دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 208 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 13 |
فهرست مطالب:
- آخرین تعریف از مرکز رشد توسط انجمن ملی مراکز رشد تجاری آمریکا (2009) شده است . طبق این تعریف رشد کسب و کار نوعی حمایت تجاری است که افزایش نرخ رشد و سرعت توسعه شرکتهای نوپا را بوسیله بال و پر دادن به شرکتها توسط منابع و خدمات گوناگون فراهم میآورد .
- این خدمات معمولاً فرآیندی است که بوسیله مدیران مراکز رشد از طریق شبکهسازی در مراکز رشد فراهم میشود .
- هدف اصلی یک مرکز رشد حمایت موفقیت آمیز از شرکتهای نوپا است طوریکه بتوانند در بازار رقابتی دوام آورده و روی پای خود بایستند .
فایل پاورپوینت 13 اسلاید