فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

پاورپوینت کنترل و قدرت

دانلود پاورپوینت با موضوع کنترل و قدرت در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف قدرت، مسیرهای دست یابی به قدرت، تعریف کنترل، انواع کنترل، دو نظریه در زمینه کنترل، قدرت – کنترل، پیش فرض های دیدگاه قدرت – کنترل، تفاوت بین اختیار و قدرت، تصمیمات ساختاری به عنوان یک فرایند سیاسی، مدل قدرت – کنترل، کاربردهای نظریه قدرتکنترل، رویکردهای معاص
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 4
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1263 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
پاورپوینت کنترل و قدرت

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع کنترل و قدرت، در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف قدرت

مسیرهای دست یابی به قدرت

تعریف کنترل

انواع کنترل

دو نظریه در زمینه کنترل

قدرت - کنترل

پیش فرض های دیدگاه قدرت - کنترل

تفاوت بین اختیار و قدرت

تصمیمات ساختاری به عنوان یک فرایند سیاسی

مدل قدرت - کنترل

کاربردهای نظریه قدرت-کنترل

رویکردهای معاصر درزمینه قدرت -کنترل

قسمتی از متن پاورپوینت:

طرفداران دیدگاه قدرت کنترل استدلال می کند در هر زمان ساختاری بر سازمان اتخاذ می شود که به کمک آن ائتلاف حاکم بتواند کنترل خود را بر سازمان حفظ کند. پس در بحث فناوری و محیط انتظار می رود فناوری تکراری انتخاب کنند تا از طریق مدیریت محیطی عدم اطمینان را کاهش دهند چون سازمان در پی تکراری کردن فناوری و خواستار مدیریت عدم اطمینان محیطی است طرفداران دیدگاه قدرت-کنترل در این حالت می گویند تغییر در ساختار باید حداقل باشد. اگر ساختار فعلی بتواند به طور اثربخشی کنترل آنها را حفظ کند ساختار سازمانی را تغییر نخواهند داد مگر در مواقع استثنایی.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " کنترل و قدرت " می باشد که در حجم 28 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


پاورپوینت برند و توسعه تجارت

دانلود پاورپوینت با موضوع برند و توسعه تجارت در قالب pptx و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، اهمیت برند در تجارت، مفاهیم مختلف برند، چرخه برندسازی، ضرورت های توجه به موضوع برند در حوزه تجارت، سطوح ایجاد و توسعه برند، برند سازی از طریق کسب و کارهای مبتنی بر شبکه، توسعه برند در بنگاه، مزیت ها و نقاط قوت کشور در زمینه برند سازی، ویژگی های برند
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 3
فرمت فایل pptx
حجم فایل 233 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
پاورپوینت برند و توسعه تجارت

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع برند و توسعه تجارت، در قالب pptx و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

اهمیت برند در تجارت

مفاهیم مختلف برند

چرخه برندسازی

ضرورت های توجه به موضوع برند در حوزه تجارت

سطوح ایجاد و توسعه برند

برند سازی از طریق کسب و کارهای مبتنی بر شبکه

توسعه برند در بنگاه

مزیت ها و نقاط قوت کشور در زمینه برند سازی

ویژگی های برند ملی

اهمیت برند «حلال»

برند و نهادهای مرتبط

موضوعات نیازمند توجه بنگاه ها در حوزه برند و برند سازی

نقش دولت در پشتیبانی از ایجاد و توسعه برند

اقدامات و برنامه های سازمان توسعه تجارت ایران درحوزه برند

توجه و تأکید بر ضرورت برند سازی و حمایت از آن در دستور العمل های مختلف

انتظارات و پیشنهادات

قسمتی از متن پاورپوینت:

امروزه به طور گسترده پذیرفته شده که برند نقش بسیار مهمی را در ایجاد، حفظ و توسعه عملکرد کسب و کارها ایفا می کند. با توجه به سطح بالای رقابت در بازار، یک برند قوی به شرکت کمک می کند تا خود را در بازار متمایز سازد و بیان کند که چرا محصولات و یا خدماتش توانایی ارضای نیازهای مشتریان را به صورت منحصر بفرد دارد.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " برند و توسعه تجارت " می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


پاورپوینت ارتباطات سازمانی و خروج از مدیریت قارچی

دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباطات سازمانی و خروج از مدیریت قارچی در قالب ppt و در 56 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تعریف ارتباطات، فرایند ارتباطات، موانع برقراری ارتباط، انواع الگوهای ارتباطی، نقش های افراد در الگوهای ارتباطی، ارتباطات در مکاتب مختلف، نقش ارتباطات، چرخۀ حیاتی یک رابطه، روشهای بهبود ارتباطات، مهارت های لازم برای بر قراری ارتبا
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 636 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56
پاورپوینت ارتباطات سازمانی و خروج از مدیریت قارچی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباطات سازمانی و خروج از مدیریت قارچی، در قالب ppt و در 56 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

تعریف ارتباطات

فرایند ارتباطات

موانع برقراری ارتباط

انواع الگوهای ارتباطی

نقش های افراد در الگوهای ارتباطی

ارتباطات در مکاتب مختلف

نقش ارتباطات

چرخۀ حیاتی یک رابطه

روشهای بهبود ارتباطات

مهارت های لازم برای بر قراری ارتباط

ارتباطات اثربخش در شرکتهای پیشرو در مرحلۀ عمل

حقایق مربوط به ارتباط و مفاهمه

خروج از مدیریت قارچی

نتیجه گیری

منابع

قسمتی از متن پاورپوینت:

عناصر ارتباطی:

1- فرستنده :کسی که مقصود یا مفهوم ذهنی پیام خود را برای گیرنده ارسال می کند.

2- رمز پیام : پیام از شکل یک مفهوم و فکر، به علائم قابل ارسال تبدیل- می شود.

3- پیام : حاوی خبر، نکته یاموضوعی است که باید به گیرنده منتقل شود.

4- مجاری پیام : وسیله و طریقه انتقال پیام را مجاری پیام گویند.(مانند هوا برای انتقال کلام ، کاغذ جهت ارسال نامه امواج الکترو مغناطیس در انعکاس تصویر)

5- دریافت کننده پیام : دریافت کننده پیام شخصی است که پیام فرستنده را درک می کند اگر پیام به دریافت کننده نرسد ارتباط واقع نمی شود.

کشف رمز پیام : فرایندی است که دریافت کننده بر اساس آن پیام را به اطلاعات مورد نظر فرستنده تفسیر می نماید کشف رمز پیام بر اساس تجربۀ گذشته دریافت کننده ، تفسیر فرد از سمبلها (علائم)‌، انتظارات و مقاصد دو طرف ( فرستنده و گیرنده ) از پیام است.

7- اختلال یا پارازیت : هرگونه مانعی که باعث عدم ارسال پیام یا عدم درک پیام شود، اختلال گفته می شوند. این موانع می تواند فنی،تجهیزاتی و ادراکی باشد.

8- بازخورد : پاسخ گیرنده به منبع پیام را بازخورد گویند.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " ارتباطات سازمانی و خروج از مدیریت قارچی" می باشد که در حجم 56 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


فایل ترجمه: فیزیولوژی تطبیق و پیر چشمی

خلاصه پیر چشمی یکی از اولین نشانه های کلی پیری است و برای قرن ها پاتوفیزیولوژی اساسی درگیر در پیشرفت آن یکی از چالش ها محسوب شده است این مقاله به بررسی بسیاری از جنبه های پیر چشمی با مرور مقالات مربوط به تغییرات وابسته به سن در چشم می پردازد کلمات کلیدی تطبیق؛ پیر چشمی مکانیسم تطبیق بررسی مکانیسم اصلی تطبیق و پیر چشمی پایه و اساس درک پات
دسته بندی زیست شناسی
بازدید ها 3
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1395 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
فایل ترجمه: فیزیولوژی تطبیق و پیر چشمی

فروشنده فایل

کد کاربری 14652
کاربر

خلاصه
پیر چشمی یکی از اولین نشانه های کلی پیری است و برای قرن ها پاتوفیزیولوژی اساسی درگیر در پیشرفت آن یکی از چالش ها محسوب شده است. این مقاله به بررسی بسیاری از جنبه های پیر چشمی با مرور مقالات مربوط به تغییرات وابسته به سن در چشم می پردازد.


کلمات کلیدی: تطبیق؛ پیر چشمی


مکانیسم تطبیق

بررسی مکانیسم اصلی تطبیق و پیر چشمی پایه و اساس درک پاتوفیزیولوژی چشم است. چشم نرمال شخصی جوان به راحتی می تواند بر روی اشیاء دور و نزدیک تمرکز کند، یعنی می تواند تطبیق و یا تمرکز را تغییر دهد. کلمه "تطبیق" دارای یک منشأ نسبتا جدید است و قطعا توسط Burow در سال 1841 معرفی شد. کتاب های استاندارد مشخصی قبل از آن زمان از اصطلاح "انطباق"[1] استفاده میکردند، در حال حاضر به عنوان تغییر در حساسیت شبکیه چشم به شدت های مختلف نور پذیرفته شده است. برای قرن ها چگونگی وقوع تطبیق بررسی شده است. با مرور مقالات درباره تطبیق و پیر چشمی می توان فرض کرد که موضوع آن هنوز مورد بحث است. اگر عصب مسئول تطبیق نامشخص باشد، لذا مکانیسم توسعه پیر چشمی نظریه دیگری است. دانشمندان تغییر در توانایی چشم برای تمرکز (دامنه تطابق) را در رابطه با سن مطالعه کرده اند. آنها دریافته اند که دامنه تطابق با افزایش سن در یک رابطه خطی کاهش می یابد که این کاهش به صورت کلی و با قابلیت پیش بینی رخ می دهد (شکل 1). اگر تصحیح فاصله در بیمار به درستی مشخص گردد، سن او را می توان طی یک سال و نیم با اندازه گیری دامنه تطبیق وی تعیین کرد. بنابراین در نظریه مکانیسم تطبیق و پیر چشمی در انسان باید تغییرات قابل مشاهده در چشم انسان در حین انجام تطبیق در نظر داشت، و یک توضیح منطقی برای کاهش این عملکرد در رابطه با افزایش سن ارائه کرد. با بررسی نظریات متعدد از چندین سال پیش ، ما دریافتیم که هنوز مکانیسم و ​​روابط متقابل به طور کامل روشن نشده و آنالیزهایی جهت ارائه درک دقیق تر از تطبیق و پیر چشمی انجام شده است.

به طور معمول تطبیق بازتاب[2] به عنوان یک سیستم بازخورد منفی بسته مدلسازی میشود که برای به حداکثر رساندن و یا بهینه سازی کنتراست روشنایی تصویر شبکیه عمل میکند. در زمان تثبیت تغییرات از دور به یک هدف نزدیک، هر چشم تطبیق می یابد و هر دو چشم برای دیدی دو چشمی همگرا میشوند. مشخصه این synkinesis، متغیرهای موثر بر آن، و روش هایی که با آن تغییر میکند هنوز مورد توجه قرار نگرفتند. از لحاظ تاریخی، وجود یک مکانیسم تطبیقی ​​برای اولین بار توسط Scheiner (1619) نشان داده شد. در آزمایش خود، دو سوراخ در کارت در یک فاصله از هم و کمتر از قطر مردمک و چشم ایجاد کرد، تا از داخل آن ببینند، که بر روی یک سوزن در زاویه سمت راست به یک خط متصل به دو سوراخ متمرکز میشود: سوزن تک به نظر می رسد. با این حال اگر ، چشم به شیء نزدیکتر یا دورتر دیگر متمرکز شده ، سوزن دو تا به نظر می رسد. اگر سه سوراخ ایجاد شود، سه سوزن دیده می شود، و به همین ترتیب ادامه می یابد (شکل 2). این آزمایش نشان می دهد که یک مکانیسم کنترل تنظیم فوکوس در چشم وجود دارد. با این حال، توضیح درست این مساله توسط William Porterfield (1759) ارائه شد که پیشنهاد کرد که تطبیق تحت تاثیر تغییر در بود. فرض های احتمالی دیگر نیز برای توضیح منطق تطبیق مطرح شده است. Albrecht von Haller (1763)، در نظر گرفت که انقباض مردمک باعث کاهش تاری میشود، یک مکانیسم شبیه تاریک خانه که در برخی از حیوانات وجود دارد. برخی از نویسندگان پیشنهاد کردند که طویل شدن کره چشم ناشی از انقباض عضلات خارج چشمی مسئول این پدیده بود. نظریه اصلی Kepler (1611) که تغییر در تمرکز با حرکت رو به جلو و عقب عدسی حاصل میشود (که در برخی از ماهی ها رخ می دهد) توسط محققان دیگر پشتیبانی شد، تا زمانی که نشان داده شد که یک گردش غیر ممکن در جهت به دست آوردن تغییر لازم در تمرکز مورد نیاز است: در واقع، برای این امر، عدسی باید تا 10 میلی متر به جلو حرکت کند. احتمال باقی مانده، که تطبیق با تغییر در شکل عدسی انجام شد، خیلی وقت پیش توسط Descartes (1677) پیشنهاد شد. پس از آن، Helmholtz (1853-1856) توانست نشان دهد که عمل تطبیق توسط عضلات مژگانی با افزایش انحنای هر دو سطح عدسی و افزایش ضخامت آن همراه بود. بافت شناسی بخش قدامی و عضلات مژگانی چشم انسان در شکل 3 (A و B) بررسی شده است.


[1] adaptation

[2] Reflex accommodation


دانلود پاورپوینت تست های تشخیصی سیستم گوارش

تست های تشخیصی ، سیستم گوارش ، آزمایشات خونی، آزمایشات مدفوع ، آزمایشات مدفوع اختصاصی ، آزمایشات خونی عمومی
دسته بندی پزشکی
بازدید ها 7
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2642 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
دانلود پاورپوینت تست های تشخیصی سیستم گوارش

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر

آزمایشات خونی:

¬1.آزمایشات خونی عمومی شامل:

¬شمارش کامل سلولهای خونی CBC
¬آزمایش کامل بیوشیمیایی خون ،تری گلیسیرید،تست های کبدی ،آمیلاز ،لیپاز
¬زمان پروترومبین و ترومبوپلاستین نسبی PT/PTT
¬
¬2. آزمایشات خونی اختصاصی شامل:
¬تعیین آنتی ژن کارسینوامبریونیک ((CEA:پروتئین (نوع سرطان را مشخص نمی کند،کمک به تعیین گستردگی و تعیین پیش آگهی )
¬آنتی ژن سرطان CA19-9 (پروتئین حساس به سرطان کولو رکتال،پانکراس ،ریه...... )
¬آلفا فیتوپروتئین (حساس به سرطان کبد)

آزمایشات مدفوع:

¬آزمایشات عمومی شامل بررسی مدفوع از نظر:
¬رنگ
¬قوام
¬خون مخفی (OBT)
¬
¬آزمایشات مدفوع اختصاصی شامل بررسی میزان:
¬اوروبیلینوژن
¬چربی
¬نیتروژن
¬لکوسیتهای مدفوع
¬وجودانگل
¬پاتوژنها
¬باقیمانده های غذایی

تعداد کمی از اسلایدها به زبان لاتین میباشد

فایل پاورپوینت 50 اسلاید


دانلود پاورپوینت ترمومتر و ترموکوپل

نخستین وسیله واقعی علمی را برای اندازه‌گیری درجه حرارت در سال نود و دو گالیله اختراع کرد وی برای این منظور یک بطری شیشه‌ای گردن باریک انتخاب کرده بود بطری با آب رنگین تا نیمه پر شده و وارونه در یک ظرف محتوی آب رنگینی قرار گرفته بود
دسته بندی شیمی
بازدید ها 8
فرمت فایل ppt
حجم فایل 315 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
دانلود پاورپوینت ترمومتر و ترموکوپل

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر

Thermometer

ترمومتر

تاریخچه:

نخستین وسیله واقعی علمی را برای اندازه‌گیری درجه حرارت در سال 1592 گالیله اختراع کرد وی برای این منظور یک بطری شیشه‌ای گردن باریک انتخاب کرده بود. بطری با آب رنگین تا نیمه پر شده و وارونه در یک ظرف محتوی آب رنگینی قرار گرفته بود. با تغییر دما هوای محتوی بطری منبسط یا منقبض می‌شد و ستون آب در گردن بطری بالا یا پایین می‌رفت. وسیله گالیله مقیاسی واقعی برای سنجش دما نبود به طوری که وسیله وی بیشتر جنبه دما نما داشت. تا جنبه دماسنج در سال 1631ری تغییراتی را در دمانگار گالیله پیشنهاد کرد. پیشنهاد وی همان بطری وارونه گالیله بود که در آن فقط سرد و گرم شدن از روی انقباض و انبساط آب ثبت می‌شد. در سال 1635 دوک فردینالند توسکانی، که به علوم علاقه‌مند بود دماسنجی ساخت که در آن از الکل (که در دمایی خیلی پایین‌تر از دمای آب یخ می‌بندد.) استفاده کرد و سر لوله را چنان محکم بست که الکل نتواند تبخیر شود.


سرانجام در سال 1640 دانشمندان آکادمی لینچی در ایتالیا نمونه‌ای از دماسنج‌های جدیدی را ساختند که در آن جیوه به کار برده و هوا را دست کم تا حدودی از قسمت بالای لوله بسته خارج کرده بودند. توجه به این نکته جالب است که در حدود نیم قرن طول کشید تا دماسنج کاملاً تکامل یافت. به دنبال کشف دماسنج گابریل دانیل فارنهایت دانشمند هلندی در قرن هفدهم نوعی دماسنج گازی و الکلی ساخت که با دقت اندازه‌گیری بیشتری می‌تواند دمای هوا را اندازه‌گیری کند. او به سال 1714 میلادی دماسنج جیوه‌ای را طراحی و با ضریب دقت بالایی با شیوه‌ای خاص درجه‌بندی نمود. فارنهایت نتایج تحقیقات خود را در سال 1724 میلادی منتشر ساخت. آندرس سیلیسیوس دانشمند سوئدی به سال 1723 دماسنج جیوه‌ای را به صد قسمت مساوی تقسیم‌بندی نمود. اندازه‌گیری دمای هوا به روش سانتیگراد، (سیلیسیوس) به نام پرافتخار ایشان ثبت شده است.
ژول دانشمند انگلیسی با اعتقاد به این که گرما نوعی انرژی است آزمایش‌های فراوانی در این راستا به انجام رسانید. او با اندازه‌گیری اختلاف دمای آب در بالا و پایین یک آبشار صد و ده متری روی تبدیل انرژی پتانسیل آب به گرما بررسی‌های فراوانی به انجام رسانید.

تعریف دما سنج

میزان الحراره که سرما و گرما را نشان میدهد، این لفظ فرانسوی است و در فارسی مستعمل است لیکن هنوز جزء زبان نشده است(فرهنگ نظام). ماخوذ از ترموس بمعنی گرما و مترون بمعنی اندازه یونانی و آلتی است که از روی آن میزان گرما اندازه گیری میشود و معمولا از یک لوله شیشه ای که دو طرف آن بسته و در قسمت پایین آن مخزنی پر از جیوه یا الکل تعبیه شده است تشکیل می گردد برای مدرج ساختن آن ، ترمومترهای جیوه ای را در ظرف بخار آبی که در حال جوش است (کنار دریا) قرار میدهند، جیوه بر اساس خاصیت انبساط اجسام در مقابل حرارت در لوله بالا میرود ودر نقطه ای که توقف می کند آن نقطه را با عدد 100 علامت می گذارند. سپس مخزن جیوه را در خرده یخ در حال گداز می گذارند. جیوه از لوله پائین می آید و در نقطه ای متوقف می شود که آن را، نقطه صفر میزان الحراره فرض می کنند و در حقیقت نقطه انجماد آب یا نقطه ذوب یخ است.


آنگاه میان این دو رقم را با اعداد علامت گذاری نموده که هر قسمت را یک درجه نامند. و اینگونه ترمومترها که بصد درجه تقسیم شده اند ترمومتر سانتی گراد می نامند. چه غیر از این درجه بندی انواع دیگری نیز وجود داردکه از آنجمله است ترمومتر رئومور و ترمومتر فارنهایت . ترمومتر رئومور - در این گرماسنج نقطه یخ یا صفر درجه سانتی گراد برابر است ولی نقطه غلیان آب در این گرماسنج 80 درجه است چه دانشمند فرانسوی در گرماسنج خود بین نقطه انجماد آب یا ذوب یخ و نقطه غلیان آب را 80 درجه تقسیم کرده و بالنتیجه 80 درجه ترمومتر رئومور برابر با صد درجه ترمتر سانتیگرادمیباشد.

محدوده کاری دما سنج

باید توجه داشت که با ترمومترهای جیوه ای نمی توان سرماهای کمتراز 35 درجه زیر صفر را اندازه گیری کرد زیرا جیوه در 39 - درجه سانتی گراد منجمد میشود. از این روی برای اندازه گیری سرماهای شدید از ترمومترهای الکلی استفاده می کنند زیرا الکل در 120 درجه سانتی گراد مایع است و بالعکس در 78 درجه سانتی گراد بجوش می آید از این روی ترمومتر ماگزیما و منیما را بطور مرکب بکار می برند که از الکل و جیوه تشکیل می یابد این نوع میزان الحراره می تواند حداکثر درجه حرارت و حداقل آنرا در مدت معینی مثلا یک شبانه روز تعیین کند و از یک میزان الحراره الکلی دراز تشکیل شده است و برای اینکه جای زیاد نگیرد ساقه آنرا دو مرتبه خم کرده اند و در قسمت خمیده آن که بشکل «ایو»ی فرانسه می باشد جیوه ریخته شده و بدین ترتیب الکل به دو قسمت تقسیم می شود: یک قسمت در طرف راست لوله باقی می ماند که بالای آن حباب خالی از هواست کمی الکل در آن بخار می شود و طرف چپ آن منتهی به مخزن الکل است . در بالای دو طرف جیوه دوسوزن فولادی موسوم به نشانه قرا دارد.


فایل پاورپوینت 25 اسلاید


دانلود پاورپوینت تبلیغات

تبلیغات از روشهای گوناگون و محیط های انتقال متفاوت صورت میگیرند روزنامه و مجلات ، آگهی های بازرگانی در تلویزیون ، رادیو ،سی دی های دولتی مدیا و انیمیشن ، پوسترها ،کتابها و از این جمله موارد می باشند در کشور ما نیز تا حد متوسطی از تبلیغات استفاده میشود که موثرترین آنها انیمیشن ها و تصاویری هست که به صورت تیزرهای تبلیغاتی از شبکه های مختلف سیما پخ
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 7
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1458 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
دانلود پاورپوینت تبلیغات

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر

مقدمه

انواع تبلیغات

Fog Screen

چگونگی کار دستگاه

ویزگی های دستگاه

مدل های مختلف عرضه شده از این دستگاه

موارد استفاده از دستگاه

معایب دستگاه Fog Screen

چگونگی توجیح اقتصادی Fog Screen در ایران

تبلیغات در رسانه های ملی ( تلویزیون ، رادیو )

مجلات و روزنامه ها

اینترنت و محیط های چند رسانه ای

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی بیلبرد

خلاصه طرح تجاری

نوع صنعت و استراتزی شرکت

شرکاء و توجیه روند اقتصادی در این مجموعه

استفاده از شرکاء و ارایه سهام به آنها

توجیه اقتصادی

استراتزی بازاریابی

طرح توسعه در آینده

عملیات و تولید

چرخه عملیات

اسناد و مدارک مورد نیاز ( مرحله اداری )

ریسک های اقتصادی

پیش نهاد

کلیپ و عکس

در دنیای اقتصادی امروز ، انواع محصولات و کالاها با اسامی متفاوت قابل دستیابی هستند و چیزی که آنها را از هم تمیز میدهد ، تعداد مصرف کننده آنها می باشد چه بسا بسیاری از محصولات از محصولات که به خاطر عدم شناخت کیفیت آن توسط مصرف کننده ، خریداری نمی گردد و برعکس کالایی دیگر که کیفیت پایین تری دارد ، درصد بالاتری از فروش را در اختیار گرفته و مشتری قابل توجهی نیز کسب میکند

به راستی این وجه تمایز خرید بین محصولات مشابه به چه دلیل است ؟ اگر از نظر کیفیت باشد ، که مشتری طبیعتا جنس با کیفیت بهتر را می پسندد اگر از نظر قیمت باشد ، باز هم معمولا محصولات مشابه آن چنان اختلاف قیمت محسوسی نسبت به یکدیگر ندارند. پس مسئه باید چیزی فراتر از این موضوعات باشد .

آری – مهمترین موضوع در مشتری مداری و رسیدن به درصد بالای فروش محصول تبلیغات است . تبلیغات یعنی معرفی محصول یا خدمت و تا قدری هم گفتن مزایای آن نسبت به دیگر محصولات و خدمات هم رده آن .همچنین پنهان کردن عیوب احتمالی آنها .

—

تبلیغات سهم به سزایی را در فروش یک محصول دارا می باشد . به طوری که کارخانه ها و شرکتهای بزرگ دنیا هر ساله میلیون ها دلار صرف آگاهی رسانی و تبلیغات برای مصرف کنندگان خود میکنند . البته چندین برابر این مبلغ از طریق بالا رفتن آمار فروش عاید آنها میگردد .

بسیاری از کارخانه ها و شرکتها در کشورهای توسعه یافته بنای اصلی و اساسی کار خود را بر پایه تبلیغات بنا نهاده اند تا جایی تبلیغات را یک هزینه نمی دانند . بلکه راهی برای معرفی و آگاهی رسانی عنوان میکنند . بسیاری از مدیران موفق دنیا در این زمینه با هم اتفاق نظر دارند که : " اگر می خواهی کسب و کاری را راه بیاندازی اگر فقط 100دلار دارید 90 دلار آن را به تبلیغات اختصاص بده و ما بقی را صرف تولید کن . زیرا همان تبلیغات می تواند اثر بخش ترین مسئله در فروش شما باشد ولی اگر همه 100 دلار را به تولید اختصاص دهید ولی آگاهی رسانی و معرفی محصول به مصرف کنندگان را انجام ندهید ، به زودی شاهد ورشکستگی زود هنگام شرکت خود خواهید بود .

تبلیغات از روشهای گوناگون و محیط های انتقال متفاوت صورت میگیرند . روزنامه و مجلات ، آگهی های بازرگانی در تلویزیون ، رادیو ،سی دی های دولتی مدیا و انیمیشن ، پوسترها ،کتابها و ... از این جمله موارد می باشند در کشور ما نیز تا حد متوسطی از تبلیغات استفاده میشود که موثرترین آنها انیمیشن ها و تصاویری هست که به صورت تیزرهای تبلیغاتی از شبکه های مختلف سیما پخش میگردد.

هرچه ایده طراحی و پیاده سازی یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای تر باشد به تبع مخاطب را تحت تاثیر قرار داده و هنگام خرید آن تبلیغ در ذهنش تداعی می گردد و به او در خرید معقول تر کمک میکند به عقیده بسیاری از کارشناسان این جمله که : " کیفیت ما بزرگترین تبلیغ برای ماست. " کاملا بی پایه و بی اساس است زیرا چه بسیارند شرکتهایی که محصولاتی با بهترین کیفیت ممکن تولید می کنند ولی باز هم فروش بالای خود را مدیون همین معرفی ها و تبلیغات می دانند به دلیل اینکه تصاویر حرکتی و فیلم ها بیشتر در ذهن و حافظه افراد پایدار خواهند ماند ، تبلیغات تلویزیونی موثرترین و در عین حال گران ترین در سطح دنیا می باشند .

فایل پاورپوینت 50 اسلاید


دانلود پاورپوینت تامین منابع مالی برای کسب و کار

تهیه طرح توجیهی اقتصادی و فنی جمع آوری اطلاعات پایه و اولیه تعیین عنوان کسب و کار تعیین محل کسب و کار شناسائی انواع سرمایه گذاری مورد نیاز منابع مالی موجود جهت راه اندازی طرح (درونی و بیرونی) انواع تسهیلات مالی (دولتی خصوصی) محاسبات مربوط به تسهیلات مالی طرح توجیهی فنی و اقتصادی معرفی موقعیت طرح (جغرافیایی بازار منابع انسانی) توجیه فنی توجیه م
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 5
فرمت فایل ppt
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
دانلود پاورپوینت تامین منابع مالی برای کسب و کار

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
آغاز کسب و کار
تهیه طرح توجیهی اقتصادی و فنی
جمع آوری اطلاعات پایه و اولیه
تعیین عنوان کسب و کار
تعیین محل کسب و کار
شناسائی انواع سرمایه گذاری مورد نیاز(ثابت و در گردش)
منابع مالی موجود جهت راه اندازی طرح (درونی و بیرونی)
انواع تسهیلات مالی (دولتی - خصوصی)
محاسبات مربوط به تسهیلات مالی
طرح توجیهی فنی و اقتصادی
معرفی موقعیت طرح (جغرافیایی- بازار-منابع انسانی)
توجیه فنی
توجیه مالی
توجیه اقتصادی

سرمایه گذاری ثابت
زمین
ساختمان
تجهیزات
تاسیسات
ملزومات اداری و تولید
وسایط نقلیه

مواد مصرفی
حقوق و دستمزد
کالای در جریان تولید
کالای تولید شده
مطالبات نقدیهزینه های جاری (آب و برق و گاز و تلفن و..
درونی (آور
ده شخصی نقدی و غیر نقدی : سپرده، طلا، اوراق بهادار، چکهای وصول شدنی و ...)
بیرونی (سهم الشرکه – تسهیلات بانکی)

منابع موجود در قانون برنامه توسعه:

ماده 108 برنامه سوم که در ماده 20 برنامه چهارم تنفیذ شده است: در این ماده تسهیلات ویژه ای برای کارآفرینان عرصه آب و کشاورزی در قالب اعطای اراضی بزرگ طبیعی جهت احیا و بهره برداری آن در نظر گرفته شده است که از طریق وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرودر قالب طرحهای توسعه در حال اجرا می باشد.

ماده 50 برنامه سوم: در این بند معافیتهای مالیاتی و عوارض دولتی برای ایجاد اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته توسط کارآفرینان در نظر گرفته شده است. دولت مکلف شده است تا بخشی از سود تسهیلات بانکی را بصورت یارانه به کارآفرینان پرداخت نماید.(ماده 27 برنامه چهارم)

ماده 95: حمایت مالی از جوانان و نیازمندان دهکهای پائین با پشتیبانی از صندوق توسعه اشتغال روستائی، صندوق اشتغال نیازمندان و...

بند ی ماده 97: تهیه و تدوین طرح جامع توانمندسازی زنان خودسرپرست و سرپرست خانوار با همکاری سایر سازمانها و نهادهای ذیربط و تشکلهای غیردولتی و تصویب آن در هیئت وزیران در شش ماهه نخست سال اول برنامه.

ماده 99 : اعطای تسهیلات به خانواده ایثارگران.

ماده 102: حمایت مالی از تعاونی ها به استناد بند 2 اصل 44 قانون اساسی.

فایل پاورپوینت 18 اسلاید


دانلود پاورپوینت تاریخ تحلیلی صدر اسلام

تاریخ در لغت به معنای شناساندن وقت است و علم تاریخ علمی است که حاوی ذکر وقایع و حوادث است
دسته بندی معارف اسلامی
بازدید ها 8
فرمت فایل ppt
حجم فایل 701 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 255
دانلود پاورپوینت تاریخ تحلیلی صدر اسلام

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
تعریف تاریخ

تاریخ در لغت به معنای شناساندن وقت است و علم تاریخ علمی است که حاوی ذکر وقایع و حوادث است.

در اصطلاح: علم به وقایع و حوادث و اوضاع و احوال زندگی انسانها و ملتها در گذشته و تدوین آنها. قرآن منبع تاریخ تا صدر اسلام

قرآن یکی از منابع اصلی تاریخ است. ولی قرآن تاریخ محض نیست، بلکه کتاب جامع الاطرافی در زمینه های مختلف اعتقادی، تربیتی، تاریخی، علمی، نظامی، سیاسی است.

سوره یوسف آیه 111:

به تحقیق در سرگذشت آنان برای صاحبان عقل عبرتی است

عوامل تحرک تاریخ
(از دیدگاه اندیشمندان)

مارکسیسم: عامل عمده را اقتصاد و تکامل ابزار تولید دانسته است.

زیگموند فروید: غریزه جنسی را عامل تحرک می داند.

آدلر و نیچه: عامل حرکت را در برتری جویی و قدرت طلبی خلاصه میکند.

فرانسیس بیکن: مراحل مختلف رشد علم را سرآغاز تحول و عامل اساسی حرکت تاریخ می داند.

تقسیمات تاریخ

1-تاریخ نقلی: تحریر و بیان وقایع و حوادث و اوضاع و احوال انسانها در گذشته.

2-تاریخ تحلیلی: علم به قواعد و سنن حاکم بر زندگی انسانهای پیشین که از مطالعه و بررسی حوادث و وقایع گذشته به دست آمده باشد.

3-فلسفه ی تاریخ: علم به تحولات و تطورات تاریخ و جامعه از مرحله ای به مرحله ی دیگر و علم به قوانین حاکم بر آنها

خصوصیات تاریخ نقلی:

1- جزیی نگر و فردی است، نه کلی نگر و عمومی.

2- علم به نقلیات است، نه تحلیل آنها.

3- علم به بودنهاست، نه شدنها.

4- به گذشته تعلق دارد، نه به حال و آینده.

خصوصیات تاریخ تحلیلی:

1- علم به کلیات ا ست.

2- بررسی مسائل عقلی و تحلیلی است.

3-علم به شدنهاست.

4- علم به روش احتراز از عوامل شکستها و روش کاربرد نکات قوت و تجربیات مفید برای پیروزی است و به آینده مربوط میشود.

روش تاریخی قرآن:

از مطالعه قرآن سه حقیقت و نکته مهم به دست می آید:

1- تاریخ قانونمند است.

2- تاریخ همواره دو سو دارد: یکی خدا و یکی انسان

3- تاکید بر اراده و اختیار انسان و اینکه همواره تلاش انسان در سعادت و انتخاب او مؤثر است.


فواید عمومی تاریخ اسلام:

1- انتقال هزاران تجربه از فرهنگ و آداب سنن به نسلهای بعدی

2- آگاهی از عوامل شکستها، پیروزیها و رشد تمدن ها و مرگ آنها

3- شناخت بهترین انسانها به عنوان اسوه و تقلید از رفتار آنان

4- آگاهی از عوامل پیدایش عقیده ها و بررسی های تاریخی و ویژگیهای آنها.


فواید دیگر تاریخ که تاثیر در شناخت ما دارد:

1- شناخت حقانیت اسلام

2- شناخت آیات قران و مراحل مختلف نزول آن

3- شناخت مراحل حرکت پیامبر برای اجرای اسلام و برقراری حکومت اسلامی

4- شناخت روشهای مختلف تبلیغی و تربیتی پیامبر اسلام.


فواید دیگر تاریخ که تاثیر در شناخت ما دارد:

5- شناخت خصوصیات فردی و اخلاقی رسول خدا و سیره ی علمی او

6- شناخت عوامل پیروزیها و شکستها، بررسی جنگهای پیامبر اسلام.

7- شناخت احکام شرعی و مراحل چگونگی وجوب و مشروعیت آنها.

8- شناخت ریشه های عقیدتی اسلام در سیره و سنت و غیره.


فایل پاورپوینت 255 اسلاید


دانلود پاورپوینت پلی اکسو متالات

یکی از زمینه‌های تحقیقاتی که در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته، مطالعه کلاسترهای آنیونی بوده که از آنها تحت عنوان پلی اکسومتالات‌ها (POMs) نام برده می شود و توجه بسیاری از گروه‌های تحقیقاتی در کشورهای مختلف را به خود جلب نموده‌اند کشورهای روسیه، آمریکا و چین بیشترین سهم را در تحقیقات بر روی این دسته از کلاسترها به خود اختصاص داده‌اند
دسته بندی شیمی
بازدید ها 7
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3262 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 61
دانلود پاورپوینت پلی اکسو متالات

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر

مقدمه

یکی از زمینه‌های تحقیقاتی که در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته، مطالعه کلاسترهای آنیونی بوده که از آنها تحت عنوان پلی اکسومتالات‌ها (POMs) نام برده می شود و توجه بسیاری از گروه‌های تحقیقاتی در کشورهای مختلف را به خود جلب نموده‌اند. کشورهای روسیه، آمریکا و چین بیشترین سهم را در تحقیقات بر روی این دسته از کلاسترها به خود اختصاص داده‌اند.

این ترکیبات که دسته بزرگی از کلاسترهای معدنی را تشکیل می دهند دارای ساختار فلز – اکسیژن بوده و اغلب شامل فلزات واسطه گروه پنج و شش (M = V , Nb , Mo , W , …) در بالاترین حالت اکسایش آنها (V , VI) می باشند. پلی اکسو متالات‌ها تنوع ساختاری فراوانی دارند به عنوان مثال ساختارهای کگین، داوسون، آندرسون، پرایسلر و ساندویچی را می توان نام برد. اندازه بزرگ پلی اکسومتالات‌ها، همچنین تنوع ساختاری و خواص الکترونی و شیمیایی منحصر به فرد این ترکیبات موجب شده است تا در زمینه های مختلف از جمله در شیمی کاتالیزوری، دارویی (ضد سرطان، آنتی باکتریال و آنتی HIV)، شیمی تجزیه و بیولوژیکی (حمل کننده های الکترون) کاربردهای جالبی از خود نشان دهند.

با توجه به کاربردهای فراوان این آنیون های معدنی، توجه و علاقه به مطالعه بر روی این دسته از ترکیبات روز به روز در حال افزایش می باشد.

-2 اصول ساختاری پلی اکسومتالات ها (POMs)

پلی اکسو متالات ها توسط فلز مرکزی M و گروهی از اتم ها که معمولا اتم های اکسیژن هستند، شناسایی می شوند. اگرچه بعضی از مشتقات آنها با Br , F , S و عناصر دیگری از بلوک P نیز شناخته شده‌اند. این ترکیبات دارای واحدهای mo بوده که معمولا 6 = x و در بعضی موارد می تواند 4، 5 ویا 7 باشد. عناصر زیادی به عنوان M شناخته شده‌اند که می توانند با اکسیژن ترکیبات کئوردینه اکتاهدرالی را تشکیل دهند اما همه آنها نمی توانند به صورت واحدهای MO6 آرایش مربوط به کلاسترهای چند هسته‌ای فلز – اکسیژن را بپذیرند.

مطالعات انجام شده نشان می دهد که ساختار POMs تابع بار الکتروستاتیکی (q) و شعاع یونی (r) مربوط به فلز مرکزی است و تنها مقادیر انتخاب شده‌ای از نسبت بار/ شعاع در ترکیبات Mn+ با اکسیژن مشاهده می شود. به همین دلیل عناصر محدودی به عنوان عنصر M شناخته شده‌اند که می توانند در ساختار POMs شرکت کنند. در جدول 1-1 این عناصر نشان داده شده‌اند.

جدول 1-1 کاتیون های متداول فلزی Mn+ که در ساختار POMs شرکت می کنند

با توجه به مطالب گفته شده، غیر از عناصر واسطه تعدادی از عناصر بلوک P نیز می تواند به عنوان M برای ایجاد واحدهای MO6 مورد استفاده قرار گیرند اما تنها قانون بار و شعاع موجب نمی شود که واحدهای MO6 در کنار یکدیگر به صورت پایدار جمع شوند. پارامتر دیگر مطرح شده مربوط به توانائی فلز M در تشکیل پیوندهای dπ – pπ با اکسیژن می باشد. در بلوک های MO6 اکتاهدرال، فلز مرکزی دقیقا در وسط پلی هدرال نبوده و کمی از موقعیت مرکزی به سمت یکی از گوشه‌ها جابجا شده است. به صورت دقیق تر انحراف به سوی گوشه هایی وجود دارد که با اکتاهدرال دیگری مشترک نشده اند. در این حالت اتم اکسیژن با فلز مرکزی پیوند دوگانه تشکیل داده است.

به غیر از M و O عناصر دیگری که با X نشان داده می شوند می توانند در ساختار پلی اکسومتالات‌ها شرکت کنند. براساس حضور یا عدم حضور عنصر X، این ترکیبات به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند:

1) ایزوپلی آنیون‌ها 2) هتروپلی آنیون‌ها

1-3 ایزوپلی آنیون ها

این ترکیبات دارای فرمول عمومی [MmOy]n- بوده و ساختار آنها فقط شامل اتم های فلز، لیگاندهای اکسیژن و در برخی موارد اتم های هیدروژن است. این دسته از ترکیبات با توجه به محیط واکنش (PH و غلظت) دارای ساختارهای متفاوتی می باشند.

در ایزوپلی آنیون ها واحدهای MO6 اکتاهدرالی به صورت گوشه مشترک یا لبه مشترک در کنار هم قرار گرفته‌اند. تعدادی از این آنیون‌ها شامل واحدهای تتراهدرال MO4 نیز می باشند. ساختار نمونه هایی از ایزوپلی آنیونها در شکل 1-2 و 1-3 نشان داده شده است.

در ایزوپلی آنیون [M2O7]2- زنجیر پلیمری شامل جفت های MO6 اکتاهدرال بوده که توسط پیوندهای دوگانه به واحدهای MO4 تتراهدرال پل شده متصل شده‌اند.

فایل پاورپوینت 61 اسلاید