دسته بندی | تغذیه |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1313 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 37 |
فایل پاورپوینت 37 اسلاید
دسته بندی | برنامه نویسی |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 245 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 21 |
آشنایی با تکنولوژیهای نرمافزاری قابل استفاده برای ارائه یک معماری خوب و کارا ضروری است. تکنولوژیهای رایج نرم افزاری امروز عمدتا به دو خانواده .Net و J2EE تقسیم میشوند
.net پلات فرم جدید ماکروسافت بمنظور تحقق نظریه : " نرم افزار بعنوان سرویس " است
دات نت یک محیط پیاده سازی است که بکمک آن می توان اقدام به ایجاد و بکارگیری نرم افزار و نسل جدیدی از عناصر موسوم به " سرویس های وب " نمود.
دات نت به پیاده کنندگان این امکان را خواهد داد که با زبان برنامه نویسی مورد علاقه خود ، اقدام به پیاده سازی برنامه ها نمایند.
1 - برنامهها و دستگاهها را با استفاده از استانداردهایی همچونXML ،HTTP ،SOAP یکپارچه میسازد.
2 - زیربنای کنترل از راهدور را برای ما فراهم میسازد
3 - مدل برنامهنویسی NET Framework مدلی شیءگرا است.
4 - استفاده از فناوری CLR
همانطور که اشاره شد CLR یکی از اجزای مهم.net Framework است . کار اصلی CLR ایجاد محیط جرایی برنامه و ارایه سرویس به برنامهها است. در واقع اجزای CLR دائماً با همدیگر در ارتباط هستند و کار میکنند تا بتوانند محیطی زیربنایی در .net برای اجرا شدن مهیا سازند.
فایل پاورپوینت 21 اسلاید
دسته بندی | کامپیوتر و IT |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 175 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 28 |
فایل پاورپوینت 28 اسلادید
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 644 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 23 |
دانلود پاورپوینت فصل یازدهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف خلاقیت
انواع رفتارهای خلاق
فرق خلاقیت و نوآوری
خلاقیت و نوآوری در بازاریابی
روش های بهسازی محصولات
روش مشکل زدایی
روش دلخواه
روش زنجیره مصرف
بالاترین سطح خلاقیت و نوآوری
مراحل تولید محصول جدید
ایجاد ایده ها
غربال نمودن ایده ها
پرورش و آزمون ایده ها
تعیین استراتژی بازاریابی
تجزیه و تحلیل تجاری
آزمایش بازاریابی
تجاری نمودن محصول
دوره عمر محصول
موانع موجود بر سر راه خلاقیت
ریشه و اساس خلاقیت ها و نوآوریها
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت " فصل یازدهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی " می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 65 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 62 |
مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است. در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است. مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است که هم نیازهای مشتریان (کسانیکه برای سیستم پول می پردازند) و هم نیازهای کاربران را برآورده کند. این حقیقت که پروژه های بسیار کمی واقعاً موفقیت آمیزند، برای توضیح سخت بودن موضوع کفایت می کند.
اندازه گیری و اجرای فرآیند بررسی کیفیت تولید در تمام طول چرخه حیات پروژه اجرا می گردد، این ارزیابی عمدتاً در موقع تولید یک خروجی یا پایان یافتن یک مرحله از سیستم انجام می شود. ارزیابیهای مختلف که در خلال چرخه حیات انجام می شوند عبارتند از:
مراحل مهم: در پایان هر چهار فاز RUP اتفاق می افتند و موفقیت در رسیدن به اهداف را بررسی می کنند. این چهار مرحله مهم عبارتند از:
مراحل مهم کوچکتر ( Minor Milestones) در پایان هر تکرار اتفاق می افتند و روی بررسی اهداف تکرار تمرکز دارند. ارزیابی کیفیت، یک تلاش دوره ای برای تشخیص پیشرفت مداوم در سراسر تکرارها و فازهاست
فایل پاورپوینت 62 اسلاید
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 648 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
سیستم بازاریابی
سیستم اطلاعات بازاریابی
سیستم برنامه ریزی بازاریابی
سیستم سازمانی بازاریابی
سیستم کنترل بازاریابی
ارزیابی سیستمهای بازاریابی
مزایای سیستم های پشتیبانی تصمیم های بازاریابی
سیستم های توزیع
سیستم بازاریابی عمودی
سیستم بازاریابی افقی
سیستم بازاریابی چند کاناله
انواع مدلهای بازاریابی
مدل موقعیتی بازار- محصول
ماتریس گروه مشاوره بوستون (مدل BCG)
مدل تجِزیه تجاری جنرال الکتریک
مدل استراتژی عمومی پورتر
نقاط قوت مدل های بازاریابی
نقاط ضعف مدل های بازاریابی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت " فصل دهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی " می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 695 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
دانلود پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تحقیقات بازاریابی، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف تحقیقات بازاریابی
فرایند تحقیقات بازاریابی
فرآیند کامل و تفصیلی یک تحقیق بازاریابی
فرآیند کامل و تفصیلی یک تحقیق بازاریابی
هفت C رابط اثر بخش بین محقق و مدیر
طبقه بندی طرحهای تحقیقاتی مورد استفاده در بازار
تحقیقات اکتشافی
تفاوتهای عمده تحقیقات قطعی با تحقیقات اکتشافی
روش انجام تحقیق اکتشافی
تحقیقات توصیفی
روش های تحقیق توصیفی
ایجاد اثربخشی در تحقیقات توصیفی
تحقیقات علت و معلولی
اقدامات لازم برای تعریف درست مسئله
انواع روشهای جمع آوری اطلاعات کیفی برای انجام تحقیقات اکتشافی
روشهای جمع آوری اطلاعات کمی برای تحقیقات توصیفی
مقایسه شیوه های جمع آوری اطلاعات بر پایه پرسشنامه
انواع مشاهده و اطلاعات حاصله
توضیحات:
این فایل شامل " پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تحقیقات بازاریابی " می باشد که در حجم 25 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 658 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 22 |
دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
سوالات تصمیم گیری
ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری
یک سیستم ساده بازاریابی
محاسبه ارزش
روش های افزایش ارزش برای مشتری
شروط اصلی مبادله
کانال های بازاریابی
زنجیره عرضه
رقابت
سطوح رقابت
محیط بازاریابی
چهار جزء تشکیل دهنده آمیزه بازاریابی
تصمیمات عمده بازاریابان در مورد محصول
عوامل موثر بر تصمیم گیری در مورد قیمت محصول
اهداف بازاریابی موسسه
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت " فصل هشتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی " می باشد که در حجم 22 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 667 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
قوانین بنیادی مدیریت بازار
برنامه ریزی بازاریابی
زمینه های برنامه ریزی بازاریابی
چگونگی تشخیص یک برنامه بازاریابی مناسب
منافع برنامه ریزی
تعریف برنامه ریزی بازاریابی
رابطه برنامه ریزی بازاریابی موسسه با برنامه ریزی مدیریت میانی
مراحل اساسی در برنامه ریزی
عوامل اثرگذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه
ماهیت و محتوای یک برنامه عملیاتی بازاریابی
مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی
دلایل ناکافی در پیاده کردن برنامه
وجه تمایز خدمت با کالا
آمیخته های بازاریابی برای خدمات
مشتری مداری در موسسات بیمه
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت " فصل هفتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص " می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 659 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
اهداف بازاریابی
تعیین رسالت موسسات
تعیین اهداف موسسه
سلسله مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی
جایگاه بازاریابی در نمودار سازمانی یک موسسه متوسط ( حالت عادی)
جایگاه بازاریابی در نمودار سازمانی یک موسسه خیلی بزرگ ( حالت پیشرفته)
عوامل موثر در سازماندهی بازاریابی
مبانی مختلف طراحی ساختارهای سازمانی
انواع ساختارهای سازمانی واحد بازاریابی
دایره بازاریابی با ساختار عملیاتی
دایره بازاریابی با ساختار جغرافیایی
سازمان بر مبنای مدیریت محصول
ساختار سازمانی بر مبنای مدیریت بازار
ساختار سازمانی دویر (ماتریسی)
محاسن ساختار سازمانی
معایب ساختار سازمانی
سطوح سازمانی و برنامه ریزی استراتژیک
چالشهای مهم سازمان بازاریابی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت " فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی " می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.