فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

دانلود پاورپوینت پروبیوتیک ها، پریبیوتیک ها و آنتی اکسیدانت ها به عنوان غذاهای عملی

اصطلاح غذاهای عملی نوعی از کرنش های باکتریایی و محصولاتی با منشأ گیاهی و حیوانی حاوی اجزای فیزیولوژیکی فعال را که برای سلامتی انسان و کاهش ریسک بیماری های مزمن مفید است در بر می گیرد پروبیوتیک ها، پریبیوتیک ها و آنتی اکسیدانت ها به عنوان نمونه هایی در میان شناخته شده ترین اجزای عملی قرار داشته و می توان این مواد را با روش های بیوتکنولوژی و استخر
دسته بندی تغذیه
بازدید ها 5
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1313 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
دانلود پاورپوینت پروبیوتیک ها، پریبیوتیک ها و آنتی اکسیدانت ها به عنوان غذاهای عملی

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
چکیده
اصطلاح "غذاهای عملی" نوعی از کرنش های باکتریایی و محصولاتی با منشأ گیاهی و حیوانی حاوی اجزای فیزیولوژیکی فعال را که برای سلامتی انسان و کاهش ریسک بیماری های مزمن مفید است در بر می گیرد. پروبیوتیک ها، پریبیوتیک ها و آنتی اکسیدانت ها به عنوان نمونه هایی در میان شناخته شده ترین اجزای عملی قرار داشته و می توان این مواد را با روش های بیوتکنولوژی و استخراج از بافت گیاه یا حیوان به دست آورد.
پروبیوتیک ها، پریبیوتیک ها و آنتی اکسیدانت ها، غذاهای عملی
¨
¨ما در دهه اخیر، تغییرات زیادی را در درک نقش غذاها در ارتقای سلامتی انسان مشاهده کرده ایم. نخستین شاهد بازرسی های علمی از نقش اولیه غذا به عنوان منبعی برای انرژی و مواد تشکیل دهنده بدن تا عمل اساسی تر اجزای بیولوژیکی فعال غذایی در سلامتی انسان تکامل یافته است. در دنیای صنعتی، انفجار توجه مشتری به نقش فعال غذاها در سلامتی و افزایش طول عمر و نیز اجتناب از شروع، پیشرفت و توسعه سرطان، بیماری های قلبی- عروقی و استوپروسیس صورت گرفته و درنتیجه، اصطلاح جدیدی به نام غذای عملی ارائه شده است.
¨
¨مطابق با تعریف، غذای عملی بخشی از رژیم روزمره بوده و نشان داده شده که مزایای سلامتی را اارئه کرده و باعث کاهش ریسک بیماری مزمن فراتر از اثرات غذایی گسترده پذیرفته شده می شود. اصطلاح غذاهای عملی در میانه دهه 1980 در ژاپن معرفی شده و این نوع غذاها در بازار ژاپن با عنوان "غذاهایی برای مصرف مختص سلامتی" شناخته می شوند. غذاهای عملی از موارد زیر تشکیل شده اند: (1) غذاهای سنتی حاوی مواد بیواکتیو طبیعی (مانند فیبر رژیمی)، (2) غذاهای غنی شده با مواد بیواکتیو (مانند پروبیوتیک ها و آنتی اکسیدانت ها) و (3) مواد غذایی سنتز شده ورودی در غذاهای سنتی (مثل پریبیوتیک ها). در میان اجزای عملی، پروبیوتیک ها و پریبیوتیک ها، فیبر محلول، امگا 3، اسیدهای پلی غیراشباع، اسید لینولئیک مرکب، آنتی اکسیدانت های گیاهی، ویتامین ها و مواد معدنی، برخی از پروتئین ها، پپتیدها و آمینواسیدها و نیز فسفلیپیدها به تناوب ذکر می شوند.
¨
¨این مواد فعال تمرکز علم معاصر تغذیه انسان را تشکیل داده و بازه وسیعی از محصولات غذایی، انواع مختلفی از ترکیبات
¨فیزیولوژیکی فعال را ارائه کرده و باید غذاهای عملی را به عنوان یک ایده نوین به جای یک محصول تعریف شده تلقی کرد. همچنین باید خاطرنشان کرد که غذاهای عملی، قرص یا کپسول نبوده، بلکه به عنوان قسمتی از رژیم روزمره مصرف می شوند.
¨
¨مطالعات اپیدمیولوژیکی و آزمایش های کلینیکی تصادفی که در کشورهای مختلف انجام شده، اثرات سلامتی متعددی را در ارتباط با مصرف غذای عملی مانند کاهش ریسک های سرطان، ارتقای سلامتی قلب، تحریک سیستم ایمنی، کاهش سمپتوم های منوپاز، ارتقای سلامتی روده، حفظ سلامتی مجرای ادرار و اثرات ضدالتهاب، کاهش فشار خون، حفظ قدرت بینایی، فعالیت های آنتی باکتریال و آنتی ویروس، کاهش استوپوروزیس و اثرات ضدچاقی را نشان داده و یا حداقل پیشنهاد کرده است. می توان این اثرات را بر روی لیبل های مواد غذایی بیان کرد که این عمل بیشتر و بیشتر برای عرضه غذاهای عملی در بازار مواد غذایی معرفی می شود.
¨
¨در حال حاضر، مهم ترین و پرکاربردترین اجزای غذاهای عملی عبارتند از پروبیوتیک ها، پریبیوتیک ها، آنتی اکسیدانت های گیاهی، ویتامین ها و کلسیم. همچنین اولویت زیادی به تولید پروبیوتیک ها و پریبیوتیک ها و استخراج اجزای بیواکتیو از مواد گیاهی به وسیله تکنولوژی آنزیم و تخمیر برای کاهش تلفات این اجزا و نیز به وسیله مهندسی ژنتیک برای تشدید بیوسنتز آن ها داده شده است. هم اکنون بیوتکنولوژی نقش کلیدی را در صنعت غذای عملی ایفا می کند، اما غذاهای ترنسژنیک چندان در اتحادیه اروپا مناسب نبوده و صنعت مواد غذایی ترجیح می دهد از روش های بیوتکنولوژی سنتی استفاده کند.
¨
¨پروبیوتیک ها
¨پروبیوتیک ها به عنوان مکمل های رژیمی میکروبی ارزشمند منتخبی تعریف می شوند که در زمان ورود در مقادیر کافی از طریق اثرگذاری بر مسیر روده اثرات مفیدی بر ارگانیزم به همراه دارند. همچنین FAO/WHO تعریف پروبیوتیک ها را به عنوان "میکروارگانیزم های زنده ای که در زمان نظارت در مقادیر کافی، تاثیر سلامتی مفیدی را بر روی میزبان می گذارند" پذیرفته است. درحال حاضر تعداد زیادی از پروبیوتیک ها در غذاهای تخمیر شده لبنیات و خصوصاً ماست مورد استفاده قرار گرفته و موجود است. اسید لاکتیک و باکتری ها گروه متنوعی از ارگانیزم ها را تشکیل می دهند که منافع قابل توجهی را برای انسان به همراه دارد؛ برخی به صورت وارثان طبیعی مسیر روده و دیگران به شکل باکتری های اسید لاکتیک قابل تخمیر مورد استفاده در صنعت مواد غذایی که بر طعم و بافت آن تاثیر گذاشته و دارای خواص نگهدارنده می باشند.
¨
¨فراتر از آن، برخی از گونه ها به صورت مکمل های میکروبی زنده برای انسان تجویز می شوند که عمدتاً با ارتقای ترکیب میکروبیوتای روده تاثیر مثبتی بر سلامتی ما دارند و به همین دلیل، پروبیوتیک نامیده می شوند. برخی از کرنش های منتخب لاکتوباسیلوس، بیفیدوباکتریوم، استرپتوکوکوس، لاکتوکوکوس و ساکارومیاس به دلیل منافع سلامتی مشهور خود در محصولات غذایی گنجانده شده اند.
¨
¨

فایل پاورپوینت 37 اسلاید


دانلود پاورپوینت بررسی زبان جاوا و مقایسه آن با .net

آشنایی با تکنولوژی‌های نرم‌افزاری قابل استفاده برای ارائه یک معماری خوب و کارا ضروری است تکنولوژیهای رایج نرم افزاری امروز عمدتا به دو خانواده Net و J2EE تقسیم ‌می‌شوند
دسته بندی برنامه نویسی
بازدید ها 7
فرمت فایل ppt
حجم فایل 245 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
دانلود پاورپوینت بررسی زبان جاوا و مقایسه آن با .net

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر

آشنایی با تکنولوژی‌های نرم‌افزاری قابل استفاده برای ارائه یک معماری خوب و کارا ضروری است. تکنولوژیهای رایج نرم افزاری امروز عمدتا به دو خانواده .Net و J2EE تقسیم ‌می‌شوند

.net پلات فرم جدید ماکروسافت بمنظور تحقق نظریه : " نرم افزار بعنوان سرویس " است

دات نت یک محیط پیاده سازی است که بکمک آن می توان اقدام به ایجاد و بکارگیری نرم افزار و نسل جدیدی از عناصر موسوم به " سرویس های وب " نمود.

دات نت به پیاده کنندگان این امکان را خواهد داد که با زبان برنامه نویسی مورد علاقه خود ، اقدام به پیاده سازی برنامه ها نمایند.

1 - برنامه‌ها و دستگاه‌ها را با استفاده از استانداردهایی همچونXML ،HTTP ،SOAP یکپارچه می‌سازد.

2 - زیربنای کنترل از راه‌دور را برای ما فراهم می‌سازد

3 - مدل برنامه‌نویسی NET Framework مدلی شیءگرا است.

4 - استفاده از فناوری CLR

همان‌طور که اشاره شد CLR یکی از اجزای مهم.net Framework است . کار اصلی CLR ایجاد محیط جرایی برنامه و ارایه سرویس به برنامه‌ها است. در واقع اجزای CLR دائماً با همدیگر در ارتباط هستند و کار می‌کنند تا بتوانند محیطی زیربنایی در .net برای اجرا شدن مهیا سازند.

فایل پاورپوینت 21 اسلاید


دانلود پاورپوینت SEO یا بهینه سازی سایت

SEO تکنولوژی جدیدی است برای بالا بردن رتبه سایت در مقابل روبات های هوشمند رتبه گذار موتور جستجو ها و سایت Alexa
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 7
فرمت فایل ppt
حجم فایل 175 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
دانلود پاورپوینت SEO یا بهینه سازی سایت

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
تعریف SEO
رتبه گذاری و Page Rank
تاثیر SEO بر نتایج جستجو
تکنیک های SEO

SEO
SEO تکنولوژی جدیدی است برای بالا بردن رتبه سایت در مقابل روبات های هوشمند رتبه گذار موتور جستجو ها و سایت Alexa

رتبه گذاری و Page Rank
رتبه گذاری توسط موتور های جستجو (گوگل) و سایر موتور جستجو ها و سایت الکسا انجام میشود که 5 سایت برتر طبق رتبه گذاری سایت الکسا می باشد
1- Google
2-Yahoo
3-Youtube
4-MSN
5-FaceBook

چگونگی افزایش page rank درگوگل
page rank google به عوامل مختلفی بستگی دارد ،که به ترتیب مهم بودن آن عبارت اند از :
1- مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو
2- موتورهای جست و جو اهمیت صفحات وب را بر اساس میزان لینک به آن طبقه بندی می کنند .
3- چنانچه لینک بیشتری در سایر پایگاه ها ثبت کنید رتبه بالاتری کسب خواهید کرد .
4- تبادل لینک بین سایت های هم خانواده یعنی سایت هایی که موضوع مشابهی دارند ، موجب افزایش رتبه در موتورهای جست و جو خواهد شد .
5- شرکت در بحث های رایج در تالارهای بحث و تبادل نظر ، گفتمان و یا گفت و گو و درج لینک در محل امضا یا در متن بحث به افزایش رتبه شما موتورهای جست و جو کمک موثری خواهد نمود.

اما در واقع چه عواملی در بالا بردن رتبه شما نقش دارند ؟
1 - طراحی اصولی سایت
2 - دقت در نوشتن برچسب های متا ( متاتگ )
3- بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو
4- موتورهای جست و جو حساسیت ویژه ای نسبت به نام صفحه و توضیحات صفحه دارند
5- بر خلاف تصور اغلب طراحان وب کلمات کلیدی نقش کمتری ایفا می کنند
6- چنانچه مقاله ای می نویسید و مایلید که مقاله شما در نتایج جست و جو قرار گیرد بهتر است آن را در یک صفحه مجزا قرار دهید و در در قسمت نام صفحه عنوان مقاله را بنویسید page title
7- بهتر است در سایت خود به مقالات و مطالب خود چند بار لینک بدهید ، برای مثال می توانید عناوین مقالات سایت خود را درج کنید و خلاصه مقاله را در صفحه ای دیگر و متن کامل آن را در یک صفحه مجزا قرار دهید و یا اینکه در همان صفحه ای که متن کامل مقاله را قرار می دهید به عنوان مقاله لینک همان صفحه را بدهید .
8- موتورهای جست و جو صفحات شما را از بالا به پائین جست و جو می کنند برای همین است که عنوان صفحات ، توضیحات و کلمات کلیدی اهیمت دارند . چنانچه بتوانید با حذف جدول ها و تصاویر مطالب خود را در قسمت های بالاتری از صفحه قرار دهید شانس شما در موتورهای جست و جو بالا خواهد رفت و در ضمن در حین نمایش نتایج جست و جو بخشی از مطالب شما برای بازدید کننده نمایان خواهد شد و او می تواند بفهمد که آیا مقاله شما با موضوع مورد نظر او مرتبط است یا خیر .
9- چنانچه سایت شما رتبه ای در موتورهای جست و جو ندارد زیاد هم عجله نکنید زیرا تا زمان رسیدگی موتورهای جست و جو مانند گوگل زمان زیادی دارید ، چون ممکن است سایت شما هر ماه یک بار مورد بازبینی موتورهای جست و جو قرار گیرد و عملکرد یک ماهه شما در بالابردن رتبه شما در موتورهای جست و جو تعیین کننده خواهد بود .
10- ارائه خدمات رایگان مانند : ابزارهای مورد نیاز وب مسترها ، مقالات آموزشی و کتاب های الکترونیک در کسب رتبه در موتورهای جست و جو موثر خواهند بود زیرا تجربه ثابت کرده است که ارائه دهندگان خدمات رایگان بدون هیچ زحمتی توسط دیگران تبلیغ می شوند .
- ارسال مقاله به سایت های دیگر : مشابه کاری که من در همینجا انجام داده ام . شما هم می توانید با ارسال مقالات خود برای سایر سایت ها و وبلاگ ها لینک خود را در بالا یا پائین مطالب خود قرار دهید و خود را با این روش به عنوان منبع مقاله مطرح نمائید.
12- توصیه می کنم در طرح های تبادل لینک و بنر شرکت کنید حتی برای مدتی محدود


فایل پاورپوینت 28 اسلادید


پاورپوینت فصل یازدهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

دانلود پاورپوینت فصل یازدهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف خلاقیت، انواع رفتارهای خلاق، فرق خلاقیت و نوآوری ، خلاقیت و نوآوری در بازاریابی، روش های بهسازی محصولات، روش مشکل زدایی، روش دلخواه، روش زنجیره مصرف، بالاترین سطح خلاقیت
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 6
فرمت فایل ppt
حجم فایل 644 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
پاورپوینت فصل یازدهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل یازدهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف خلاقیت

انواع رفتارهای خلاق

فرق خلاقیت و نوآوری

خلاقیت و نوآوری در بازاریابی

روش های بهسازی محصولات

روش مشکل زدایی

روش دلخواه

روش زنجیره مصرف

بالاترین سطح خلاقیت و نوآوری

مراحل تولید محصول جدید

ایجاد ایده ها

غربال نمودن ایده ها

پرورش و آزمون ایده ها

تعیین استراتژی بازاریابی

تجزیه و تحلیل تجاری

آزمایش بازاریابی

تجاری نمودن محصول

دوره عمر محصول

موانع موجود بر سر راه خلاقیت

ریشه و اساس خلاقیت ها و نوآوریها

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل یازدهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی " می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


دانلود پاورپوینت RUP در مدیریت پروژه

مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل ppt
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
دانلود پاورپوینت RUP در مدیریت پروژه

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
فهرست مطالب
مقدمه
اهداف
بخش اول) اشاره به برخی مفاهیم
بخش دوم ) جریان کار
بخش سوم ) مرور فعالیتها
بخش چهارم ) خروجیها
بخش پنجم ) برخی رهنمودها
منابع
مقدمه ای بر مدیریت پروژه

مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است. در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است. مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است که هم نیازهای مشتریان (کسانیکه برای سیستم پول می پردازند) و هم نیازهای کاربران را برآورده کند. این حقیقت که پروژه های بسیار کمی واقعاً موفقیت آمیزند، برای توضیح سخت بودن موضوع کفایت می کند.

اهداف دیسیپلین مدیریت پروژه

فراهم کردن چارچوبی برای مدیریت پروژه های شدیداً نرم افزاری
فراهم‌کردن رهنمودهای عملی برای طرح ریزی، تامین نیروی انسانی، اجرا و نظارت بر پروژه ها
فراهم کردن چارچوبی برای مدیریت ریسک
مدیریت افراد: استخدام، آموزش، رهبری
مدیریت بودجه: تعیین، تخصیص و غیره
مدیریت قراردادها: با تامین کنندگان و مشتریان
مدیریت ریسک
طرح ریزی برای یک پروژه با روش تکرار، برای تمام چرخه حیات و برای یک تکرار به خصوص
نظارت بر پیشرفت یک پروژه با روش تکرار، و متریکها
بخش اول) اشاره به برخی مفاهیم
ارزیابی کیفیت
تکرار
سنجش کیفیت
متریکها
زمینه های سازمانی برای RUP
نمونه های اولیه
ریسکها

ارزیابی کیفیت:

اندازه گیری و اجرای فرآیند بررسی کیفیت تولید در تمام طول چرخه حیات پروژه اجرا می گردد، این ارزیابی عمدتاً در موقع تولید یک خروجی یا پایان یافتن یک مرحله از سیستم انجام می شود. ارزیابیهای مختلف که در خلال چرخه حیات انجام می شوند عبارتند از:

مراحل مهم (Milestones)
بازرسی ها( Inspection )‌
بازنگری ها (Review)
سیر در کد برنامه ها (Walk throughs)

مراحل مهم: در پایان هر چهار فاز RUP اتفاق می افتند و موفقیت در رسیدن به اهداف را بررسی می کنند. این چهار مرحله مهم عبارتند از:

.1مرحله مهم اهداف چرخه حیات (در پایان فاز Inception)
.2مرحله مهم معماری چرخه حیات (در پایان فاز Elaboration)
.3مرحله مهم توانایی های عملیاتی اولیه ( در پایان فاز Construction)
.4مرحله مهم انتشار محصول ( در پایان فاز Transtion)

مراحل مهم کوچکتر ( Minor Milestones) در پایان هر تکرار اتفاق می افتند و روی بررسی اهداف تکرار تمرکز دارند. ارزیابی کیفیت، یک تلاش دوره ای برای تشخیص پیشرفت مداوم در سراسر تکرارها و فازهاست

بازرسی: یک تکنیک ارزیابی رسمی است که در آن محصولات و خروجیها بصورت جزیی بوسیله شخص یا گروه دیگری غیر از نویسنده آن آزمایش می شوند. این ارزیابی به منظور تشخیص خطاها، تخلف از استانداردهای تولید و مشکلات دیگر است.
بازنگری: یک جلسه رسمی که در آن ‏، محصول یا خروجی، یا مجموعه ای از محصولات و خروجیها برای کاربرد‏‎، مشتری ، یا هر ذی نفع دیگری ارائه می شود. این جلسه به منظور ارائه توضیحات و نهایتاً پذیرش محصول است.
سیر در کد برنامه: فرآیند بازنگریی که در آن تولیدکننده یک یا چند نفر از تیم تولید را برای بررسی قسمتهایی از یک محصول که او تهیه کرده است هدایت می کند .در این فرآیند افراد پرسشهایی در رابطه با کد مطرح می کنند‏، توضیحاتی در مورد تکنیکها، قالبها، اشکالات احتمالی، تخلف از استانداردهای تولید و سایر مشکلات ارائه یا اضافه می کنند.

فایل پاورپوینت 62 اسلاید


پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل سیستم بازاریابی، سیستم اطلاعات بازاریابی، سیستم برنامه ریزی بازاریابی، سیستم سازمانی بازاریابی، سیستم کنترل بازاریابی، ارزیابی سیستمهای بازاریابی، مزایای سیستم های پشتیبانی تصمیم
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل ppt
حجم فایل 648 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

سیستم بازاریابی

سیستم اطلاعات بازاریابی

سیستم برنامه ریزی بازاریابی

سیستم سازمانی بازاریابی

سیستم کنترل بازاریابی

ارزیابی سیستمهای بازاریابی

مزایای سیستم های پشتیبانی تصمیم های بازاریابی

سیستم های توزیع

سیستم بازاریابی عمودی

سیستم بازاریابی افقی

سیستم بازاریابی چند کاناله

انواع مدلهای بازاریابی

مدل موقعیتی بازار- محصول

ماتریس گروه مشاوره بوستون (مدل BCG)

مدل تجِزیه تجاری جنرال الکتریک

مدل استراتژی عمومی پورتر

نقاط قوت مدل های بازاریابی

نقاط ضعف مدل های بازاریابی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل دهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی " می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع تحقیقات بازاریابی

دانلود پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تحقیقات بازاریابی در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف تحقیقات بازاریابی، فرایند تحقیقات بازاریابی، فرآیند کامل و تفصیلی یک تحقیق بازاریابی، فرآیند کامل و تفصیلی یک تحقیق بازاریابی، هفت C رابط اثر بخش بین محقق و مدیر، طبقه بندی طرحهای تحقیقاتی مورد ا
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل ppt
حجم فایل 695 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع تحقیقات بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تحقیقات بازاریابی، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف تحقیقات بازاریابی

فرایند تحقیقات بازاریابی

فرآیند کامل و تفصیلی یک تحقیق بازاریابی

فرآیند کامل و تفصیلی یک تحقیق بازاریابی

هفت C رابط اثر بخش بین محقق و مدیر

طبقه بندی طرحهای تحقیقاتی مورد استفاده در بازار

تحقیقات اکتشافی

تفاوتهای عمده تحقیقات قطعی با تحقیقات اکتشافی

روش انجام تحقیق اکتشافی

تحقیقات توصیفی

روش های تحقیق توصیفی

ایجاد اثربخشی در تحقیقات توصیفی

تحقیقات علت و معلولی

اقدامات لازم برای تعریف درست مسئله

انواع روشهای جمع آوری اطلاعات کیفی برای انجام تحقیقات اکتشافی

روشهای جمع آوری اطلاعات کمی برای تحقیقات توصیفی

مقایسه شیوه های جمع آوری اطلاعات بر پایه پرسشنامه

انواع مشاهده و اطلاعات حاصله

توضیحات:

این فایل شامل " پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تحقیقات بازاریابی " می باشد که در حجم 25 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


پاورپوینت فصل هشتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل سوالات تصمیم گیری، ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری، یک سیستم ساده بازاریابی، محاسبه ارزش، روش های افزایش ارزش برای مشتری، شروط اصلی مبادله، کانال های بازاریابی، زنجیره عرضه، رقابت
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 658 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
پاورپوینت فصل هشتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

سوالات تصمیم گیری

ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری

یک سیستم ساده بازاریابی

محاسبه ارزش

روش های افزایش ارزش برای مشتری

شروط اصلی مبادله

کانال های بازاریابی

زنجیره عرضه

رقابت

سطوح رقابت

محیط بازاریابی

چهار جزء تشکیل دهنده آمیزه بازاریابی

تصمیمات عمده بازاریابان در مورد محصول

عوامل موثر بر تصمیم گیری در مورد قیمت محصول

اهداف بازاریابی موسسه

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل هشتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی " می باشد که در حجم 22 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص

دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل قوانین بنیادی مدیریت بازار، برنامه ریزی بازاریابی، زمینه های برنامه ریزی بازاریابی، چگونگی تشخیص یک برنامه بازاریابی مناسب، منافع برنامه ریزی، تعریف برنامه ریزی بازاری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل ppt
حجم فایل 667 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

قوانین بنیادی مدیریت بازار

برنامه ریزی بازاریابی

زمینه های برنامه ریزی بازاریابی

چگونگی تشخیص یک برنامه بازاریابی مناسب

منافع برنامه ریزی

تعریف برنامه ریزی بازاریابی

رابطه برنامه ریزی بازاریابی موسسه با برنامه ریزی مدیریت میانی

مراحل اساسی در برنامه ریزی

عوامل اثرگذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه

ماهیت و محتوای یک برنامه عملیاتی بازاریابی

مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی

دلایل ناکافی در پیاده کردن برنامه

وجه تمایز خدمت با کالا

آمیخته های بازاریابی برای خدمات

مشتری مداری در موسسات بیمه

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل هفتم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص " می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل اهداف بازاریابی، تعیین رسالت موسسات، تعیین اهداف موسسه، سلسله مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی، جایگاه بازاریابی در نمودار سازمانی یک موسسه متوسط ( حالت عادی)، جایگاه بازاریابی در نمودار
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 659 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اهداف بازاریابی

تعیین رسالت موسسات

تعیین اهداف موسسه

سلسله مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی

جایگاه بازاریابی در نمودار سازمانی یک موسسه متوسط ( حالت عادی)

جایگاه بازاریابی در نمودار سازمانی یک موسسه خیلی بزرگ ( حالت پیشرفته)

عوامل موثر در سازماندهی بازاریابی

مبانی مختلف طراحی ساختارهای سازمانی

انواع ساختارهای سازمانی واحد بازاریابی

دایره بازاریابی با ساختار عملیاتی

دایره بازاریابی با ساختار جغرافیایی

سازمان بر مبنای مدیریت محصول

ساختار سازمانی بر مبنای مدیریت بازار

ساختار سازمانی دویر (ماتریسی)

محاسن ساختار سازمانی

معایب ساختار سازمانی

سطوح سازمانی و برنامه ریزی استراتژیک

چالشهای مهم سازمان بازاریابی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی " می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.