فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مزایای تقسیم بندی، سیر تکاملی تقسیم بازار، بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا، بازاریابی متمرکز یا هدف دار، متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن، عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار،
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 657 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف، در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مزایای تقسیم بندی

سیر تکاملی تقسیم بازار

بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا

بازاریابی متمرکز یا هدف دار

متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن

عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار

سه استراتژی تعیین بازار هدف

استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی)

استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)

استراتژی بازاریابی متمرکز(تمرکزی)

استراتژی های سه گانه پوشش بازار

عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " می باشد که در حجم 17 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محیط بازاریابی

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محیط بازاریابی در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف بازار، انواع بازارها از دیدگاههای مختلف، انواع بازارها از نظر فعالیت، انواع بازارهای سازمانی، انواع بازار اقتصادی، بازار رقابت کامل، بازار انحصار کامل، بازار رقابت انحصاری، بازار انحصار
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 648 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محیط بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محیط بازاریابی، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف بازار

انواع بازارها از دیدگاههای مختلف

انواع بازارها از نظر فعالیت

انواع بازارهای سازمانی

انواع بازار اقتصادی

بازار رقابت کامل

بازار انحصار کامل

بازار رقابت انحصاری

بازار انحصار چندجانبه

انواع بازار کالا و خدمات

انواع بازار

تجزیه و تحلیل محیط

محیط بازاریابی

محیط خرد موسسه

محیط داخلی موسسه

عوامل اصلی محیط کلان موسسه

عکس العمل ها در برابر محیط بازاریابی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل دوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محیط بازاریابی " می باشد که در حجم 25 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع مفاهیم مدیریت بازار

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع مفاهیم مدیریت بازار در قالب pptx و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف بازاریابی و مدیریت بازار، ضرورت بازاریابی، مفاهیم اساسی بازاریابی، تعریف نیاز ، تعریف خواسته، کالا، انواع کالا، تعریف کالای ایده آل، عوامل اثرگذار در خرید کالا، تعریف مبادله، روشهای مبادله، ش
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 675 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48
پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع  مفاهیم مدیریت بازار

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع مفاهیم مدیریت بازار، در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف بازاریابی و مدیریت بازار

ضرورت بازاریابی

مفاهیم اساسی بازاریابی

تعریف نیاز

تعریف خواسته

کالا

انواع کالا

تعریف کالای ایده آل

عوامل اثرگذار در خرید کالا

تعریف مبادله

روشهای مبادله

شرایط مبادله

تعریف معامله

انواع معامله

شرایط معامله

تعریف بازار

عوامل تشکیل بازار

سیر تکاملی بازار به سوی مبادله مرکزی

تعاریف بازاریابی

تعریف Marketing

تعریف مدیریت بازاریابی

وظایف مدیر بازاریابی

حالات تقاضا و وظایف مدیریت بازاریابی

بازاریابی تبدیلی

بازاریابی انگیزشی

بازاریابی توسعه ای

بازاریابی مجدد

بازاریابی همزمان

بازاریابی محافظتی

تعریف بازاریابی تضعیفی

بازاریابی مقابله ای

وظیفه مدیران بازاریابی

فلسفه های مدیریت بازاریابی

فلسفه تولید

شرایط بکارگیری فلسفه تولید

فلسفه کالا

فلسفه فروش

فلسفه بازاریابی

فلسفه بازاریابی اجتماعی

ملاحظات سه گانه فلسفه بازاریابی اجتماعی

اهداف بازاریابی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " فصل اول کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع مفاهیم مدیریت بازار " می باشد که در حجم 48 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


پاورپوینت روش نگارش مقاله های علمی و استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه

این پاورپوینت در مورد روش نگارش مقاله های علمی و استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌نامهدر 108 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل روش نگارش مقاله های علمی و استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌نامه،نگارش مقاله،آموزش مقاله نویسی،نگارش مقاله،مقاله علم پروش نگارش مقاله های علمی و استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌نامه پژوهشی،مقاله، وومنابع می باشد
دسته بندی پاورپوینت
بازدید ها 4
فرمت فایل pptx
حجم فایل 560 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 108
پاورپوینت روش نگارش مقاله های علمی و استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه

فروشنده فایل

کد کاربری 19520
کاربر

این پاورپوینت در مورد روش نگارش مقاله های علمی و استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌نامهدر 108 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: روش نگارش مقاله های علمی و استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌نامه،نگارش مقاله،آموزش مقاله نویسی،نگارش مقاله،مقاله علم پروش نگارش مقاله های علمی و استخراج مقاله پژوهشی از پایان‌نامه پژوهشی،مقاله، و...ومنابع می باشد

n
جهت نگارش یک مقاله علمی-پژوهشی و درج آن در مجلات معتبر داخلی یا ISI رعایت برخی نکات الزامی است. پژوهش علمی را با روش صحیح پژوهش می شناسند و بخاطر داشته باشید همیشه روش پژوهش از موضوع پژوهش مهمتر است. بهترین موضوع اگر با روش صحیح مورد پژوهش قرار نگیرد و با روش صحیح نگارش نشود فاقد هرگونه اعتبار و ارزش علمی است.
nاصطلاحی به نام In The Bin در جوامع آکادمیک رایج است که به معنای "بدرد سطل زباله می خورد" است. این اصطلاح به مقالاتی گفته می شود که در آنها اصول پژوهش و نگارش علمی رعایت نشده است و به هنگام داوری بدون آنکه موضوع پژوهش مطالعه شود مستقیماً درون سطل زباله انداخته می شود.
nاولین گام در تهیه یک مقاله علمی-پژوهشی انتخاب موضوعی است که چیزی به علم اضافه کند. یک پژوهشگر تازه کار ممکن است تصور کند یک موضوع با اهمیت در زمینه مدیریت مانند TQM یا CRM یا موارد دیگری از این دست یک موضوع بسیار علمی و قابل توجه است. بنابراین مطالعات گسترده در این زمینه و استفاده از چندین و چند منبع داخلی و خارج، تلخیص، مقایسه و ارزیابی و نتیجه گیری از این منابع یک پژوهش کامل و جدید را شکل می دهد اما این بزرگترین اشتباهی است که برای نگارش یک مقاله علمی-پژوهشی بدان دچار می شوید. انتخاب یک موضوع بزرگ و گسترده از عهده یک مقاله خارج است و انتخاب یک موضوع گسترده برای یک مقاله اشتباه است.
nمقاله چیست؟
nشرایط مقاله نویسی
nانواع مقاله
nسطح نگارش و اهداف مقاله
nفرآیند پژوهش
nپژوهش در قالب پایان‌نامه و اجزای آن
nتفاوتها و شباهتهای گزارش پژوهش (پایان نامه) با مقاله
nسوالهایی که قبل از استخراج مقاله از پژوهش ، باید جواب داده شوند
nمقاله پژوهشی و ساختار آن
nکار عملی: استخراج یک مقاله از یک پایان نامه
nفرآیند انتشار یافته‌ها
nبحث و نظر
nدائرة المعارف بریتانیکا در تعریف مقاله نوشته است: انشایى است که حجمى متوسّط دارد و در باره موضوعى معیّن بحث مى کند.
n
nنویسنده باید حدود موضوع را رعایت کند و با رسایى و روشنى آن را توضیح دهد.
n
nدر بیان کوتاه، مقاله نوشته اى است که درباره موضوعى خاص با حجمى متوسّط نوشته مى شود.مقاله معمولا در روزنامه، گاهنامه، مجله، نشریه و گاه در کتاب جاى مى گیرد.
n

دانلود پاورپوینت نانو تکنولوژی

به طور کلی این فناوری عبارت از کاربرد ذرات در ابعاد نانو است یک نانومتر، یک میلیاردم متر است از دو مسیر به این ابعاد می توان دسترسی پیدا کرد یک مسیر دسترسی از بالا به پایین و دیگری طراحی و ساخت از پایین به بالا است
دسته بندی فنی و مهندسی
بازدید ها 9
فرمت فایل ppt
حجم فایل 263 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49
دانلود پاورپوینت نانو تکنولوژی

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
مقدمه

در سالهای اخیر، پیشرفتهای تکنولوژی وسایل و مواد با ابعاد بسیار کوچک به دست آمده است و به سوی تحولی فوق العاده که تمدن بشر را تا پایان قرن دگرگون خواهد کرد ، پیش می رود . برای درک بهتر اندازه های مادون ریز ، قطر موی سر انسان را که یک دهم میلیمتر است در نظر بگیرید ، یک نانومتر صدهزار برابر کوچکتراست . تکنولوژی و مهندسی در قرن پیش رو با وسایل ، اندازه گیریها و تولیداتی سروکار خواهد داشت که چنین ابعاد مادون ریزی دارند . درحال حاضر پروسه هایی در ابعاد چند مولکول قابل طراحی و کنترل است . همچنین خواص مکانیکی ، شیمیایی ، الکتریکی ، مغناطیسی ، نوری و... مواد در لایه ها در حدود ابعاد نانومتر قابل درک و تحلیل و سنجش است


تکنولوژی درقرن گذشته در هرچه ریزتر کردن تولیدات تکنولوژیکی پیشرفت چشمگیری داشت ، بطوریکه به مزاح گفته شد که دیگر کشف ذرات ریز اتمی ( Sub-Atomic ) نه تنها جایزه نوبل ندارد ، بلکه به آن جریمه هم تعلق می گیرد ! تکنولوژی نو درقرن حاضر مسیر عکس را طی می کند . یعنی مواد مادون ریز را باید ترکیب کرد تا دانه های بزرگتر کارآمد به وجود آ ورد .
درست همان روشی که در طبیعت برای تولید کردن حاکم است . مجموعه های طبیعی ، ترکیبی از دانه های مادون ریز قابل تشخیص با خواص مشابه و یا متفاوت با اندازه های در حدود نانو است .


اثر تحقیقات در فناوریهای مادون ریز هم اکنون در درمان بیماریها و یا دست یافتن به مواد جدید به ظهور رسیده است . موارد بسیاری در مرحله تحقیقات کاربردی و آزمایشی است .اکنون ساخت رایانه های بسیار کوچکتر و میلیونها بار سریعتر در دستور کار موسسات تحقیقاتی قرار دارد.

در بیانی کوتاه نانوتکنولوژی یک فرایند تولید مولکولی است . همانطور که طبیعت مجموعه ها را بطور خودکار مولکول به مولکول ساخته و روی هم مونتاژ کرده است ، دانشمندان این علم هم باید برای تولید محصولات جدید ، با این اعتقاد که هرچه در طبیعت تولید شده قابل تولید در آزمایشگاه نیز هست ، نظیر طبیعت راهی پیدا کنند . البته منظور این نیست که چند هسته از مواد راپیدا کنند و با رساندن انرژی و خوراک پس از چند سال یک نیروگاه از آن ساخته شود که شهری را برق دهد . بلکه برای ترکیب و تکامل خودکار تولیدات مادون ریزکه به نحوی در مجموعه های بزرگتر مصرف دارد ، راهیابی شود . در اندازه های مادون ریز ، روشها و ابزارآلات متعارف فیزیکی مانند تراشیدن و خم کردن و سوراخ کردن و...جوابگو نیستند.


برای ساختن ماشینهای ملکولی باید روش پروسه های طبیعی را دنبال کرد . با تهیه نقشه های ساختاری بدن یعنی آرایش ژنها و DNA که ژنم نامیده شده است و به موازات آن دست یافتن به تکنولوژی مادون ریز ، در دراز مدت تحولات بسیاری در هستی ایجاد خواهد شد . تولید مواد جدید ، گیاهان ، جانداران و حتی انسان متحول خواهد شد . اشکالات ساختاری موجودات در طبیعت رفع می شود و با ترکیب و خواص اورگانیک گیاهان و جانوران ، موجودات جدیدی با خواص فوق العاده و شخصیتهای متفاوت بوجود خواهد آمد .آینده علوم و مهندسی که چندین گرایشی Multi-Disciplinarاست ، به طرف تولید ماشینهای مولکولی سوق داده خواهد شد تا در نهایت بتواند مجموعه های کارآیی از پیوندهای ارگانیک و سایبریک را عرضه نماید.

هستی را به رایانه ( سخت افزار ) و برنامه ( نرم افزار ) که دو پدیده مختلف ولی ادغام شده هستند ، می توان تشبیه کرد . سخت افزار مصداق ماده ( اغلب اتم هیدروژن ) و نرم افزار یا برنامه ، قابلیت نهفته در خلقت آن است .

فایل پاورپوینت 49 اسلاید


دانلود پاورپوینت مطالعه و بررسی پردازنده های DSP و امکان سنجی یک سامانه حداقلی جهت کار با آنها

مشخصات عمومی پردازنده های DSP مراحل طراحی سیستم DSP تحلیل سیستم DSP معماری پردازشگرهای دیجیتال
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
بازدید ها 13
فرمت فایل ppt
حجم فایل 4322 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
دانلود پاورپوینت مطالعه و بررسی پردازنده های DSP و امکان سنجی یک سامانه حداقلی جهت کار با آنها

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
مشخصات عمومی پردازنده های DSP
مراحل طراحی سیستم DSP
تحلیل سیستم DSP
معماری پردازشگرهای دیجیتال

الف) معماری وان – نیومان

ب) معماری هاروارد

ج) معماری سوپر هاروارد

معماری SHARC
فصل دوم

معرفی پردازنده های DSP و سخت افزار لازم جهت کار با آنها

چرا پردازنده های DSP ؟
ویژگی های پردازنده های DSP
واحد MAC
دسترسی موثر به حافظه
واحدهای اجرایی مستقل از هم
نمایش داده و دقت نمایش
حلقه های بدون بالا سری
اجزای جانبی
دستورالعمل های خاص
درگاه اتصال
شرکتهای فعال در زمینه ی تولید پردازنده های DSP
پردازنده های DSP مهم
مقدمه ای بر معماری خانواده ی TI
همزمانی و کنترل سیگنال های داخلی
CLOCK همزمان به تمام اجزای سیستم ارسال می شود و با توجه به ثبات های تعریف شده برای اجزا، هر جزء فعال یا غیر فعال می شوند.

سری C2000

اعضای مهم این سری

.1C24x
.2C28X

خصوصیات

.1طراحی شده برای کارهای کنترلی(مثل میکرو کنترلر ها) اما به صورت Real Time
.2قابلیت اطمینان بالا
.3کارآیی بالا (تا 150MIPS )
پردازنده های سری C5000
سری C6000
پردازنده های DAVINCI
جزیی از خانواده ی C6000 به همراه یک پردازنده ی همه منظوره
توانایی انجام پروتکلهای ویدئویی به صورت سخت افزاری
فایل پاورپوینت 40 اسلاید

دانلود پاورپوینت مبانی و روش تهیه طرح کسب و کار

برنامه کسب و کار، مهمترین سند نوشته ‌شده‌ای است که تمام جنبه‌های مختلف کسب‌وکار را پیش از راه‌اندازی آن بررسی می‌کند برنامه کسب و کارحاوی برنامه‌های کاربردی است، مانند برنامة مالی، برنامة ‌عملیاتی، برنامة تولیدی، برنامة بازاریابی، و ساختار سازمانی این برنامه‌ها همانند نقشه‌ای کارآفرین را در طول مسیر راهنمایی می‌کنند برنامه کسب و کار
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 16
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1819 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69
دانلود پاورپوینت مبانی و روش تهیه طرح کسب و کار

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
ضرورت برنامهریزی به عنوان بخشی از هر فعالیت کاری

برنامه‌ریزی خوب می‌تواند:

کارآفرین را در ادارة کسب‌وکار راهنمایی کند؛
از بروز اشتباههای زیانبار جلوگیری کند؛
در پیشرفت و بهبود کار کمک نماید؛
انجام امور را سرعت بخشیده و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در زمان شود؛
فرآیند‌های مختلف تولید، بازاریابی و توزیع را بهینه‌سازی کرده و از اتلاف مواد اولیه، کار و سرمایه جلوگیری نماید؛
همچنین، با تعیین چشم‌انداز و رسالت شرکت، مدیریت را در دستیابی به اهداف کوتاه و بلند‌مدت یاری می‌دهد.
تعریف کارآفرینی
دکتر رابرت هیسریچ کارآفرینی را به شرح زیر تعریف نموده است:
برنامه کسب و کارچیست؟
برنامه کسب و کار، مهمترین سند نوشته ‌شده‌ای است که تمام جنبه‌های مختلف کسب‌وکار را پیش از راه‌اندازی آن بررسی می‌کند.
برنامه کسب و کارحاوی برنامه‌های کاربردی است، مانند برنامة مالی، برنامة ‌عملیاتی، برنامة تولیدی، برنامة بازاریابی، و ساختار سازمانی.
این برنامه‌ها همانند نقشه‌ای کارآفرین را در طول مسیر راهنمایی می‌کنند.
برنامه کسب و کار

جزئیات تمامی موارد مربوط به نوع شغل، بازاریابی، رقابت، عملیات راهبردی، پرسنل، امور مالی، سرمایهگذاری را در بر می گیرد .

برنامه کسب و کار(Business Plan) عبارت است از یک طرح که آینده و توسعه یک کسب و کار را معین میکند و اغلب یک دوره چند ساله را در بر میگیرد .

یک برنامه کسب و کارخوب بیانگر موارد زیر است:
دورنمای راهبردی از شرکت
مهمترین ابزار ارتباطی درون‌شرکتی و برون‌شرکتی
ابزاری برای جمع‌آوری سرمایه‌های لازم برای کار
ابزاری برای برنامه‌ریزی، اندازه‌گیری و بهبود عملکرد
مبنایی برای تصمیم‌گیری صحیح
راهی برای ایجاد انگیزه در کارکنان
چرایی اهمیت برنامه کسب و کار
بررسی واقع‌بینانه
ابزار عملکردی
ابزاری برای برقراری ارتباط
ابزار ایجاد انگیزه
ابزار توسعة مدیریت
راهنمای مسیر
هدف از تهیه برنامه کسب و کار
جذب سرمایه اولیه
جذب تیم مدیریت
نقشه راهنما

فایل پاورپوینت 69 اسلاید


دانلود پاورپوینت ماهیت و تعاریف مفاهیم مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی جنبه انسانی مدیریت است و مهمترین عامل در ارتقای کیفیت و کمیت تولیدات و ارائه خدمات در سازمان به شمار می رود
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 14
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1464 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
دانلود پاورپوینت ماهیت و تعاریف مفاهیم مدیریت منابع انسانی

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
مدیریت منابع انسانی جنبه انسانی مدیریت است و مهمترین عامل در ارتقای کیفیت و کمیت تولیدات و ارائه خدمات در سازمان به شمار می رود.

مدیران منبع انسانی کسانی هستند که مسایل مربوط به نیروی انسانی یک سازمان را در تامین یا تحقق هدفهای سازمان و کارکنان آن پیگیری و اجرا می کنند.

فلسفه مدیریت منابع انسانی

فلسفه مدیریت منابع انسانی بر دو اصل استوار است:

1- رسیدن به هدفهای سازمانی در گرو تامین نیازهای انسانی

و

2- تامین نیازهای منابع انسانی را در گرو نیل به هدفهای سازمانی

می داند. بنابراین مدیران منابع انسانی با پر کردن خلع بین کارکنان و مدیران رسیدن به هدفهای فوق را آسان می سازند

اهداف مدیریت منابع انسانی:

افزایش کارایی نیروی انسانی در سازمان


هدف اجتماعی:

احساس مسئولیت در قبال نیازهای جامعه و ایجاد اعتبار برای سازمان و کارکنان در جامعه

هدف سازمانی:

احساس مسئولیت در قبال هدفهای سازمانی و حداکثر استفاده از تخصص و تعهد نیروی انسانی در رسیدن به آن هدفها


هدف وظیفه ای:

احساس مسئولیت در قبال وظایفی که بر عهده واحد امور منابع انسانی گذاشته شده است:

تامین و حفظ کارکنان مطلوب.
جذب متقاضیان شایسته و با استعداد.
بهبودکیفیت زندگی کاری.
بهره وری.
قانون پذیر بودن.
مسئولیت اجتماعی.
تعادل در جبران خدمات.
ایجادانگیزش.

فایل پاورپوینت 23 اسلاید


دانلود پاورپوینت فلسفه آموزش و پرورش

تربیت یا پرورش(education) در همان جا پرورانیدن پروردن پروردن و آموختن(مستعمل با افعال کردن و دادن) معنی شده است ،
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 13
فرمت فایل ppt
حجم فایل 396 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 143
دانلود پاورپوینت فلسفه آموزش و پرورش

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
فهرست مطالب
عنوان
مقدمه
گفتار اول -- فلسفه چیست؟
گفتار دوم -- تربیت چیست؟
گفتار سوم -- فلسفه تربیت
گغتار چهارم -- پندار گرائی وتربیت
گفتار پنجم -- واقع گرائی وتربیت
گفتار ششم -- ماده گرائی وتربیت
گفتار هفتم -- عمل گرائی و تربیت
گفتار هشتم -- اسلام و تربیت
مـــقدمه
فلسفه به عنوان ابزاری بنیادین می تواند ما را در کنجکاوی در محتوای پاسخها ،سبک و سنگین کردن اندیشه ها و شیوه های اندیشیدن و نیز اشتیاق و علاقه برای گزینش بهترین آنها ما را وارد می کند که به فلسفه روی بیاوریم . به قول ویلیام همین وقتی در دنیای فلسفه قدم می گذراید اجباراً در ارتباط با عالمی هستند که بکلی از انچه در کوچه و خیابان پشت سر گذارده اید تفاوت دارد.

دنیای فلسفه -- دنیایی است پاک و منزه که همه چیز در ان روشن است و درست در جای خودر قرار دارد. از درهم ریختگی خبری نیست . یعنی فیلسوف از همان واقعیت های درهم و برهم دنیائی روشن و منظم برایتان ترسیم می کند . در این دنیا اثری از تناقضات نیست و آئین خرد ومبانی اندیشمندی خطوط اصلی آن را ترسیم می کنند.

گفتار اول ــــ فلسفه چیست؟
تعریف تعریف
تعریف در لغت یعنی شناساندن و منظور از آن این است که پدیده یا امری یا شیئی را به طور جامع به دیگران بشناسانیم. طوری که گوینده و شنونده ،یا نویسنده ،و خواننده دارای درک مشترکی از آن باشند.
الف -- تعریف با کلمه یا عبارتی توصیفی آغاز می شود
مانند این که می گوئیم فلان چیز،عبارتست از, پدیده ایست که و ...

ب- کلمات یا صفاتی را برای تعریف بکار می بریم که بسیاری از مردم مخصوصاً متخصصان و اهل فن آنها را برای چیز مورد تعریف پذیرفته اند وبه صورت معیار یا میزان در آمده اند.

ج- در تعریف پدیده یاشیئی مورد نظر ،یا چیزی از جانب خود ،اضافه نمی کنیم،یا اگر خواستیم اضافه کنیم چنان به تبیین آن می پردازیم که همگان آن را بپذیرند.

این گونه تعریف ها در اصلاح ”تعریف توصیفی ” descriptive defenition)) می گویند زیرا ما کاری جز توصیف یا بیان حالت ،و چگونگی وویژگیهای پدیده مورد نظر انجام نمی دهیم.

وقتی کسی میگوید فلسفه عبارتست از رسیدن به روشنائی ها در واقع بــه تعریف دستوری یا قیدی از فلسفه پرداخته است وآنچه را در خود درست می دانسته بیان کرده است.

تعاریف تحلیلی نیز بصورت یک عبارت قابل قبول همگان بیان نمی شوند, ولی تاحدود زیادی از پراکنده اندیشی در باره موضوع جلوگیری می کنند.
این قبیل تعاریف را ”تعریف تحلیلی ” (analytical definition) می گویند.
تعریف فلسفه
فلسفه یا فیلوسوفیا (philosophia) از دوکلمه یونانی فیلو(philo) به معنی دوستدار سوفیا (sophia) به معنی دانائی ترکیب یافته است. باین ترتیب فلسفه یعنی دوستداری دانائی.

فلسفه عبارتست از بررسی و شناخت تحلیلی و انتقادی مسائل اساسی زندگی انسان به صورت یک کل و یا بخشی از آن در ارتباط با کل .

به سخن کوتاه فلسفه کوششی است در جهت یافتن ”پیوستگی“ (coherence) در تمام قلمرو اندیشه و تجربه .
موضوع و هدف فلسفه
موضوع فلسفه درد و حوزه مهم ووسیع خلاصه می شود .
1ــ متافیزیک (ما بعد الطبیعه) که از آن به عنوان ”معرفت به شناسائی و هستی ” تعریف می کنند و خود شامل دوبخش عمده است.
الف ــ هستی شناسی (ontology) که به بحث از مطلق وجود یعنی هستی عاری از هر قیدی می پردازد.
ب ــ شناخت شناسی یانظریه معرفت که در باره امکان شناخت یا امکان شناخت جهان و ماهیت خود شناخت بحث می کند.

2.ارزش شناسی ((axiology یا فلسفه ارزشها که ماهیت آرمانها ”(ideals) یا ”ارزشهای مطلق ”(ultemate values) یا“خیـــر“ ((goodness و“زیبائی“((beauty را مورد بحث قرار میدهد.

به عقیده بیشتر فیلسوفان موضوعات عمده فلسفه به معنای کلاسیک آن همین سه موضوع ,یعنی هستی شناسی ,شناخت شناسی و ارزش شناسی است. اگرچه ممکن است برخی از فلاسفه معاصر همانطور که قبلاً دیدیم با این نظر موافق نباشند.

هدف فلسفه نیز در ارتباط با موضوعات مورد بحث آن ,که ذکرشان گذشت, به اعتقاد بیشتر فلاسفه عبارتست از :
الف ــ بدست آوردن یک نظریه از کل ”هستی ” یا بودن“
ب ــ کشف مفاهیم و معانی و ارزشها ی اشیا و امور و پدیده ها به طور کلی
ج ــ تحلیل و انتقاد از فرضها و مفاهیم
د ــ سرانجام کمک به مردم در گسترش جهان بینی سالم و بهره مندی از یک زندگی سالم انسانی .
گفتار دوم ــ تربیت چیست؟

1. تعلیم یا آموزش ((instuction : این واژه در لغت نامه دهخدا ,به معنی بیاموختن , بیا گاهانیدن ,آموختن, آگاهانیدن, کسی را چیزی آموختن, آموزانیدن,... آمده است
آموزش در حقیقت کوششی است که معلم برای انتقال معلوماتی خاص به شاگردان خود به کار می برد و عمدتاً به مهارت و خُبرگی معلم و نوع محتوای درسی که معلم به انتقال آن می پردازد, بستگی دارد.

2. تربیت یا پرورش(education) :در همان جا پرورانیدن ,پروردن, پروردن و آموختن(مستعمل با افعال کردن و دادن) معنی شده است.
بنابراین آنچه از واژه تربیت می توان استنباط کرد این است که تربیت شامل ایجاد یا فعلیت بخشیدن هرنوع کمالی در انسان می شود که مطلوبیت و ارزش داشته باشد.

فایل پاورپوینت 143 اسلاید


دانلود پاورپوینت برنامه ریزی فرآیند

تعیین هدف، یافتن و ساختن راه وصول به آن، تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کارهایی باید انجام گیرد، تجسم و طراحی وضعیت مطلوب در آینده و یافتن و ساختن راه‌ها و وسایلی که رسیدن به آن را فراهم کند،
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 15
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2743 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 135
دانلود پاورپوینت برنامه ریزی فرآیند

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
برنامه ریزی چیست؟
برنامه‌ریزی یا طرح‌ریزی یعنی اندیشیدن از پیش. متخصصین از زوایای متعدد برای برنامه‌ریزی تعارف متعددی ارائه کرده‌اند که برخی از آنها از این قرار است:
تعیین هدف، یافتن و ساختن راه وصول به آن،
تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کارهایی باید انجام گیرد،
تجسم و طراحی وضعیت مطلوب در آینده و یافتن و ساختن راه‌ها و وسایلی که رسیدن به آن را فراهم کند،
طراحی عملیاتی که شیئی یا موضوعی را بر مبنای شیوه‌ای که از پیش تعریف شده، تغییر بدهد.
انواع برنامه ریزی
از جنبه ماهیت، برنامه‌ریزی دارای انواع برنامه‌ریزی فیزیکی، سازمانی، فرایند، مالی، وظیفه‌ای و عمومی است. از جنبه افق زمانی، برنامه‌ریزی را می‌توان در قالب برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، برنامه‌ریزی میان مدت و برنامه‌ریزی بلندمدت دسته‌بندی کرد.
برنامه ریزی چگونه انجام می‌شود؟
۱ فرآیند برنامه‌ریزی
۱.۱ گام اول: آگاهی از فرصت‌ها (مسائل و نیازها)
۱.۲ گام دوم: تعیین اهداف کوتاه‌مدت
۱.۳ گام سوم: کسب اطلاعات کامل دربارهٔ فعالیت‌های مورد نظر
۱.۴ گام چهارم: دسته‌بندی و تحلیل اطلاعات
۱.۵ گام پنجم: تعیین فرضیه‌ها و شناخت موانع
۱.۶ گام ششم: تعیین بدیل‌ها
۱.۷ گام هفتم: ارزیابی بدیل‌های گوناگون
۱.۸ گام هشتم: انتخاب بدیل
۱.۹ گام نهم: تدوین برنامه‌های فرعی (پشتیبانی)
۱.۱۰ گام دهم: تنظیم تفصیلی توالی فعالیت‌ها و جدول زمانبندی
۱.۱۱ گام یازدهم: بیان برنامه‌ها به کمک ارقام به‌وسیلهٔ تخصیص بودجه
گام اول: آگاهی از فرصت‌ها (مسائل و نیازها)
این گام با یک مقایسهٔ اساسی بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب شروع می‌شود. باید یک ارزیابی نسبی از وضعیت اقتصادی، سیاسی، رقابت و فناوری محیط داشته باشیم (وضع موجود) و چرایی و چه چیزی آنچه می‌خواهیم بدست آوریم را نیز بدانیم (وضع مطلوب). برنامه‌ریزی به تشخیص صحیح از وضعیت مسائل و فرصت‌ها نیاز دارد؛ بنابراین پاسخ به پرسش‌های زیر مفید خواهد بود:
مقصود از برنامهٔ در دست تدوین چیست؟
آیا رسیدن به این مقصود به حذف برنامهٔ فعلی، اصلاح آن، یا برنامه‌ای جدید نیاز دارد؟
رسیدن بدین مقصود برای سازمان چه اهمیتی دارد؟
گام دوم: تعیین اهداف کوتاه‌مدت

اهداف کوتاه مدت، نتایج مورد انتظار و زمان رسیدن به مواردی را که باید مورد تأکید قرار گیرد، معین می‌کند و آنچه را که با بکارگیری استراتژی، خط مشی، رویه، قوانین، بودجه و برنامه زمانبندی باید بدست آید، مشخص می‌کند.

گام سوم: کسب اطلاعات کامل دربارهٔ فعالیت‌های مورد نظر
دانستن فعالیت‌هایی که باید برنامه‌ریزی شود و تأثیر آنها بر سایر فعالیت‌های داخلی و خارجی سازمان، برای برنامه‌ریزی هوشیارانه ضروری است. اطلاعات حاصل از مطالعه و بررسی، مروری بر سوابق، مشاهدهٔ اعمال سایر سازمان‌ها و راه‌حل‌های بکار رفته در گذشته و تجربه منابع مشهور، اطلاعات قابل استفاده را تشکیل می‌دهد. پرسش‌های زیر به این گام کمک می‌کند:
آیا تمامی داده‌های لازم جمع‌آوری شده و برای پوشش دادن به همهٔ فعالیت‌ها کافی است؟
آیا پیشنهادهای افراد اجرایی اخذ شده است؟
گام چهارم: دسته‌بندی و تحلیل اطلاعات
در این مرحله، هر جزئی از اطلاعات، هم به‌طور مجزا و هم در ارتباط با کل آن، بررسی می‌شود؛ روابط میان متغیرها شناسایی و بررسی می‌شود و اطلاعات موجود طبقه‌بندی می‌شود. پرسش‌های زیر می‌تواند مفید باشد:
آیا روابط آشکار بین داده‌های واقعی وجود دارد؟
آیا افراد مهم اجرایی روابط بالا را تأکید می‌کنند؟
آیا برای تسهیل در تحلیل، اطلاعات جدول‌بندی شده یا به‌صورت نمودار درآمده است؟
گام پنجم: تعیین فرضیه‌ها و شناخت موانع
مفروضات برنامه‌ریزی، بر مبنای تصورات ما از محیطی است که برنامه‌ریزی می‌خواهد در آن انجام گیرد. باید تمام مدیران برنامه‌ریزی روی مفروضات اتفاق نظر داشته باشند. پرسش‌های زیر برای تعیین فرضیه‌ها مفیدند:
برای برنامه‌ریزی چه فرضیه‌های مهمی دربارهٔ آینده دارید؟
آیا فرضیه‌ها جامع هستند و تمام مقتضیات مهم را پوشش می‌دهند؟
چه فرضیه‌هایی را باید به منظور شناسایی تغییراتی که ممکن است تأثیر جدی بر برنامه بگذارد، کنترل کرد؟
گام ششم: تعیین بدیل‌ها
در این گام بدیل‌های مختلف (راه‌حل‌های مختلف مسأله یا برنامه‌های پیشنهادی مختلف) جمع‌آوری می‌شود. همهٔ راه‌حل‌های احتمالی باید جمع‌آوری شود، بدون اهمیت به این که در نگاه اول ممکن است بعضی بدیل‌ها مفید نیستند یا راه‌حل بهینه نیستند. پس از آن باید نقاط ضعف و قوت بدیل‌ها تعیین شود تا بتوان آنها را با هم مقایسه کرد. در این مورد پرسش‌های زیر را می‌توان مطرح کرد:
در صورت انتخاب هر برنامه (بدیل)، چه اصلاحی (تعدیلی) ممکن است لازم شود؟
آیا کیفیت، سرعت و هزینهٔ لازم رضایت‌بخش است؟
آیا مکانیزه کردن کارها بر سرعت انجام آنها می‌افزاید؟
گام هفتم: ارزیابی بدیل‌های گوناگون
پس از تعیین بدیل‌ها و بررسی نقاط ضعف و قوت هر یک، باید آنها را با اهداف و مفروضات اولیه سنجید. در این مرحله از فرآیند برنامه‌ریزی است که فنون پژوهش‌های عملیاتی و ریاضی در زمینهٔ مدیریت کاربرد عمده‌ای دارند.
گام هشتم: انتخاب بدیل
مرحلهٔ اصلی در تصمیم‌گیری، انتخاب بدیل است. برای انتخاب بهینه پرسش‌های زیر مفید است:
آیا برنامه (بدیل)، برای تطبیق با شرایط متفاوت قابلیت انعطاف دارد؟
آیا برنامه، مورد پذیرش افراد اجرایی (عملیاتی) است؟
برنامهٔ انتخابی از نظر پرسنل، مکان، تجهیزات، آموزش و نظارت، به چه امکانات جدیدی نیاز خواهد داشت؟
گام نهم: تدوین برنامه‌های فرعی (پشتیبانی)
برنامه‌ریزی بدون این مرحله به‌ندرت کامل می‌گردد. تقریباً همیشه برای حمایت از برنامهٔ اصلی، به برنامه‌های فرعی نیاز است. برای مثال،هنگامی که یک شرکت هواپیمایی تصمیم به خرید یک سری هواپیمای جدید می‌گیرد، این تصمیم‌گیری به یک سری برنامه‌ریزی فرعی جدید نیاز دارد؛ از جمله در مورد استخدام و آموزش افراد مختلف با مهارت‌های گوناگون، خرید و نگهداری لوازم یدکی، ایجاد امکانات تعمیراتی، برنامه زمانبندی جدید، تأمین بودجه، اخذ بیمه و غیره.
گام دهم: تنظیم تفصیلی توالی فعالیت‌ها و جدول زمانبندی
جزئیات اینکه فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده، در کجا، توسط چه کسی و در چه زمانی باید انجام شود به طور مناسب تنظیم می‌گردد؛ چگونگی و زمان به‌کارگیری برنامه، حیاتی است. پرسش‌های زیر برای تنظیم این مرحله می‌تواند مطرح شود:
آیا برنامه، از نظر محتوا و زمانبندی نظر مجریان و پذیرش از طرف آنها را جلب کرده است؟
آیا جزئیات دستورالعمل‌ها برای پوشش دادن به برنامه، تدوین شده است؟
آیا فرم‌ها و لوازم مورد نیاز آماده است؟

فایل پاورپوینت 135 اسلاید