دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 657 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 17 |
دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف، در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مزایای تقسیم بندی
سیر تکاملی تقسیم بازار
بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا
بازاریابی متمرکز یا هدف دار
متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن
عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار
سه استراتژی تعیین بازار هدف
استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی)
استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)
استراتژی بازاریابی متمرکز(تمرکزی)
استراتژی های سه گانه پوشش بازار
عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت " فصل سوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " می باشد که در حجم 17 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 648 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محیط بازاریابی، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف بازار
انواع بازارها از دیدگاههای مختلف
انواع بازارها از نظر فعالیت
انواع بازارهای سازمانی
انواع بازار اقتصادی
بازار رقابت کامل
بازار انحصار کامل
بازار رقابت انحصاری
بازار انحصار چندجانبه
انواع بازار کالا و خدمات
انواع بازار
تجزیه و تحلیل محیط
محیط بازاریابی
محیط خرد موسسه
محیط داخلی موسسه
عوامل اصلی محیط کلان موسسه
عکس العمل ها در برابر محیط بازاریابی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت " فصل دوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محیط بازاریابی " می باشد که در حجم 25 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 675 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 48 |
دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع مفاهیم مدیریت بازار، در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف بازاریابی و مدیریت بازار
ضرورت بازاریابی
مفاهیم اساسی بازاریابی
تعریف نیاز
تعریف خواسته
کالا
انواع کالا
تعریف کالای ایده آل
عوامل اثرگذار در خرید کالا
تعریف مبادله
روشهای مبادله
شرایط مبادله
تعریف معامله
انواع معامله
شرایط معامله
تعریف بازار
عوامل تشکیل بازار
سیر تکاملی بازار به سوی مبادله مرکزی
تعاریف بازاریابی
تعریف Marketing
تعریف مدیریت بازاریابی
وظایف مدیر بازاریابی
حالات تقاضا و وظایف مدیریت بازاریابی
بازاریابی تبدیلی
بازاریابی انگیزشی
بازاریابی توسعه ای
بازاریابی مجدد
بازاریابی همزمان
بازاریابی محافظتی
تعریف بازاریابی تضعیفی
بازاریابی مقابله ای
وظیفه مدیران بازاریابی
فلسفه های مدیریت بازاریابی
فلسفه تولید
شرایط بکارگیری فلسفه تولید
فلسفه کالا
فلسفه فروش
فلسفه بازاریابی
فلسفه بازاریابی اجتماعی
ملاحظات سه گانه فلسفه بازاریابی اجتماعی
اهداف بازاریابی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت " فصل اول کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع مفاهیم مدیریت بازار " می باشد که در حجم 48 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | پاورپوینت |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 560 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 108 |
این پاورپوینت در مورد روش نگارش مقاله های علمی و استخراج مقاله پژوهشی از پایاننامهدر 108 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: روش نگارش مقاله های علمی و استخراج مقاله پژوهشی از پایاننامه،نگارش مقاله،آموزش مقاله نویسی،نگارش مقاله،مقاله علم پروش نگارش مقاله های علمی و استخراج مقاله پژوهشی از پایاننامه پژوهشی،مقاله، و...ومنابع می باشد
دسته بندی | فنی و مهندسی |
بازدید ها | 9 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 263 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 49 |
در سالهای اخیر، پیشرفتهای تکنولوژی وسایل و مواد با ابعاد بسیار کوچک به دست آمده است و به سوی تحولی فوق العاده که تمدن بشر را تا پایان قرن دگرگون خواهد کرد ، پیش می رود . برای درک بهتر اندازه های مادون ریز ، قطر موی سر انسان را که یک دهم میلیمتر است در نظر بگیرید ، یک نانومتر صدهزار برابر کوچکتراست . تکنولوژی و مهندسی در قرن پیش رو با وسایل ، اندازه گیریها و تولیداتی سروکار خواهد داشت که چنین ابعاد مادون ریزی دارند . درحال حاضر پروسه هایی در ابعاد چند مولکول قابل طراحی و کنترل است . همچنین خواص مکانیکی ، شیمیایی ، الکتریکی ، مغناطیسی ، نوری و... مواد در لایه ها در حدود ابعاد نانومتر قابل درک و تحلیل و سنجش است
تکنولوژی درقرن گذشته در هرچه ریزتر کردن تولیدات تکنولوژیکی پیشرفت چشمگیری داشت ، بطوریکه به مزاح گفته شد که دیگر کشف ذرات ریز اتمی ( Sub-Atomic ) نه تنها جایزه نوبل ندارد ، بلکه به آن جریمه هم تعلق می گیرد ! تکنولوژی نو درقرن حاضر مسیر عکس را طی می کند . یعنی مواد مادون ریز را باید ترکیب کرد تا دانه های بزرگتر کارآمد به وجود آ ورد .
درست همان روشی که در طبیعت برای تولید کردن حاکم است . مجموعه های طبیعی ، ترکیبی از دانه های مادون ریز قابل تشخیص با خواص مشابه و یا متفاوت با اندازه های در حدود نانو است .
اثر تحقیقات در فناوریهای مادون ریز هم اکنون در درمان بیماریها و یا دست یافتن به مواد جدید به ظهور رسیده است . موارد بسیاری در مرحله تحقیقات کاربردی و آزمایشی است .اکنون ساخت رایانه های بسیار کوچکتر و میلیونها بار سریعتر در دستور کار موسسات تحقیقاتی قرار دارد.
در بیانی کوتاه نانوتکنولوژی یک فرایند تولید مولکولی است . همانطور که طبیعت مجموعه ها را بطور خودکار مولکول به مولکول ساخته و روی هم مونتاژ کرده است ، دانشمندان این علم هم باید برای تولید محصولات جدید ، با این اعتقاد که هرچه در طبیعت تولید شده قابل تولید در آزمایشگاه نیز هست ، نظیر طبیعت راهی پیدا کنند . البته منظور این نیست که چند هسته از مواد راپیدا کنند و با رساندن انرژی و خوراک پس از چند سال یک نیروگاه از آن ساخته شود که شهری را برق دهد . بلکه برای ترکیب و تکامل خودکار تولیدات مادون ریزکه به نحوی در مجموعه های بزرگتر مصرف دارد ، راهیابی شود . در اندازه های مادون ریز ، روشها و ابزارآلات متعارف فیزیکی مانند تراشیدن و خم کردن و سوراخ کردن و...جوابگو نیستند.
برای ساختن ماشینهای ملکولی باید روش پروسه های طبیعی را دنبال کرد . با تهیه نقشه های ساختاری بدن یعنی آرایش ژنها و DNA که ژنم نامیده شده است و به موازات آن دست یافتن به تکنولوژی مادون ریز ، در دراز مدت تحولات بسیاری در هستی ایجاد خواهد شد . تولید مواد جدید ، گیاهان ، جانداران و حتی انسان متحول خواهد شد . اشکالات ساختاری موجودات در طبیعت رفع می شود و با ترکیب و خواص اورگانیک گیاهان و جانوران ، موجودات جدیدی با خواص فوق العاده و شخصیتهای متفاوت بوجود خواهد آمد .آینده علوم و مهندسی که چندین گرایشی Multi-Disciplinarاست ، به طرف تولید ماشینهای مولکولی سوق داده خواهد شد تا در نهایت بتواند مجموعه های کارآیی از پیوندهای ارگانیک و سایبریک را عرضه نماید.
هستی را به رایانه ( سخت افزار ) و برنامه ( نرم افزار ) که دو پدیده مختلف ولی ادغام شده هستند ، می توان تشبیه کرد . سخت افزار مصداق ماده ( اغلب اتم هیدروژن ) و نرم افزار یا برنامه ، قابلیت نهفته در خلقت آن است .
فایل پاورپوینت 49 اسلاید
دسته بندی | الکترونیک و مخابرات |
بازدید ها | 13 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 4322 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 40 |
الف) معماری وان – نیومان
ب) معماری هاروارد
ج) معماری سوپر هاروارد
معرفی پردازنده های DSP و سخت افزار لازم جهت کار با آنها
اعضای مهم این سری
خصوصیات
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 16 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1819 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 69 |
برنامهریزی خوب میتواند:
جزئیات تمامی موارد مربوط به نوع شغل، بازاریابی، رقابت، عملیات راهبردی، پرسنل، امور مالی، سرمایهگذاری را در بر می گیرد .
برنامه کسب و کار(Business Plan) عبارت است از یک طرح که آینده و توسعه یک کسب و کار را معین میکند و اغلب یک دوره چند ساله را در بر میگیرد .
فایل پاورپوینت 69 اسلاید
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 14 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1464 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 23 |
مدیران منبع انسانی کسانی هستند که مسایل مربوط به نیروی انسانی یک سازمان را در تامین یا تحقق هدفهای سازمان و کارکنان آن پیگیری و اجرا می کنند.
فلسفه مدیریت منابع انسانی بر دو اصل استوار است:
1- رسیدن به هدفهای سازمانی در گرو تامین نیازهای انسانی
و
2- تامین نیازهای منابع انسانی را در گرو نیل به هدفهای سازمانی
می داند. بنابراین مدیران منابع انسانی با پر کردن خلع بین کارکنان و مدیران رسیدن به هدفهای فوق را آسان می سازند
افزایش کارایی نیروی انسانی در سازمان
احساس مسئولیت در قبال نیازهای جامعه و ایجاد اعتبار برای سازمان و کارکنان در جامعه
احساس مسئولیت در قبال هدفهای سازمانی و حداکثر استفاده از تخصص و تعهد نیروی انسانی در رسیدن به آن هدفها
احساس مسئولیت در قبال وظایفی که بر عهده واحد امور منابع انسانی گذاشته شده است:
فایل پاورپوینت 23 اسلاید
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 13 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 396 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 143 |
فایل پاورپوینت 143 اسلاید
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 15 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2743 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 135 |
اهداف کوتاه مدت، نتایج مورد انتظار و زمان رسیدن به مواردی را که باید مورد تأکید قرار گیرد، معین میکند و آنچه را که با بکارگیری استراتژی، خط مشی، رویه، قوانین، بودجه و برنامه زمانبندی باید بدست آید، مشخص میکند.
فایل پاورپوینت 135 اسلاید