دسته بندی | مهندسی شیمی |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1733 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 56 |
دسته بندی | مهندسی شیمی |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 362 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 16 |
(Thermometry)اندازه گیری دما :
شاید دما اولین کمیتی باشد که انسان به کنترل آن فکر کرده است . دراکثر محیط های صنعتی دما یکی از کمیت هایی است که مایل به کنترل یا اندازه گیری آن می باشیم . اندازه گیری دما را می توان به سه دسته کلی ‚ اندازه گیری مکانیکی دما ‚ اندازه گیری الکتریکی دما و اندازه گیری تشعشعی دما تقسیم کرد . البته در بعضی دسته بندی ها اندازه گیری تشعشعی زیر مجموعه اندازه گیری الکتریکی جا داده شده است .
اندازه گیری مکانیکی دما : (Mechanical Thermometry)
قدیمی ترین نوع اندازه گیری دما اندازه گیری از نوع مکانیکی می باشد . در این اندازه گیری ها دما به یک کمیت مکانیکی ( معمولا جا به جایی ) تبدیل می گردد. در بسیاری از موارد برای استفاده از مزایای کمیت های الکتریکی اندازه گیرهای مکانیکی را به اندازه گیرهای الکترومکانیکی تبدیل می کنند . حوزه اندازه گیری های مکانیکی از C° 50 تا ° C 1000 محدود می گردد . اصل مورد استفاده در اندازه گیری های مکانیکی دما ‚ تغییر حجم اجسام در اثر تغییر دما می باشد که از این خاصیت در دما سنج های دو فلزی استفاده می شود .
( Bi Metal) دماسنج دو فلزی :
اگر یک مفتول حرارت داده شود طول آن زیاد می شود ‚ از این خاصیت برای اندازه گیری درجه حرارت بهره می گیرند . دماسنج های دو فلزی شامل دو تکه فلزی هستند که با ضریب انبساط دمایی متفاوت به یکدیگر متصل شده اند ‚ یک طرف آن به محلی ثابت است وسر دیگر آزاد را به عقربه دستگاه مدرج متصل است . با اعمال درجه حرارت انتهای آزاد به علت نابرابر بودن ضریب انبساط طولی دو فلز مذکور در جهت محور حرکت پیچشی انجام میدهد که به عقربه منتقل می گردد و مقدار درجه حرارت را نشان خواهد داد . این دماسنج ها تغییر دما را به جا به جایی مکانیکی تبدیل می کنند . در واقع این دماسنج ها بر اساس تغییر ابعاد مکانیکی با تغییر دما عمل می کنند .
فایل پاورپوینت 16 اسلاید
دسته بندی | زیست شناسی |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 219 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 17 |
عمل دستگاه گردش خون بر آوردن نیازهای بافتها است، یعنی حمل مواد غذایی به بافتها ، حمل فراوردههای زائد به خارج از بافتها ، رساندن هورمونها از یک قسمت بدن به قسمت دیگر و بطور کلی حفظ یک محیط مناسب در تمام مایعات بافتی برای بقا و عمل مناسب سلولهاست. با این وجود گاهی درک این موضوع مشکل است که چگونه جریان خون در ارتباط با نیازهای بافتها تنظیم میشود و چگونه قلب و گردش خون کنترل میشوند تا برون ده قلب و فشار شریانی مورد نیاز برای جلو راندن خون را تامین کند.
دستگاه گردش خون به گردش بزرگ یا سیستمیک و گردش ریوی تقسیم میگردد. چون گردش سیستمیک جریان خون تمام بافتهای بدن به استثنای ریهها را تامین میکند به کرات گردش بزرگ یا گردش محیطی نیز نامیده میشود. اگر چه سیستم رگی در هر بافت جداگانه بدن دارای مشخصات مخصوص به خود است با این وجود بعضی از اصول عمومی رگها در مورد تمام قسمتهای گردش سیستمیک صدق میکند. عمل شریانها حمل خون تحت فشار زیاد به بافتها است. به این دلیل شریانها دارای جدارههای قوی بوده و خون در آنها با سرعت زیاد جریان مییابد
شریانچهها یا آرتریولها آخرین شاخههای کوچک سیستم شریانی بوده و به عنوان سوپاپهای کنترل کننده عمل میکنند که خون از طریق آنها به داخل مویرگها آزاد میشود. آرتریول یک جدار عضلانی قوی دارد که قادر است آرتریول را بطور کامل ببندد و یا به آن اجازه دهد که تا چندین برابر گشاد شود و به این ترتیب دارای توانایی تغییر دادن عظیم میزان جریان خون به مویرگها در جواب به نیازهای بافتهاست. عمل مویرگها تبادل مایع ، مواد غذایی ، الکترولیتها ، هورمونها و مواد دیگر بین خون و مایع بافتی است. برای انجام این نقش ، جدار مویرگها بسیار نازک و نسبت به مواد با مولکولهای کوچک نفوذپذیر است.
وریدچهها یا ونولها (Venules) خون را از مویرگها جمع کرده و به تدریج به یکدیگر میپیوندند و به تدریج وریدها بزرگتری را تشکیل میدهند. وریدها به عنوان معبری برای بازگرداندن خون از بافتها به قلب عمل میکنند. اما عملکرد آنها به عنوان یک منبع ذخیره عمده خون به همان اندازه اهمیت دارد. چون فشار در سیستم وریدی بسیار پایین است. جدار وریدها نازک است با این وجود جدار وریدها عضلانی بوده و این موضوع به آنها اجازه میدهد تا منقبض یا گشاد شده و از این راه بسته به نیازهای بدن به عنوان منبع ذخیره قابل کنترل خون اضافی به مقدار کم یا زیاد عمل کنند.
فهرست مطالب
دستگاه گردش خون
مشخصات فیزیکی گردش خون
مقدار خون در قسمتهای مختلف گردش خون
مساحت سطح مقطع و سرعت جریان خون
فشار در قسمتهای مختلف گردش خون
تئوری پایه عمل دستگاه گردش خون
اهمیت تنظیم فشار
فایل پاورپوینت 17 اسلاید
دسته بندی | علوم اجتماعی |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 235 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 61 |
1- سلسله مراتب اختیار مشخص
2- تقسیم کار بر مبنای تخصص گرایی وظیفه
3- نظامی از رویه ها و دستورالعمل ها برای انجام کارها
4- نظام قانونی در برگیرنده حقوق و وظایف متصد یان مشاغل
گرایش دوم تعریف بوروکراسی بر حسب ویژگیهای رفتاری است که بر این اساس، پاره ای از ویژگیهای رفتاری الگوی رفتار بوروکراتیک تلقی می شود. در خصوص اینکه کدام رفتار، نماد رفتار بوروکراتیک است، اختلاف نظرهای نسبتاً عمیقی وجود دارد. برای مثال فردریش بر ویژگی هایی نظیر عینیت، دقت و ثبات و مسئولیت تأکید می کند.
فایل پاورپوینت 61 اسلاید
دسته بندی | عمران |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 8051 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 43 |
در این پروژه پاورپوینت مسلح کردن یا تقویت خاک بوسیله عناصر کششی نظیر میلگرد ، تسمه فولادی یا ژئوسنتتیک برای تحمل بارهای وارده در43 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است:
1- مکانیسم تحمل بار
2- مسلح کردن خاک بوسیله تسمه های فولادی
3- برش عرضی تسمه و خاک
4- عامل پایداری دیوار ها و سازه های مسلح
5- ضریب اطمینان لازم
6- فشارخاک
7- مسلح کردن خاک بوسیله ژئوسنتتیک ها
8- ژئوگریدها و ژئوتکستایلها
9- عامل ایجاد اتصال به خاک
10- استفاده از ژئوتکستایل مستقیماً زیر لایه آسفالت برای تقویت خاک بستر راه
11- استفاده از ژئوتکستایل مستقیماً زیر لایه شن ریزی رویه زاه برای تقویت خاک بستر راه
12- مسلح کردن خاک بوسیله مهارهای فولادی و تزریق
13- تثبیت شیبهای ناپایدار در گودبرداری های عمیق
14- مهار تزریقی
15- مهار پیچی
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 1072 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 50 |
توضیحات :
خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک
Strategic Management
دارای 50 اسلاید
فرد آر . دیوید
Fred R.David
ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی
درس : مدیریت تحول و اجرای برنامه های استراتژیک
رشته : کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک )
فرمت فایل ppt
قسمتی از متن :
فصل اول :
ماهیت مدیریت استراتژیک
در این فصل چندین موضوع بر همه فصل های کتاب اثرات زیادی دارند
1- رویدادهای جهانی :
بر همه تصمیمات استراتژیک اثرات واقعی دارند
2- فن آوی اطلاعات :
بصورت یکی از ابزارهای حیاتی برای مدیریت استراتژیک درآمده است ( شبکه رایانه جهانی )
3- محیط طبیعی :
به صورت یک موضوع بسیار مهم مدیریت استراتژیک
رویدادهای جهانی ( مرز کشورها نمی تواند محدوده تصورات ما را تعیین کنند )
پایه های مدیریت استراتژیک بر اساس میزان ادارک مدیران از عوامل زیرمی باشد
شرکت های رغیب
بازارها
قیمت ها
عرضه کنندگان مواد اولیه
توزیع کنندگان
دولت ها
بستانکاران
مشتریان که در سراسر دنیا وجود دارند .
تعریف مدیریت استراتژیک :
هنر وعلم تدوین ، اجرا وارزیابی تصمیمات وظیفه ای چندگانه که سازمان راقادر می سازد به هدفهای بلندمدت خود دست یابد.
فرآیند مدیریت استراتژیک (Strategies management process )
-1 تدوین استراتژی ها
-2 اجرای استراتژی ها
-3 ارزیابی استراتژی ها
تدوین استراتژی ها
مقصود از تدوین استراتژی این است که ماموریت شرکت تعیین شود،شناسایی عواملی که در محیط خارجی سازمان راتهدید میکنند یا فرصتهایی رابه وجود می آورند ، شناسایی نقاط قوت وضعف داخلی سازمان ، تعیین هدفهایی بلند مدت،در نظرگرفتن استراتژیهای گوناگون وانتخاب استراتژی خاص جهت ادامه فعالیت.
اجرای استراتژی ها
اجرای استراتژی ها رامرحله عملی مدیریت استراتژیک می نامند.منظور از اجرای استراتژی ها این است که کارکنان ومدیران بسیج شوند واستراتژی تدوین شده رابه مرحله عمل در آورند.در مدیریت استراتژی مرحله اجرای مشکل ترین مرحله بوده،وایجاب میکند که افراد خود را متعهد به سازمان نمایند،موفقیت مرحله اجرایی استراتژی هابدین امر بستگی دارد که مدیران بتوانند در کارکنان ایجاد انگیزه نمایند.
ارزیابی استراتژی ها
آخرین مرحله در مدیریت استراتژیک ارزیابی استراتژیک بوده که سه فعالیت عمده به شرح زیر صورت می گیرد:
الف- بررسی عوامل داخلی وخارجی که پایه واساس استراتژیهای کنونی قرارگرفته اند.
ب- محاسبه وسنجش عملکرد ها
ج- اقدامات اصلاحی
و.................
دسته بندی | اقتصاد |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 652 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 30 |
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی فرصت ها و تهدیدهای بحران اقتصادی در تأمین مالی صادرات، در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
تعریف بحران
بحران مالی جهانی و اثر آن بر منطقه خاورمیانه
بحران مالی جهانی تهدیدی بر اقتصاد ایران
کاهش قیمت نفت و در نتیجه درآمدهای ارزی
رکود در بازار جهانی کالا و خدمات و در نتیجه آن تهدید صادرات غیر نفتی کشور
کسری بودجه کشور
کاهش واردات
رکود بازار سرمایه
کمبود نقدینگی در بازار پول
برداشت های متعدد از حساب ذخیره ارزی
بحران مالی جهانی فرصتی بر اقتصاد ایران
نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات در تامین مالی صادرات
اصلاح فرآیند پرداخت تسهیلات
اعطا تسهیلات با نرخ یکسان در شبکه بانکی و خارج از نوبت
حذف وثائق ملکی جهت تسهیلاتی که برای تولید و صادرات
تشکیل پرونده واحد صادراتی نزد شبکه بانکی
پرداخت ماحصل صادرات توسط صرافی ها بصورت ارز
ایجاد روابط بانکی و منظم با کشورهای CISازجمله افغانستان و عراق
احیاء مجدد خرید ارز صادراتی به صورت سلف
اصلاح نگرش شبکه بانکی نسبت به مقوله صادرات و اهمیت آموزش
اصلاح مقررات برای صادرات خدمات فنی و مهندسی
قسمتی از متن پاورپوینت:
در نتیجه گسترش رکود در بازارهای جهانی و کاهش شدید تقاضا ، صادرات غیر نفتی کشور در معرض تهدید قرار گرفته است و این خطر وجود دارد که بخش ضعیف صادرات ایران بیش از بیش تضعیف گردد به نحویکه اثر آن بر تولید داخلی و اشتغال می تواند هزینه های بزرگی را به اقتصاد ملی تحمیل نماید . در این شرایط صادرات غیر نفتی کشور به دلیل ضعف مزیت رقابتی می تواند تحت تاثیر قرار گیرد. صادرات پتروشیمی هم که منشاء نفتی دارند در این شرایط با توجه به رکود بین الملل و کاهش مشتریان در معرض تهدید قرار خواهد گرفت .
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی فرصت ها و تهدیدهای بحران اقتصادی در تأمین مالی صادرات" می باشد که در حجم 30 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | اقتصاد |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 633 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 23 |
دانلود پاورپوینت با موضوع بحران اقتصاد جهانی، در قالب pptx و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
بحران اقتصادی چیست
تاریخ بحرانهای اقتصادی
بحران مالی
وام درجه دو
بحران مسکن آمریکا
نقش بانک مرکزی آمریکا
گروه 20
اعضای گروه 20
راه حلهای گروه 20
اجلاس اول گروه 20
اجلاس دوم گروه 20
موفقیتهای گروه 20
قسمتی از متن پاورپوینت:
بحران اقتصادی درنظر اول عبارت است از پیدا شدن "اضافه تولید" یعنی پرشدن بازار از کالاهائی که مشتریِ ندارد. وقتی در بازار مشتری نباشد و کالاها فروش نرود طبعاً تولیدکالاها نیز کاهش یافته و متوقف میشود و به دنبال آن تعطیل کارخانهها و بیکاری وسیع و میلیونی کارگران پیش میآید که به نوبه خود فروش کالاها را باز هم دشوارتر کرده و بر عمق بحران میافزاید.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بحران اقتصاد جهانی" می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 685 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 86 |
دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی ورزشی در قایقرانی، در قالب ppt و در 86 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف بازاریابی
تعریف بازاریابی ورزشی
اهمیت بازاریابی ورزشی در رشته قایقرانی
ابعاد گوناگون بازاریابی
مراحل بازاریابی ورزشی
ویژگیهای منحصر به فرد ورزش قایقرانی ( به عنوان یک محصول یا خدمت)
ویژگی های منحصر به فرد ورزش و بازاریابی ورزشی
تحقیقات بازاریابی ورزشی
فرآیند تحقیقات بازار
جمعیت شناسی مشتریان
عوامل مهم و تعیین کننده در جمعیت شناسی
چهار نوع اطلاعات مربوط به مشتری ـ Crispell
بخش بندی کردن بازار
شش گام مهم در برنامه ریزی برای تقسیم بندی بازار یا مشتریان
برنامه ریزی استراتژیک بازار
تجزیه و تحلیل محیطی برای بازاریابی فدراسیون قایقرانی
آمیخته بازاریابی
رئوس مطالب یک طرح بازاریابی
یک باشگاه حرفه ای موفق در قایقرانی
منابع مالی بالقوه در ورزش قایقرانی
حامیان مالی
اهداف حامیان مالی برای حمایت از ورزش
اصول ارتباط با حامیان مالی
حق پخش تلویزیونی
دریافت ورودیه یا بلیط فروشی
عوامل تاثیر گذار بر روی درآمد حاصل از بلیط فروشی مسابقات ورزشی
صدور مجوز
قسمتی از متن پاورپوینت:
بازاریابی از طریق ورزش(Marketing through Sport): به کار بردن ورزش به عنوان یک ابزار تبلیغاتی یا خط مشی حمایت مالی برای شرکت های مختلف تولیدی و غیر تولیدی.
بازاریابی ورزش(Marketing of Sport): این جنبه از بازاریابی ورزش کاربرد اختصاصی اصول و فرآیندهای بازاریابی برای بازاریابی کالاها و خدماتی که مستقیما در ارتباط با شرکت کنندگان، تماشاگران، و یا استفاده کنندگان ورزشی است را شامل می شود.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع بازاریابی ورزشی در قایقرانی" می باشد که در حجم 86 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 904 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 272 |
دانلود پاورپوینت کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری، در قالب ppt و در 272 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: مفاهیم مدیریت بازار
تعریف بازاریابی و مدیریت بازار
ضرورت بازاریابی
مفاهیم اساسی بازاریابی
تعریف نیاز
تعریف خواسته
کالا
انواع کالا
تعریف کالای ایده آل
عوامل اثرگذار در خرید کالا
تعریف مبادله
روشهای مبادله
شرایط مبادله
تعریف معامله
انواع معامله
شرایط معامله
تعریف بازار
عوامل تشکیل بازار
سیر تکاملی بازار به سوی مبادله مرکزی
تعاریف بازاریابی
تعریف Marketing
تعریف مدیریت بازاریابی
وظایف مدیر بازاریابی
حالات تقاضا و وظایف مدیریت بازاریابی
بازاریابی تبدیلی
بازاریابی انگیزشی
بازاریابی توسعه ای
بازاریابی مجدد
بازاریابی همزمان
بازاریابی محافظتی
تعریف بازاریابی تضعیفی
بازاریابی مقابله ای
وظیفه مدیران بازاریابی
فلسفه های مدیریت بازاریابی
فلسفه تولید
شرایط بکارگیری فلسفه تولید
فلسفه کالا
فلسفه فروش
فلسفه بازاریابی
فلسفه بازاریابی اجتماعی
ملاحظات سه گانه فلسفه بازاریابی اجتماعی
اهداف بازاریابی
فصل دوم: انواع بازار و محیط بازاریابی
تعریف بازار
انواع بازارها از دیدگاههای مختلف
انواع بازارها از نظر فعالیت
انواع بازارهای سازمانی
انواع بازار اقتصادی
بازار رقابت کامل
بازار انحصار کامل
بازار رقابت انحصاری
بازار انحصار چندجانبه
انواع بازار کالا و خدمات
انواع بازار
تجزیه و تحلیل محیط
محیط بازاریابی
محیط خرد موسسه
محیط داخلی موسسه
عوامل اصلی محیط کلان موسسه
عکس العمل ها در برابر محیط بازاریابی
فصل سوم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
مزایای تقسیم بندی
سیر تکاملی تقسیم بازار
بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا
بازاریابی متمرکز یا هدف دار
متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن
عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار
سه استراتژی تعیین بازار هدف
استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی)
استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)
استراتژی بازاریابی متمرکز(تمرکزی)
استراتژی های سه گانه پوشش بازار
عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی
فصل چهارم: نیازها و رفتار خریداران
خریداران: مدیران واقعی
مشتری شیفته و رشد سازمانی
زنجیره خدمت- سود
انواع بازار
سوالات مهم در بازاریابی و کشف نیاز مشتریان
شیوه های شناسایی و ارضاء نیازها
نیاز و میزان توسعه یافتگی بازار
انتظارات و رضایت مصرف کننده
رفتار مصرف کنندگان
محرک های بازاریابی
فرایند رفتار مصرف کننده
عوامل موثر در رفتار مصرف کننده
فصل پنجم: اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
عوامل موثر بر پیش بینی تقاضا
معایب برآورد بیشتر از میزان واقعی تقاضا
تعاریف فروش
سهم بازار و انواع آن
انواع بازارها
مدلهای پیش بینی
مدل بدون پیش بینی تغییر
مدل پیش بینی با درصد تغییر
مدل میانگین متحرک ساده
مدل میانگین متحرک موزون
مدل نمو هموار ساده
مدل نمو هموار هلت- وینترز
مدل پیش بینی باکس و جنکینز
مدل پیش بینی اقتصادسنجی
مدل دلفی
روش استفاده ازدیدگاه مجموعه مدیران
روش استفاده از نقطه نظرات فروشندگان
مدل بررسی قصد خریداران
شرایط استفاده از مدل بررسی قصد خریداران
مدل شبیه سازی آزمایش بازار
مدل تست بازار
مدل تلفیقی
تعیین بازار سود آور
فصل ششم: اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
اهداف بازاریابی
تعیین رسالت موسسات
تعیین اهداف موسسه
سلسله مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی
جایگاه بازاریابی در نمودار سازمانی یک موسسه متوسط ( حالت عادی)
جایگاه بازاریابی در نمودار سازمانی یک موسسه خیلی بزرگ ( حالت پیشرفته)
عوامل موثر در سازماندهی بازاریابی
مبانی مختلف طراحی ساختارهای سازمانی
انواع ساختارهای سازمانی واحد بازاریابی
دایره بازاریابی با ساختار عملیاتی
دایره بازاریابی با ساختار جغرافیایی
سازمان بر مبنای مدیریت محصول
ساختار سازمانی بر مبنای مدیریت بازار
ساختار سازمانی دویر (ماتریسی)
محاسن ساختار سازمانی
معایب ساختار سازمانی
سطوح سازمانی و برنامه ریزی استراتژیک
چالشهای مهم سازمان بازاریابی
فصل هفتم: برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص
قوانین بنیادی مدیریت بازار
برنامه ریزی بازاریابی
زمینه های برنامه ریزی بازاریابی
چگونگی تشخیص یک برنامه بازاریابی مناسب
منافع برنامه ریزی
تعریف برنامه ریزی بازاریابی
رابطه برنامه ریزی بازاریابی موسسه با برنامه ریزی مدیریت میانی
مراحل اساسی در برنامه ریزی
عوامل اثرگذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه
ماهیت و محتوای یک برنامه عملیاتی بازاریابی
مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی
دلایل ناکافی در پیاده کردن برنامه
وجه تمایز خدمت با کالا
آمیخته های بازاریابی برای خدمات
مشتری مداری در موسسات بیمه
فصل هشتم: نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
سوالات تصمیم گیری
ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری
یک سیستم ساده بازاریابی
محاسبه ارزش
روش های افزایش ارزش برای مشتری
شروط اصلی مبادله
کانال های بازاریابی
زنجیره عرضه
رقابت
سطوح رقابت
محیط بازاریابی
چهار جزء تشکیل دهنده آمیزه بازاریابی
تصمیمات عمده بازاریابان در مورد محصول
عوامل موثر بر تصمیم گیری در مورد قیمت محصول
اهداف بازاریابی موسسه
فصل نهم: تحقیقات بازاریابی
DECIDE در فرآیند تصمیم گیری
تعریف تحقیقات بازاریابی
فرایند تحقیقات بازاریابی
فرآیند کامل و تفصیلی یک تحقیق بازاریابی
فرآیند کامل و تفصیلی یک تحقیق بازاریابی
هفت C رابط اثر بخش بین محقق و مدیر
طبقه بندی طرحهای تحقیقاتی مورد استفاده در بازار
تحقیقات اکتشافی
تفاوتهای عمده تحقیقات قطعی با تحقیقات اکتشافی
روش انجام تحقیق اکتشافی
تحقیقات توصیفی
روش های تحقیق توصیفی
ایجاد اثربخشی در تحقیقات توصیفی
تحقیقات علت و معلولی
اقدامات لازم برای تعریف درست مسئله
انواع روشهای جمع آوری اطلاعات کیفی برای انجام تحقیقات اکتشافی
روشهای جمع آوری اطلاعات کمی برای تحقیقات توصیفی
مقایسه شیوه های جمع آوری اطلاعات بر پایه پرسشنامه
انواع مشاهده و اطلاعات حاصله
فصل دهم: سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
سیستم بازاریابی
سیستم اطلاعات بازاریابی
سیستم برنامه ریزی بازاریابی
سیستم سازمانی بازاریابی
سیستم کنترل بازاریابی
ارزیابی سیستمهای بازاریابی
مزایای سیستم های پشتیبانی تصمیم های بازاریابی
سیستم های توزیع
سیستم بازاریابی عمودی
سیستم بازاریابی افقی
سیستم بازاریابی چند کاناله
انواع مدلهای بازاریابی
مدل موقعیتی بازار- محصول
ماتریس گروه مشاوره بوستون (مدل BCG)
مدل تجِزیه تجاری جنرال الکتریک
مدل استراتژی عمومی پورتر
نقاط قوت مدل های بازاریابی
نقاط ضعف مدل های بازاریابی
فصل یازدهم: چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی
تعریف خلاقیت
انواع رفتارهای خلاق
فرق خلاقیت و نوآوری
خلاقیت و نوآوری در بازاریابی
روش های بهسازی محصولات
روش مشکل زدایی
روش دلخواه
روش زنجیره مصرف
بالاترین سطح خلاقیت و نوآوری
مراحل تولید محصول جدید
ایجاد ایده ها
غربال نمودن ایده ها
پرورش و آزمون ایده ها
تعیین استراتژی بازاریابی
تجزیه و تحلیل تجاری
آزمایش بازاریابی
تجاری نمودن محصول
دوره عمر محصول
موانع موجود بر سر راه خلاقیت
ریشه و اساس خلاقیت ها و نوآوریها
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت " کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری" می باشد که در حجم 272 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.