فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

دانلود پاورپوینت بیونیک یا جانوران در معماری

بیونیک در واقع دانشی است که مسایل فنی را از راههای زیستی حل می کند ، در بیونیک ، تحقیق فقط به یک رشته خاص علمی محدود نمی شود اگرچه خود بیونیک هنوز به عنوان یک علم نوپاست ، اما فعالیت بیونیکوانان را می توان در حوزه علوم کاربردی مطرح کرد که همچون رابطی پدیده های گوناگون را با الگوهای زنده مقایسه می کنند و بعبارتی برای هر پدیده ای الگویی زنده می یاب
دسته بندی معماری
بازدید ها 2
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2435 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
دانلود پاورپوینت بیونیک یا جانوران در معماری

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
•مقدمه
•انسان از بدو پیدایش تا کنون در طبیعت همواره به کند و کاو مشغول است، در طبیعتی که برای او ناشناخته و پر رمز و راز بوده است. زمانی او به تدریج از دل طبیعت واژه های تک + نو + لوژی را بیرون کشید و آنها را برای ترکیب در ذهن خود پروراند و حاصل آن را طی قرن ها به زبان های مختلف بازگو کرد. تکامل نه فقط از مغز انسان بلکه در پیش
•چشمان او از طبیعتی که خداوند در اختیارش گذاشته است می تراود.
•امروز هرجا سخن از تکنولوژی به میان می آید ، انواع ماشینها ، کامپیوترها ، ساختمانهای بزرگ ، وسایل ارتباط جمعی و دیگر ابزار و آلات موجود در صنایع و نقش مؤثر آنها در اقتصاد و فرهنگ جامعه ، در ذهن انسان تصویر می شود. طبیعی است که این وسایل همان دستاوردهای تکنولوژی است که پاسخگوی نیازهای اساسی برای انسان معاصر می باشند، اما چنانچه به مسیر تکنولوژی بنگریم، کم و بیش یه منشا برخی پدیده ها پی می بریم. به اینکه هر پدیده صنعتی و یا ساختمانی از کدام الگوی زنده طبیعی الهام گرفته است. شاید در آن صورت تکنولوژی جلوتر از زمان گام بردارد
• . بنا بر این لازم است ارتباطی با اصول و منطقی و علمی بین سیستمهای ماشینی وسیستم های زنده پدیدار شود.
•سالهاست که محققان در پی یافتن چنین ارتباطی هستند تا از طریق آن چگونگی شکل گرفتن سیستمهای مختلف زندگی را ارزیابی منند. این محققان با تلفیق دو واژه "بیولوژی" و " تکنیک " ، علم " بیونیک" را بنا نهادند.
•بیونیک در واقع دانشی است که مسایل فنی را از راههای زیستی حل می کند ، در بیونیک ، تحقیق فقط به یک رشته خاص علمی محدود نمی شود . اگرچه خود بیونیک هنوز به عنوان یک علم نوپاست ، اما فعالیت بیونیکوانان را می توان در حوزه علوم کاربردی مطرح کرد که همچون رابطی پدیده های گوناگون را با الگوهای زنده مقایسه می کنند و بعبارتی برای هر پدیده ای الگویی زنده می یابند

فایل پاورپوینت 32 اسلاید


دانلود پاورپوینت بیومتریک

هر خصوصیت فیزیولوژیکى یا ویژگى رفتارى منحصر به فرد و متمایز کننده، مقاوم و قابل سنجش که بتواند براى تعیین یا تأیید خودکار هویت افراد به کار رود،
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 7231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
دانلود پاورپوینت بیومتریک

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر

مقدمه ای بر روشهای تشخیص هویت

بیومتریک چیست ؟

هر خصوصیت فیزیولوژیکى یا ویژگى رفتارى منحصر به فرد و متمایز کننده، مقاوم و قابل سنجش که بتواند براى تعیین یا تأیید خودکار هویت افراد به کار رود،

بیومتریک نام دارد.

سیستم های بیو متری در دو مد عمل می کنند

اجزای یک سیستم بیومتریک:

•بلوک سنسور
•بلوک استخراج ویژگی ها
•بلوک مقایسه
•بلوک تصمیم

انواع بیومتریک ها

•تکنیکهای بیومتریک
•تکنیکهای رفتاری
•تشخیص صدا
•نحوه تایپ
•امضاء نگاری
•تکنیکهای فیزیولوژیکى
•اثر انگشت
•اسکن شبکیه
•اسکن عنبیه
•چهره نگاری

فایل پاورپوینت 20 اسلاید


دانلود پاورپوینت بیوکاتالیستها، بیوحسگرها

در حقیقت زیست حسگرها ابزارهای آنالیتیکی هستند که می توانند با بهره گیری از هوشمندی مواد بیولوژیکی، ترکیب یا ترکیباتی را شناسایی نموده و با آنها واکنش دهند محصول این واکنش می تواند یک پیغام شیمیایی، نوری و یا الکتریکی باشد
دسته بندی پزشکی
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1870 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
دانلود پاورپوینت بیوکاتالیستها، بیوحسگرها

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
مقدمه
امروزه در زمینه های مختلفی از جمله پزشکی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، مانیتورینگ محیط زیست و تولید محصولات دارویی و بهداشتی از بیوسنسورها بهره می گیرند. این سنسورها ابزاری توانمند جهت شناسایی مولکولهای زیستی می باشند. به عنوان مثال حواس بویایی و چشایی انسان نمونه ای از یک زیست حسگر طبیعی است که به شناسایی بوها و طعمهای مختلف می پردازد. سیستم ایمنی بدن نیز یک زیست حسگر طبیعی است، که میلیونها نوع مولکول مختلف را شناسایی می کند.

در حقیقت زیست حسگرها ابزارهای آنالیتیکی هستند که می توانند با بهره گیری از هوشمندی مواد بیولوژیکی، ترکیب یا ترکیباتی را شناسایی نموده و با آنها واکنش دهند. محصول این واکنش می تواند یک پیغام شیمیایی، نوری و یا الکتریکی باشد.

بیشترین کاربرد زیست حسگرها در تشخیص های پزشکی و علوم آزمایشگاهی است. در حال حاضر بیوسنسورهای گلوکز از موفق ترین بیوسنسورهای موجود در بازار هستند که به اندازه گیری غلظت گلوکز خون می پردازند. در پانکراس بیماران دیابتی به میزان کافی انسولین تولید نمی شود. در اینگونه موارد برای تنظیم مصرف انسولین، سنجش مداوم میزان گلوکز خون ضروری است. این ابزار به بیماران مبتلا به دیابت کمک می کند تا در طول روز به سنجش سطح گلوکز خون خود پرداخته و در زمانهای مورد نیاز انسولین تزریق کنند.

تعریف بیوسنسور
بررسی اجزای بیوسنسور

به طور کلی هر بیوسنسور شامل اجزای زیر می باشد:


چهار دسته ی اصلی این مواد به شرح زیرند:
مزایا و معایب آنزیم های خالص
آنتی بادی ها
نوکلئیک اسید
نانولوله ها
هدایت الکتریکی بالایی نسبت به مس دارند.
جذب و دفع مولکولی:
اولین اثر جذب مولکولی بر روی تک‌دیواره ها درخلال اندازه‌گیری خواص هدایت الکتریکی نانولوله‌ها دیده شد.
تفاوت مقاومت نانولوله‌های نیمه‌هادی در هوا و خلاء .
اندازه‌گیری خواص الکتریکی نانولوله‌ها در محیط‌های مختلف
ضریب هدایت الکتریکی نانولوله‌ها در معرض مقادیر اندکNO2سه برابر نانولوله‌های معمولی
ضریب هدایت در معرض NH3 دو برابر
NO2 و O2 به شدت جذب فیزیکی نانولوله‌ها شده و سرعت دفع آن‌ها در دمای اطاق ناچیز است.
جذب فیزیکی NH3 ضعیف بوده و می‌توان آنرا با پمپ ساده در خلاء از روی نانولوله‌ها جدا نمود، زیرا NH3 با پیوندهای ضعیف واندروالس به نانولوله‌ها متصل می‌شود. علیرغم این پیوندهای ضعیف، NH3 تغییرات زیادی در ضریب هدایت الکتریکی نانولوله‌ها ایجاد می‌کند.


فایل پاورپوینت 26 اسلاید


دانلود پاورپوینت بیوسورفکتانت ها و سورفکتانت ها

مولکولهای قطبی هستند که دارای دو بخش هیدروفیل (ابدوست) و هیدروفوب (اب گریز) می باشند
دسته بندی مهندسی شیمی
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 375 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
دانلود پاورپوینت بیوسورفکتانت ها و سورفکتانت ها

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر

بیوسورفکتانت ها و سورفکتانت ها

مولکولهای قطبی هستند که دارای دو بخش
هیدروفیل (ابدوست) و هیدروفوب (اب گریز)
می باشند.

منجر به کاهش کشش سطحی و بین سطحی می شوند و ایجاد میکروامولسیون می کنند.
امولسیون ها از پراکندگی ذرات یک مایع درمایع دیگر حاصل می شود که از روش هایی مانند تقطیر و پراکندگی و مخلوط کردن حاصل می شود.

ویژ گی ها


طبقه بندی بیوسورفکتانت ها

کاربردهای صنعتی بیوسورفاکتانت ها

کاربرد در صنایع غذایی

کاربرد در صنایع ارایشی و بهداشتی

کاربرد در صنعت نفت

فایل پاورپوینت 17 اسلاید


دانلود پاورپوینت بایوس

دقیقا زمانی که شما سیستم را روشن میکنید بایوس از داخل یک حافظه فلش بر روی برد اصلی سیستم شروع به فعالیت میکند و پس از باز شدن بر روی حافظه اصلی سیستم قرار می گیرد و از آنجا شروع به اجرا شدن میکند همچنین حاوی اطلاعاتی می باشد که برای راه اندازی سخت افزارهای حیاتی لازم می باشد
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 165 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38
دانلود پاورپوینت بایوس

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر

بایوس چیست؟

دقیقا زمانی که شما سیستم را روشن میکنید بایوس از داخل یک حافظه فلش بر روی برد اصلی سیستم شروع به فعالیت میکند و پس از باز شدن بر روی حافظه اصلی سیستم قرار می گیرد و از آنجا شروع به اجرا شدن میکند همچنین حاوی اطلاعاتی می باشد که برای راه اندازی سخت افزارهای حیاتی لازم می باشد شبیه صفحه کلید ، دیسک درایو و I/O Ports .در ضمن تمامی بایوسها دارای یک محیط کاربری می باشند که به یوزر توانایی تغییر و تنظیم اطلاعات سخت افزاری ، ساعت ، تاریخ و کارهایی نظیر این را می دهد این محیط nonvolatile BIOS memory (CMOS) نامیده میشود. در تمامی بایوس های مدرن شما می توانید تنظیم کنید که در ابتدا کدام دستگاه بوت شود که این مسئله برای نصب سیستم عامل و همچنین را اندازی دستگاه به وسیله سی دی یا دیسکت بسیار حائز اهمیت می باشد.

بعضی از بایوسها به کاربر میتوانند این اجازه را بدهند که بدون استفاده از برنامه بوت لودر سیستم عامل های متفاوتی را از هاردهای مختلف راه اندازی کنند که البته با استفاده از برنامه Boot Loader این مسئله تقریبا در بین تمامی سیستمها فراگیر شده است.

Bios به عنوان یک Firmwareمعرفی میشود زیرا نرم افزاری می باشد که درون یک چیپ الکترونیکی قرار دارد و قابل تغییر نمیباشد(تا قبل از سال 1990) و یک قسمت داخلی سخت افزار شناسایی میشود.

البته تا سال 1990 بایوسها بر روی Rom قرار داشتند که قابل تغییر نبودند و امکان نوشتن بر روی آنها وجود نداشت این بایوسها فقط خواندنی بودند که پس از به وجود آمدن مشکلات متعدد و نیاز به آپدیت بایوسها متخصصان آنها را بر روی حافظه های فلش و EEPROM ذخیره نمودند که به سادگی توسط یوزر قابل تغییر بودند و با داشتن همین قابلیت امکان به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل پاک شدن بایوس و یا خوانده نشدن آن به وجود آمد .بعضی از شرکتها برای جلوگیری از چنین مشکلاتی اقدام به فعالیتهایی نمودند از جمله ایجاد یک بایوس پشتیبان که به عنوان Dual Bios Main Boards شناخته شدند بعضی از سایر شرکتها اقدام به ایجاد یک بایوس جدا بر روی Rom نمودند که در صورت شناسایی هر گونه مشکل بر روی بایوس راه انداز سیستم قابلیت بوت کردن سیستم توسط فلاپی را فراهم مینمود که این بایوس ها به Boot Block معروف شدند.

معماری سخت افزار ونرم افزار بایوس

معماری سخت افزار و نرم افزار بایوس

چگونه بایوس (Bios) را بهنگام (Update) برسانیم؟


مادربرد بایوس

Plug-and-Play BIOS

آشنایی با عملکرد بایوس در هنگام راه اندازی سیستم

هر بیماری علایم خاص خود را دارد در مورد بایوس هم این مطلب صادق است:

از کار انداختن رمز عبور BIOS

ابزار مراقبت از هارد دیسک -SMART

این برنامه میتواند بیش از 30 خاصیت و ویژگی هارد دیسک را مقایسه نماید که البته این میزان بستگی به نوع هارد و اطلاعات قرار داده شده در آن توسط شرکت سازنده دارد و همچنین بر روی توانایی های مادربرد نیز تکیه مینماید.
فعال کردن
SMART در بایوس سیستم برای کسانی که نسبت به اطلاعات موجود بر روی هارد حساس میباشند و همچنین دارای اطلاعات خاصی میباشند به طور جدی پیشنهاد میشود برای فعال کردن و دسترسی به این گزینه در هنگام روشن شدن سیستم دکمه Del را مکررا فشار دهید به طور معمول میتوان با انتخاب و وارد شدن به قسمت 'advanced BIOS options' به گزینه های فعال یا غیر فعال کردن ویژگی SMART دسترسی پیدا کرد
البته در صورت مشاهده خطا در مورد هارد دیسک باید در نظر بگیرید که
SMART ویژگیهای سخت افزاری هارد دیسک را فقط بررسی مینماید

فایل پاورپوینت 38 اسلاید


دانلود پاورپوینت ارزشیابی عملکرد کارکنان

اولین و مهمترین هدف، آگاه ساختن کارکنان از نحوه کار کردن، انجام دادن وظایف و مسئولیتها و رفتارهای آنان است
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 4
فرمت فایل ppt
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
دانلود پاورپوینت ارزشیابی عملکرد کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
هدفهای ارزشیابی عملکرد کارکنان

1- اولین و مهمترین هدف، آگاه ساختن کارکنان از نحوه کار کردن، انجام دادن وظایف و مسئولیتها و رفتارهای آنان است

2- تشخیص نیازهای آموزشی کارکنان

3- ایجاد یک نظام منطقی تشویق و تنبیه

4- ایجاد شیوه صحیح نقل و انتقالات و ترفیعات

5- تهیه طرحهای پرداخت بر اساس بهره وری

6- طراحی صحیح مشاغل

7- رفع نارسایی های مربوط به شیوه های نیرویابی، جذب و گزینش

8- ایجاد عدالت استخدامی

9- تقویت نظام ارتباطی میان مدیران و کارکنان در سازمان

معیارهای ارزشیابی

1- معیارهای کاری

شرایطی که برای موفقیت آمیز بودن کار لازم است

2- معیارهای اخلاقی

صفات و خصوصیات خوب انسانی

3- معیارهای ارزشی

ریشه در جهان بینی انسان دارند


فایل پاورپوینت 27 اسلاید


دانلود پاورپوینت ارتباط مصرف چای و سرطان

گیاه چای Camellia Sinesis یک بوتۀ همیشه سبز از خانوادۀ theaceae و بومی جنوب قارۀ آسیاست، اما به طور معمول در بیش از 30 کشور جهان کشت می شود
دسته بندی پزشکی
بازدید ها 3
فرمت فایل ppt
حجم فایل 199 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
دانلود پاورپوینت ارتباط مصرف چای و سرطان

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
چای
گیاه چای Camellia Sinesis یک بوتۀ همیشه سبز از خانوادۀ theaceae و بومی جنوب قارۀ آسیاست، اما به طور معمول در بیش از 30 کشور جهان کشت می شود.

انواع چای:
چای سیاه 78%
چای oolong 2% <
چای سبز 20%
فرآیندهای تولید

چای سبز:


برگ های تازه را به سرعت بخار می دهند (آنزیم ها غیر فعال می شوند و از تخمیر جلوگیری می شود) سپس برگ ها را خشک می کنند

محصول چای سبز

چای سیاه و oolong :

برگ ها را تا رسیدن به محتوی رطوبتی حدود 55 درصد پژمرده می کنند (غلظت پلی فنل ها افزایش می یابد)


برگ های پژمرده را فشرده می کنند

پلی فنل ها تخمیر می شوند برگ ها را حرارت می دهند

(اکسیداسیون محدود می شود)

محصول چای سیاه محصول چای oolong

l
lترکیبات چای
ª
ªترکیبات پلی فنلی چای سبز:
Flavanols
Flavandiols
Flavanoids
فنولیک اسید
چای سیاه:
از طریق تخمیر درصد زیادی از کاتچین ها تبدیل به الیگومر تیافلاوین و پلی مر thearubigins می شود.

در نتیجه چای سیاه محتوی:

P10-3 درصد کاتچین ها
P6-2 درصد تیافلاوین
Pو بیشتر از 20 درصد thearubigins


چای oolong تقریباً نصف چای سیاه تخمیر می شود بنابراین درصد کاتچین بیشتری دارد.


فایل پاورپوینت 24 اسلاید


دانلود پاورپوینت CNG

رشد روزافزون مصرف گاز طبیعی و جایگزینی آن به جای دیگر منابع انرژی در کشور، تفاوت چشمگیر میزان مصرف در فصل‌های مختلف سال، آسیب پذیر بودن سیستم گازرسانی، احتمال بروز مشکلاتی در عملیات تولید و بهره برداری و از مهمترین عواملی به شمار می روند که طراحی و اجرای طرح ذخیره سازی گاز طبیعی را ضروری می سازند
دسته بندی مهندسی شیمی
بازدید ها 2
فرمت فایل ppt
حجم فایل 102 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
دانلود پاورپوینت CNG

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
CNG
رشد روزافزون مصرف گاز طبیعی و جایگزینی آن به جای دیگر منابع انرژی در کشور، تفاوت چشمگیر میزان مصرف در فصل‌های مختلف سال، آسیب پذیر بودن سیستم گازرسانی، احتمال بروز مشکلاتی در عملیات تولید و بهره برداری و ... از مهمترین عواملی به شمار می روند که طراحی و اجرای طرح ذخیره سازی گاز طبیعی را ضروری می سازند. نویسنده در این مقاله با توجه به مطالعات و بررسی‌هایی که تاکنون در این زمینه صورت پذیرفته و ضرورت اجرای طرح‌های ذخیره سازی را آشکار کرده است، از توجیه اجرای طرح ذخیره سازی گاز طبیعی خودداری می کند و با نگاهی به روش‌های مختلف ذخیره سازی گاز طبیعی، به معرفی و پیشنهاد طرحی جامع برای ایمن سازی شبکه گسترده و رو به رشد گاز طبیعی کشور می پردازد
سهم گاز طبیعی در سبد انرژی کشور
در سال 1386 آمار مصرف نشان می دهد که گاز طبیعی در این سال در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی، نیروگاهی، حمل و نقل و تجاری جمعاً 56 درصد از حامل‌های انرژی هیدروکربوری نفتی را تشکیل داده است. پیش بینی می شود تا سال 1393 این رقم به 67 درصدافزایش یابد. مصرف گاز طبیعی در سال 1386 حدود 81 میلیارد مترمکعب بوده و انتظار می رود تا سال 1393 بر اساس برنامه‌های تولید و مصرف، به بیش از 180 میلیارد مترمکعب برسد.
مقایسه مصرف گاز طبیعی در ماههای گرم و سرد سال
lمیانگین مصرف روزانه در چهار ماه نسبتاً سرد سال 25 درصد بیش از میانگین مصرف در هشت ماه گرم و معتدل سال است و این تفاوت در روزهای سخت زمستان به 40 درصد نیز می‌رسد. همچنین برآوردها نشان می‌دهد در برخی ساعات روز در زمستان‌های بسیار سرد، میزان مصرف حتی به بیش از 5/1 برابر میانگین ماههای گرم و معتدل می‌رسد. این اختلاف چشمگیر بین مصارف تابستانی و زمستانی با توجه به دوری مبادی تولید تا نواحی عمده مصرف در زمستان، ایجاب می‌کند که شرکت ملی گاز ایران تنها به سیستم تولید و انتقال و تأمین گاز به صورت مستقیم اتکا نکند و ایجاد ذخایر نزدیک به مراکز عمده مصرف را در برنامه اجرای طرح‌های مهم خود قرار دهد. مبادی اصلی تولید گاز طبیعی کشور عبارتند از: پارس جنوبی، سایر میدان‌های گازی در خلیج فارس، میدان‌های گازی درون ساحلی در جنوب کشور، میدان‌های گازی شمال شرق، گازهای همراه نفت خام در جنوب غربی و در آینده سایر میدان‌هایی که احتمالاً اکتشاف خواهند شد. این مبادی عموماً با فواصل طولانی نسبت به مراکز مصرف که در سطح کشور گسترده اند، قرار گرفته اند.
عوامل تهدید امنیت سیستم گازرسانی کشور
عوامل تهدید و ایجاد اختلال در سیستم گازرسانی را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:
مشکلات متعارف در عملیات تولید از مخازن گاز اصلی
مشکلات متعارف در عملیات بهره برداری از پالایشگاه‌های گاز
نارسایی و مشکلات بهره برداری در سیستم انتقال (خطوط لوله و ایستگاههای تقویت فشار)
حوادث و نوسانات غیر قابل پیش بینی که می تواند بسیار متنوع باشد.
این عوامل از هر دو بعد کمی و کیفی در عرضه گاز به مصرف‌کنندگان تأثیر مستقیم دارند و می‌توانند روند گازرسانی به ویژه در فصل سرما را که سیستم گازرسانی در حداکثر ظرفیت خود عمل می کند به شدت آسیب پذیر کنند.

فایل پاورپوینت 37 اسلاید


طرح لایه باز برچسب گلاب طراحی شده با نرم افزار فتوشاپ

طرح لایه باز گلاب برچسب گلاب طرح لایه باز گلاب با قیمت بسیار مناسب psd برچسب عرقیات گیاهی لیبل گلاب طرح لایه باز عرقیات گیاهی label لیبل گلاب روی شیشه لیبل عطاری
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
بازدید ها 3
فرمت فایل zip
حجم فایل 3049 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طرح لایه باز برچسب گلاب طراحی شده با نرم افزار فتوشاپ

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

مناسب برای تمام دستگاههای چاپ

کیفیت رزولیشن 300

cmyk

مناسب برای چاپ تمام دستگاهها

قابلیت تغییر تمامی نوشته ها

فرمت فایل psd

قابل تغییر به دیگر عرقیات گیاهی


پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی

دانلود پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی، در قالب pptx و در 295 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول کلیات بازاریابی بینالمللی، فصل دوم محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی، فصل سوم ارتباطات و مذاکرات در فعالیتهای بازاریابی بینالمللی، فصل چهارم محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی، فصل پنجم تحقیقات بازاریابی بین‌المللی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 8
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1671 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 295
پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی، در قالب pptx و در 295 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: کلیات بازاریابی بینالمللی

هدف بازاریابی

تعریف بازاریابی

تعریف بازریابی بین‌المللی

اهمیت تجارت جهانی

تفاوت‌های بازار‌های داخلی و بین‌المللی

بازاریابی تطبیقی

بازاریابی بین‌المللی و سطوح آن

سطوح طبقه‌بندی رقابت تجاری

عناصر مزیت استراتژیک بازاریابی

تفاوت عمده بازاریابی داخلی و بین‌المللی

عوامل خارجی محیط بازاریابی بین‌المللی

عوامل اقتصادی

عوامل اقتصاد بر اساس درآمد ملی

عوامل سیاسی

عوامل فرهنگی

فصل دوم: محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی

اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین‌المللی

تعریف فرهنگ

عناصر فرهنگ

مذهب

نمونه‌های تاثیر مستقیم مذهب بر فعالیت‌های تجاری

تحریم‌ها و تجویزهای مذهبی

نگرش به موقعیت زنان

عادات

سطح تحصیلات

هنر در بازاریابی

تشابهات فرهنگی و استانداردسازی فعالیت‌های بازاریابی بین‌المللی

فواید استانداردسازی خط‌مشی بازاریابی

فصل سوم: ارتباطات و مذاکرات در فعالیتهای بازاریابی بینالمللی

اهداف ارتباطات

تعریف فنون مذاکرات تجاری

ارکان مذاکرات بازاریابی

روش‌های مذاکرات بازاریابی

مذاکره ملایم

مذاکره خشن

مذاکرات منطقی یا اصولی

مراحل مذاکره

مهارت‌های مورد نیاز در مرحله پیش‌مذاکره

مهارت‌های مورد نیاز مذاکره گسترده

مهارت‌های مورد نیاز مذاکره تلفیقی

مهارت‌های مورد نیاز در مرحله تصمیم‌گیری و اقدام

مهارت‌های مورد نیاز در مرحله پس مذاکره

نکات مهم در مذاکرات بازاریابی بین‌المللی

تاکتیک‌های مهم در فرآیند مذاکره

فصل چهارم: محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی

روند تئوری‌های تجارت بین‌الملل

نظریه مزیت مطلق

نظریه مزیت نسبی

دوره‌های تجارت و تولید

سهم ایران از بازار جهانی

سهم ایران و کشورهای منتخب در صادرات جهان

درهم‌آمیزی اقتصادی ایران با اقتصاد جهانی

دلایل متعدد بودن قیمت سهام در بازار

تقسیم‌بندی صورتحساب تراز پرداخت‌ها

تراز پرداخت‌ها و تصمیم‌گیری بازاریابی

خط‌مشی بازرگانی

دلایل اقتصادی

دلایل غیراقتصادی

تعرفه‌های گمرکی

حقوق گمرکی

تعرفه گمرکی

سود بازرگانی

تفاوت حقوق گمرکی و سود بازرگانی

آثار وضع تعرفه بر واردات

سهمیه‌ها

کنترل ارز

تعرفه‌های گمرکی نامرئی

سازمان‌های تسهیل کننده تجارت جهانی

انواع گروه‌بندی ‌های بازار بین‌المللی

اهداف ایجاد مناطق آزاد تجاری

عوامل توفیق مناطق آزاد تجاری در برخی کشورها

دلایل عدم توفیق مناطق آزاد تجاری در برخی کشورها

عملکرد مناطق آزاد ایران در حال و آینده

اتحادیه حقوق گمرکی

بازار مشترک

اتحادیه اقتصادی

همکاری های عمده بین المللی

اثرات ایجاد یک بلوک تجاری

عوامل اثربخشی یک بلوک تجاری

سیستم‌های مالی بین‌المللی

بانک جهانی

عوامل تاثیرگذار بازار

درجه توسعه اقتصادی کشور

طبقه‌بندی روسو

مرحله قبل از جهش

وضعیت طبیعی کشور

عوامل زیربنایی

جمعیت

سایر عوامل اقتصادی

فصل پنجم: تحقیقات بازاریابی بین‌المللی

وسعت کار بازاریابی بین‌المللی

مهارت‌های مهم از تکنیک‌های تحقق بازاریابی داخلی برای استفاده در بازارهای خارجی

مشکلات تحقیق بازاریابی در کشورهای مختلف

مشکلات فرهنگی

برخی مشکلات فرهنگی

مشکلات تکنیکی یا فنی

مشکلات داده‌ها

سیستم اطلاعاتی بازاریابی

ارکان اساسی سیستم اطلاعاتی بازاریابی

شناخت اطلاعات مورد نیاز سیستم

طبقه‌بندی اطلاعات

اطلاعات دستوری

اطلاعات منابع

دسته‌بندی اطلاعات مربوط به بازار

اطلاعات بازار بالقوه

رفتار و گرایش مصرف‌کنندگان

شبکه‌های توزیع

جمع‌آوری اطلاعات سیستم اطلاعات بازاریابی

مراحل روش علمی تحقیق در بازاریابی

پردازش اطلاعات جمع‌آوری شده

اهداف اصلی پردازش اطلاعات

فصل ششم: استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی

مقاصد درانتخاب استراتژی

شاخه‌های عمومی استراتژی

رهبری هزینه‌ها

تمرکز روی توانایی های اصلی شرکت

برتری طلبی

مراحل دستیابی به استراتژی توسعه

مراحل توسعه استراتژی ورود به بازارهای بین المللی

عوامل موثر در شکل گیری استراتژی بازار

عوامل بازار

تقسیم بندی بازار

عوامل جغرافیایی

حالات مختلف توسعه جغرافیایی

وضعیت برتر

وضعیت با برتری تولید

وضعیت با برتری موقعیت جغرافیایی

حالت ضعیف

عوامل رقابتی

عوامل شرکت

تصمیم گیری ورود به بازار

عوامل موثر بر توسعه استراتژی بازاریابی بین المللی

ریسک و کنترل ورود به بازار جهانی

ریسک و کنترل ورود به بازار

چگونگی ورود به بازار بین المللی

شرایط ورود شرکت ها به بازار بین المللی

علل ورود شرکت ها به بازار بین المللی

استراتژی های ورود به بازار جهانی

صادرات

صادرات غیر مستقیم

صادرات مستقیم

تولید در خارج از کشور

فروش خارجی از طریق خریداران داخلی

فروش از طریق شرکت های توزیع کننده دیگر

شرکت های مدیریت صادرات

مزایای شرکت های مدیریت صادرات

معایب شرکت های مدیریت صادرات

شرکت های تجاری

معایب شرکت های تجاری

دلالان و نمایندگان صادرات

صادرات مستقیم از طریق نمایندگی های فروش

معیارهای شناسایی نمایندگی های فروش

معیارهای انتخاب یک نمایندگی فروش

صادرات مستقیم توسط توزیع کنندگان

نظارت بر توزیع کننده

روشهای دیگر صادرات مستقیم

تولید در خارج از کشور

استراتژی های مختلف جهت تولید در خارج از کشور

دلایل عمده انتخاب استراتژی های تولید در خارج از کشور

تولید براساس قراداد

مزایای استراتژی تولید قراردادی

معایب استراتژی تولید قراردادی

حق الامتیاز

موارد اصلی در واگذاری امتیاز

مزایای روش حق الامتیاز

معایب روش حق الامتیاز

کاهش معایب روش اعطای مجوز تولید

مونتاژ

سرمایه گذاری بر اساس مالکیت کامل

دلایل مالکیت یک واحد تولیدی

خرید یک شرکت خارجی

سرمایه گذاری مشترک در بازارهای خارجی

مزایای سرمایه گذاری مشترک

معایب سرمایه گذاری مشترک

استراتژی خروج

فصل هفتم: سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی

تعریف کالا

دوره عمر کالا

استراتژی تصمیم گیر ی در مورد عرضه محصولات به بازارهای بین الملل

نمودار سیکل عمر کالا

استراتژی عرضه محصول جدید

عوامل تشویق استراتژی غیریکسان نمودن تولید کالا (انطباق کالا)

استراتژی یکسان سازی تولید کالا در بازاریابی بین المللی

دلایل استفاده از استراتژی یکسان سازی تولید کالا در بازاریابی بین المللی

استراتژی محصول

استراتژی های بازاریابی تخصیصی و تفکیکی

استراتژی صادرات

استراتژی تنوع محصول

تنوع افقی و عمودی

استراتژی نام محصول برای بازارهای بین المللی

سیاست های اصلی مارک گذاری

استاندارد کردن کالا

بسته بندی کالا

معیار انتخاب بسته بندی

تصمیمات در مورد بسته بندی

برچسب زنی

حمل کالا

نکات قابل توجه در حمل کالا

خدمات در بازار بین المللی

ضمانت

سوالات ضمانت کالا

خدمات تعمیراتی در بازار بین المللی

فصل هشتم: کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی

توزیع در بازاریابی بین المللی

اهداف و محدودیت های کانال های توزیع

کانال های اصلی توزیع

توزیع محصولات مصرفی

توزیع خدمات

انواع روش های توزیع

وظایف و مسئولیت های کانال های توزیع

عناصر شبکه توزیع

خرده فروشی

تفاوت های خرده فروشی در کشورهای توسعه یافته با خرده فروشی در کشورهای در حال توسعه

نقش اصلی عمده فروش

ویژگی های عمده فروش

نمایندگان انحصاری

جابجایی (حمل و نقل) محصولات

فصل نهم: تبلیغات در بازاریابی بین المللی

اثرات تبلیغات

اثرات اقتصادی تبلیغات

انواع تبلیغات برحسب هدف

اهداف تبلیغات

تبلیغات آژانس های تبلیغاتی

عناصر تبلیغاتی

اصول تنظیم آگهی

اجزاء آگهی

روابط عمومی و وظایف آن

اهم وظایف روابط عمومی

تفاوت اساسی بین فعالیت های روابط عمومی و تبلیغات

فصل دهم: قیمت گذاری در بازارهای بین المللی

قیمت گذاری

استراتژی قیمت گذاری

روش های قیمت گذاری

روش قیمت گذاری براساس دامپینگ

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی" می باشد که در حجم 295 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.