فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

پاورپوینت تبلیغات در بازاریابی بین المللی (فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

دانلود پاورپوینت با موضوع تبلیغات در بازاریابی بین المللی ( فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل اثرات تبلیغات، اثرات اقتصادی تبلیغات، انواع تبلیغات برحسب هدف، اهداف تبلیغات، تبلیغات آژانس های تبلیغاتی، عناصر تبلیغاتی، اصول تنظیم آگهی، اجزاء آگهی، روابط عمومی و وظایف آن، اهم وظا
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 10
فرمت فایل pptx
حجم فایل 627 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
پاورپوینت تبلیغات در بازاریابی بین المللی (فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع تبلیغات در بازاریابی بین المللی (فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اثرات تبلیغات

اثرات اقتصادی تبلیغات

انواع تبلیغات برحسب هدف

اهداف تبلیغات

تبلیغات آژانس های تبلیغاتی

عناصر تبلیغاتی

اصول تنظیم آگهی

اجزاء آگهی

روابط عمومی و وظایف آن

اهم وظایف روابط عمومی

تفاوت اساسی بین فعالیت های روابط عمومی و تبلیغات

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع تبلیغات در بازاریابی بین المللی ، " می باشد که در حجم 17 اسلاید، تهیه شده است.


پاورپوینت کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی (فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

دانلود پاورپوینت کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی( فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 39 اسلاید، قابل ویرایش، شامل توزیع در بازاریابی بین المللی، اهداف و محدودیت های کانال های توزیع، کانال های اصلی توزیع، توزیع محصولات مصرفی، توزیع خدمات، انواع روش های توزیع، وظایف و مسئولیت های کانال های توزیع، ع
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 8
فرمت فایل pptx
حجم فایل 674 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
پاورپوینت کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی (فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی(فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 39 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

توزیع در بازاریابی بین المللی

اهداف و محدودیت های کانال های توزیع

کانال های اصلی توزیع

توزیع محصولات مصرفی

توزیع خدمات

انواع روش های توزیع

وظایف و مسئولیت های کانال های توزیع

عناصر شبکه توزیع

خرده فروشی

تفاوت های خرده فروشی در کشورهای توسعه یافته با خرده فروشی در کشورهای در حال توسعه

نقش اصلی عمده فروش

ویژگی های عمده فروش

نمایندگان انحصاری

جابجایی (حمل و نقل) محصولات

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی، " می باشد که در حجم 39 اسلاید، تهیه شده است.


پاورپوینت سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی (فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

دانلود پاورپوینت سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی( فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف کالا، دوره عمر کالا، استراتژی تصمیم گیر ی در مورد عرضه محصولات به بازارهای بین الملل، نمودار سیکل عمر کالا، استراتژی عرضه محصول جدید، عوامل تشویق استراتژی غیریکسان نمودن تولید ک
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 9
فرمت فایل pptx
حجم فایل 744 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
پاورپوینت سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی (فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی (فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف کالا

دوره عمر کالا

استراتژی تصمیم گیر ی در مورد عرضه محصولات به بازارهای بین الملل

نمودار سیکل عمر کالا

استراتژی عرضه محصول جدید

عوامل تشویق استراتژی غیریکسان نمودن تولید کالا (انطباق کالا)

استراتژی یکسان سازی تولید کالا در بازاریابی بین المللی

دلایل استفاده از استراتژی یکسان سازی تولید کالا در بازاریابی بین المللی

استراتژی محصول

استراتژی های بازاریابی تخصیصی و تفکیکی

استراتژی صادرات

استراتژی تنوع محصول

تنوع افقی و عمودی

استراتژی نام محصول برای بازارهای بین المللی

سیاست های اصلی مارک گذاری

استاندارد کردن کالا

بسته بندی کالا

معیار انتخاب بسته بندی

تصمیمات در مورد بسته بندی

برچسب زنی

حمل کالا

نکات قابل توجه در حمل کالا

خدمات در بازار بین المللی

ضمانت

سوالات ضمانت کالا

خدمات تعمیراتی در بازار بین المللی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی ، " می باشد که در حجم 33 اسلاید، تهیه شده است.


پاورپوینت استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین المللی (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

دانلود پاورپوینت استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین ‌المللی( فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 75 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقاصد درانتخاب استراتژی، شاخه‌های عمومی استراتژی، رهبری هزینه‌ها، تمرکز روی توانایی های اصلی شرکت، برتری طلبی، مراحل دستیابی به استراتژی توسعه
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 10
فرمت فایل pptx
حجم فایل 806 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
پاورپوینت استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین المللی (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 75 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقاصد درانتخاب استراتژی

شاخه‌های عمومی استراتژی

رهبری هزینه‌ها

تمرکز روی توانایی های اصلی شرکت

برتری طلبی

مراحل دستیابی به استراتژی توسعه

مراحل توسعه استراتژی ورود به بازارهای بین المللی

عوامل موثر در شکل گیری استراتژی بازار

عوامل بازار

تقسیم بندی بازار

عوامل جغرافیایی

حالات مختلف توسعه جغرافیایی

وضعیت برتر

وضعیت با برتری تولید

وضعیت با برتری موقعیت جغرافیایی

حالت ضعیف

عوامل رقابتی

عوامل شرکت

تصمیم گیری ورود به بازار

عوامل موثر بر توسعه استراتژی بازاریابی بین المللی

ریسک و کنترل ورود به بازار جهانی

ریسک و کنترل ورود به بازار

چگونگی ورود به بازار بین المللی

شرایط ورود شرکت ها به بازار بین المللی

علل ورود شرکت ها به بازار بین المللی

استراتژی های ورود به بازار جهانی

صادرات

صادرات غیر مستقیم

صادرات مستقیم

تولید در خارج از کشور

فروش خارجی از طریق خریداران داخلی

فروش از طریق شرکت های توزیع کننده دیگر

شرکت های مدیریت صادرات

مزایای شرکت های مدیریت صادرات

معایب شرکت های مدیریت صادرات

شرکت های تجاری

معایب شرکت های تجاری

دلالان و نمایندگان صادرات

صادرات مستقیم از طریق نمایندگی های فروش

معیارهای شناسایی نمایندگی های فروش

معیارهای انتخاب یک نمایندگی فروش

صادرات مستقیم توسط توزیع کنندگان

نظارت بر توزیع کننده

روشهای دیگر صادرات مستقیم

تولید در خارج از کشور

استراتژی های مختلف جهت تولید در خارج از کشور

دلایل عمده انتخاب استراتژی های تولید در خارج از کشور

تولید براساس قراداد

مزایای استراتژی تولید قراردادی

معایب استراتژی تولید قراردادی

حق الامتیاز

موارد اصلی در واگذاری امتیاز

مزایای روش حق الامتیاز

معایب روش حق الامتیاز

کاهش معایب روش اعطای مجوز تولید

مونتاژ

سرمایه گذاری بر اساس مالکیت کامل

دلایل مالکیت یک واحد تولیدی

خرید یک شرکت خارجی

سرمایه گذاری مشترک در بازارهای خارجی

مزایای سرمایه گذاری مشترک

معایب سرمایه گذاری مشترک

استراتژی خروج

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی، " می باشد که در حجم 75 اسلاید، تهیه شده است.


پاورپوینت تحقیقات بازاریابی بین‌المللی (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی بین‌المللی( فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل وسعت کار بازاریابی بین‌المللی، مهارت‌های مهم از تکنیک‌های تحقق بازاریابی داخلی برای استفاده در بازارهای خارجی، مشکلات تحقیق بازاریابی در کشورهای مختلف، مشکلات فرهنگی، برخی مشکلات فرهنگی، مشکلات
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 7
فرمت فایل pptx
حجم فایل 620 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی بین‌المللی (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی بین‌المللی (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

وسعت کار بازاریابی بین‌المللی

مهارت‌های مهم از تکنیک‌های تحقق بازاریابی داخلی برای استفاده در بازارهای خارجی

مشکلات تحقیق بازاریابی در کشورهای مختلف

مشکلات فرهنگی

برخی مشکلات فرهنگی

مشکلات تکنیکی یا فنی

مشکلات داده‌ها

سیستم اطلاعاتی بازاریابی

ارکان اساسی سیستم اطلاعاتی بازاریابی

شناخت اطلاعات مورد نیاز سیستم

طبقه‌بندی اطلاعات

اطلاعات دستوری

اطلاعات منابع

دسته‌بندی اطلاعات مربوط به بازار

اطلاعات بازار بالقوه

رفتار و گرایش مصرف‌کنندگان

شبکه‌های توزیع

جمع‌آوری اطلاعات سیستم اطلاعات بازاریابی

مراحل روش علمی تحقیق در بازاریابی

پردازش اطلاعات جمع‌آوری شده

اهداف اصلی پردازش اطلاعات

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع تحقیقات بازاریابی بین‌المللی ، " می باشد که در حجم 27 اسلاید، تهیه شده است.


پاورپوینت محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی (فصل چهارم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

دانلود پاورپوینت محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی ( فصل چهارم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 61 اسلاید، قابل ویرایش، شامل روند تئوری‌های تجارت بین‌الملل، نظریه مزیت مطلق، نظریه مزیت نسبی، دوره‌های تجارت و تولید، سهم ایران از بازار جهانی، سهم ایران و کشورهای منتخب در صادرات جهان، درهم‌آمیزی اقتصادی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 7
فرمت فایل pptx
حجم فایل 911 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 61
پاورپوینت محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی (فصل چهارم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی(فصل چهارم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 61 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

روند تئوری‌های تجارت بین‌الملل

نظریه مزیت مطلق

نظریه مزیت نسبی

دوره‌های تجارت و تولید

سهم ایران از بازار جهانی

سهم ایران و کشورهای منتخب در صادرات جهان

درهم‌آمیزی اقتصادی ایران با اقتصاد جهانی

دلایل متعدد بودن قیمت سهام در بازار

تقسیم‌بندی صورتحساب تراز پرداخت‌ها

تراز پرداخت‌ها و تصمیم‌گیری بازاریابی

خط‌مشی بازرگانی

دلایل اقتصادی

دلایل غیراقتصادی

تعرفه‌های گمرکی

حقوق گمرکی

تعرفه گمرکی

سود بازرگانی

تفاوت حقوق گمرکی و سود بازرگانی

آثار وضع تعرفه بر واردات

سهمیه‌ها

کنترل ارز

تعرفه‌های گمرکی نامرئی

سازمان‌های تسهیل کننده تجارت جهانی

انواع گروه‌بندی ‌های بازار بین‌المللی

اهداف ایجاد مناطق آزاد تجاری

عوامل توفیق مناطق آزاد تجاری در برخی کشورها

دلایل عدم توفیق مناطق آزاد تجاری در برخی کشورها

عملکرد مناطق آزاد ایران در حال و آینده

اتحادیه حقوق گمرکی

بازار مشترک

اتحادیه اقتصادی

همکاری های عمده بین المللی

اثرات ایجاد یک بلوک تجاری

عوامل اثربخشی یک بلوک تجاری

سیستم‌های مالی بین‌المللی

بانک جهانی

عوامل تاثیرگذار بازار

درجه توسعه اقتصادی کشور

طبقه‌بندی روسو

مرحله قبل از جهش

وضعیت طبیعی کشور

عوامل زیربنایی

جمعیت

سایر عوامل اقتصادی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی، " می باشد که در حجم 61 اسلاید، تهیه شده است.


پاورپوینت ارتباطات و مذاکرات در فعالیتهای بازاریابی بین المللی (فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف دکتر میرزا حسن حسینی)

دانلود پاورپوینت ارتباطات و مذاکرات در فعالیتهای بازاریابی بین المللی ( فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل اهداف ارتباطات، تعریف فنون مذاکرات تجاری، ارکان مذاکرات بازاریابی، روش‌های مذاکرات بازاریابی، مذاکره ملایم، مذاکره خشن، مذاکرات منطقی یا اصولی، مراحل مذاکره، مه
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 4
فرمت فایل pptx
حجم فایل 591 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پاورپوینت ارتباطات و مذاکرات در فعالیتهای بازاریابی بین المللی (فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف دکتر میرزا حسن حسینی)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباطات و مذاکرات در فعالیتهای بازاریابی بین المللی(فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اهداف ارتباطات

تعریف فنون مذاکرات تجاری

ارکان مذاکرات بازاریابی

روش‌های مذاکرات بازاریابی

مذاکره ملایم

مذاکره خشن

مذاکرات منطقی یا اصولی

مراحل مذاکره

مهارت‌های مورد نیاز در مرحله پیش‌مذاکره

مهارت‌های مورد نیاز مذاکره گسترده

مهارت‌های مورد نیاز مذاکره تلفیقی

مهارت‌های مورد نیاز در مرحله تصمیم‌گیری و اقدام

مهارت‌های مورد نیاز در مرحله پس مذاکره

نکات مهم در مذاکرات بازاریابی بین‌المللی

تاکتیک‌های مهم در فرآیند مذاکره

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی با موضوع ارتباطات و مذاکرات در فعالیتهای بازاریابی بینالمللی، " می باشد که در حجم 20 اسلاید، تهیه شده است.


پاورپوینت محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی (فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

دانلود پاورپوینت محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین‌المللی، تعریف فرهنگ، عناصر فرهنگ، مذهب، نمونه‌های تاثیر مستقیم مذهب بر فعالیت‌های تجاری، تحریم‌ها و تجویزهای مذهبی، نگرش به موقعیت زنان، عادات، سطح تحصیلات
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 5
فرمت فایل pptx
حجم فایل 576 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
پاورپوینت محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی (فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین‌المللی

تعریف فرهنگ

عناصر فرهنگ

مذهب

نمونه‌های تاثیر مستقیم مذهب بر فعالیت‌های تجاری

تحریم‌ها و تجویزهای مذهبی

نگرش به موقعیت زنان

عادات

سطح تحصیلات

هنر در بازاریابی

تشابهات فرهنگی و استانداردسازی فعالیت‌های بازاریابی بین‌المللی

فواید استانداردسازی خط‌مشی بازاریابی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ، " می باشد که در حجم 19 اسلاید، تهیه شده است.


پاورپوینت کلیات بازاریابی بین المللی (فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

دانلود پاورپوینت با موضوع کلیات بازاریابی بین المللی ( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل هدف بازاریابی، تعریف بازاریابی، تعریف بازریابی بین‌المللی، اهمیت تجارت جهانی، تفاوت‌های بازار‌های داخلی و بین‌المللی، بازاریابی تطبیقی، بازاریابی بین‌المللی و سطوح آن، سطوح طبقه‌بندی رقاب
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 8
فرمت فایل pptx
حجم فایل 595 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
پاورپوینت کلیات بازاریابی بین المللی (فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع کلیات بازاریابی بین المللی( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

هدف بازاریابی

تعریف بازاریابی

تعریف بازریابی بین‌المللی

اهمیت تجارت جهانی

تفاوت‌های بازار‌های داخلی و بین‌المللی

بازاریابی تطبیقی

بازاریابی بین‌المللی و سطوح آن

سطوح طبقه‌بندی رقابت تجاری

عناصر مزیت استراتژیک بازاریابی

تفاوت عمده بازاریابی داخلی و بین‌المللی

عوامل خارجی محیط بازاریابی بین‌المللی

عوامل اقتصادی

عوامل اقتصاد بر اساس درآمد ملی

عوامل سیاسی

عوامل فرهنگی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع کلیات بازاریابی بینالمللی ، " می باشد که در حجم 26 اسلاید، تهیه شده است.


پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی

دانلود پاورپوینت با موضوع مهارتهای مدیریت سازمانی ، در قالب pptx؛ و در 58 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مفاهیم پایه سازمان و مدیریت، مفاهیم مهارتی، اهمیت سازمان ها، تعریف سازمان، انواع سازمان، ارکان سازمان، مدیریت و اهمیت آن، آنچه که در مدیریت داده می شود، آنچه که در مدیریت خواسته می شود، آنچه که در مدیریت اتفاق می افتد، تعریف مدیریت، سطوح مدیریت، مها
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 4
فرمت فایل pptx
حجم فایل 320 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58
پاورپوینت مهارتهای مدیریت سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع مهارتهای مدیریت سازمانی، در قالب pptx؛ و در حجم 58 اسلاید، قابل ویرایش شامل:

مفاهیم پایه سازمان و مدیریت

مفاهیم مهارتی

اهمیت سازمان ها

تعریف سازمان

انواع سازمان

ارکان سازمان

مدیریت و اهمیت آن

آنچه که در مدیریت داده می شود؟

آنچه که در مدیریت خواسته می شود؟

آنچه که در مدیریت اتفاق می افتد

تعریف مدیریت

سطوح مدیریت

مهارتهای مدیریت

کارکردهای مدیریت

حداقلها/وظایف مدیر

مدیریت: علم یا هنر؟

باز شناسی مدیر در سازمانهای نوین

باز شناسی مدیر در سازمانهای نوین

کارآیی

اثر بخشی

بهره وری

جایگاه تصمیم گیری در مدیریت

مفهوم برنامه و برنامه ریزی

اهداف برنامه ریزی

هدفگذاری

تعریف سازماندهی

هماهنگی

رهبری

رویکرد رفتار رهبری

رویکرد رهبری اقتضایی

انگیزش

نظریه های انگیزش

ارتباط

فرایند اصلی ارتباط

ارتباط اثر بخش

مفهوم کنترل

ویژگیهای کنترل مؤثر

مشکلات و محدودیت های کنترل

مهارت – چیستی و چگونگی

مهارت عمومی

تعریف مهارت مدیریتی

فرق مدیر ماهر در رویکرد سنتی و نوین

مدیر کوانتومی

عوامل موثر بر بروز مهارتهای مدیریتی

سازمان با عملکرد بالا

شاخصهای مهارت مدیران

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " مهارتهای مدیریت سازمانی " می باشد که در حجم 58 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و قالب آن را می توان به دلخواه تغییر داد.