دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 181 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 36 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
چهارچوب نظری
هر تحقیق دارای یک چارچوب نظری است و هدف از ارائه آن از نظر علمی، راهنما و هدایت گر محقق در جریان تحقیق است تا پژوهشگر به صورت دقیقتر ابعاد مسئله مورد نظر را مورد تجزیه و تحلیل و موشکافی قرار دهد و حدود مسئله را روشن نماید.
از آنجا که تعدد زوجات به عنوان یک پدیده اجتماعی مورد نظر است، تحت تأثیر عوامل مختلفی نظیر جمعیت شناختی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین روابط اجتماعی زوجین با شبکههای خویشاوندی، چگونگی توزیع نقشهای خانگی بین زوجین و نگرش به ارزشها و عقاید طرفین میباشد. با توجه به گستردگی موضوع پدیده تعدد زوجات به نظر میرسد عوامل زیادی بر این مسئله تأثیرگذار میباشد.
بنابراین در مطالعه حاضر برای تأثیر سرمایههای فرهنگی بر مسئله نگرش نسبت به تعدد زوجات از تئوریهای تضاد، کنش متقابل نمادین، کارکردگرایی و نظریه ساخت گرایی و نظریه سرمایههای فرهنگی بوردیو استفاده میشود. ما با استفاده از این تئوریها مسئله تعدد زوجات را به شکل خاصی مطرح کردهاند
چارچوب نظری ما بیشتر بر اساس نظریه سرمایههای فرهنگی بوردیو بررسی میشود او سرمایههای فرهنگی را ترکیبی از عادت واره ها، شناختها، آگاهیها و آموزشها و مدارک تحصیلی میداند.
منظور بوردیو از این نوع سرمایه، اشاره به سیستم مدارک تحصیلی دانشگاهی است. او اهمیت بسیار زیادی به رشد سیستم آموزش میدهد. «به اعتقاد بوردیو مدارک دانشگاهی نقش مهمی در بالا بردن پایگاه اجتماعی افراد در جوامع پیشرفته بازی میکند. توسعه آموزش عالی بازارهای انبوهی از مدارک دانشگاهی ایجاد کرده که امروزه در باز تولید ساختار طبقاتی جامعه نقش تعیین کنندهای دارند. امروزه داشتن مدرک دانشگاهی برای دست یابی به موقعیت شغلی مناسب در بازار کار بسیار با اهمیت تلقی میشود. در نتیجه والدین سرمایه گذاری بر روی تحصیلات فرزندانشان را جهت دست یابی به شغل مناسب در آینده ضروری میدانند. این مرحله از سرمایه گذاری در واقع، تبدیل سرمایه اقتصادی به سرمایه فرهنگی است که در نوع خود استراتژی قابل دسترس و راحتی برای رسیدن به رفاه محسوب میشود.» (شوارتز77،1997)
با احراز مدارک تحصیلی، فلان گواهی نامه صلاحیت فرهنگی که به لحاظ فرهنگی به صاحبش ارزشی متعارف، دائمی و قانوناً ضمانت شده عطا میکند. یک نوع سرمایه فرهنگی به بار میآورد که در قبال حاملش و حتی در قبال سرمایه فرهنگیای که در برهه خاصی از زمان عملاً در اختیار دارد، از استقلال نسبی برخوردار است. بدین ترتیب سرمایه فرهنگی نهادینه میشود (همان،46).
بوردیو سه شکل از اشکال سرمایه فرهنگی را از هم متمایز میکند:1-سرمایه فرهنگی تجسم یافته 2- سرمایه فرهنگی عینیت یافته 3-سرمایه فرهنگی نهادینه شده.
سرمایه فرهنگی تجسم یافته را با مهارت فرهنگی و هنری فرد و همچنین میزان صرف وقت برای امور فرهنگی اندازه گیری میکنیم. براساس میزان مهارت فرد در هنرهای گوناگون نظیر : موسیقی، تئاتر، نویسندگی، خطاطی، نقاشی و سایر هنرها و مهارت وی در سایر زبانهای موجود غیر از زبان مادری، مورد سوال قرار میگیرد و پاسخهای بسیار زیاد، زیاد، متوسط، کم و اصلاً کم برای آنها در نظر گرفته میشود. همچنین میزان وقت اختصاصی پاسخگو به فعالیتهایی مثل مطالعه کتاب، مطالعه روزنامه، مطالعه مجله، استفاده از اینترنت، بازدید از موزه، کنسرت موسیقی، رفتن به سینما، مورد سؤال قرار میگیرد.
«سرمایه فرهنگی عینیت یافته، مجموعه میراثهای فرهنگی مانند شاهکارهای هنری، تکنولوژی ماشینی و قوانین علمی که به صورت کتب، اسناد و اشیا در تملک اختصاصی افراد و خانوادههاست» (روح الامینی34،1365 ). برای اندازه گیری سرمایه فرهنگی عینیت یافته از پاسخگو درباره وسایل و تکنولوژیهای فرهنگی که در اختیار دارد سوال میشود. همچنین میزان استفاده از محصولات فرهنگی نظیر کامپیوتر و اینترنت، تعداد تابلوی نقاشی، تعداد کتاب و مجله و ... برای سنجش این سرمایه مورد سوال قرار میگیرد.
«سرمایه فرهنگی نهادینه شده، برای سنجش این سرمایه از پاسخگو درباره تحصیلات خودش، خانوادهاش (پدر، مادر، همسر) و آخرین مدرک تحصیلی آنها پرسش میشود. این سرمایه که به کم ضوابط اجتماعی و به دست آوردن عناوین برای افراد کسب موقعیت میکند. مانند مدرک تحصیلی و تصدیق حرفه و کار، این سرمایه نیز قابل انتقال و واگذاری نیست و به دست آوردن آن برای افراد به شرایط معینی بستگی دارد.» (آراسته99،1386).
سرمایه فرهنگی در حالت تجسم یافته یا ذهنی اکثر خواص سرمایه فرهنگی را میتوان از این نکته استنتاج کرد که این سرمایه در حالت بنیادین خود با کالبد مرتبط است و مستلزم تجسد است. این نوع سرمایه به مجموع خصلتهای پرورش یافته در افراد اشاره دارد که از طریق فرایند اجتماعی شدن در آنها، درونی میشود.
دسته بندی | معماری |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 8240 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 43 |
گزیده ای از متن :
قدمت این خانه به زمان زندیه برمیگردد
حیاطهای اصلی اندرونی و بیرونی آن همان دوره ساخته شدهاند
شالوده اولیه مجموعه عامری ها ، دوران زندیه که در دوران قاجار مرمت و بازسازی شده
متعلق به یکی از حکام محلی کاشان، معروف به ‘ سهام السلطنه عرب ‘بوده
در زمان قاجار توسط حسامالسلطنه حیاطهایی به این خانه اضافه شدهاند
خانه ی عامریها شامل حدود ۸۵ اتاق وهفت حیاط است و مساحت هفتهزار مترمربع
چهار حیاط بیرونی، اندرونی، مهمانخانه عامری ها توسط خدمه و سوارکاران نظامی مورد استفاده قرار میگرفته و در 3 حیاط دیگر هم بستگان سهامالسلطنه سکونت داشتهاند.
vدو حیاط اندرونی و بیرونی حیاط ابراهیم خلیل الله خان عامری )پسر سهام السلطنه)
vدو حیاط اندرونی و بیرونی یوسفیان
vدو حیاط دیگر متعلق به خانه ای بنام رییسان
vو یک حیاط دیگر بنام حشمت الله خان (بردار سهام السلطنه)
(بعد از سهام السلطنه، حیاطهای بیرونی و اندرونی در اختیار پسرش، ابراهیم خلیل خان عامری قرار گرفت و بقیه ساختمانها نصیب دیگر وراث او شد اما به مررو زمان بعضی از این حیاطها تفکیک شدند و به افراد دیگر فروخته شدند.)
3حیاط دیگر برای سکونت بستگان (خانه عامری ها از 3خانه مجزا تشکیل شده که پهلو به پهلوی هم قرار دارند و با یکدیگر در ارتباط هستند.)
فهرست مطالب :
دسته بندی | معماری |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 511 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 200 |
فهرست مطالب:
فصل اول: پیدایش و سیر تحول شهرهای جدید
تعاریف و مفاهیم
سابقه شهرهای جدید
شهر و نظریه های اجتماعی
نظریه توسعه پایدار
نظریه توسعه پایدار شهری
نظریه باغ شهرها
نظریه شهرک های اقماری
طرح حومه نشینی
نظریه واحدهای همسایگی
نظریه هایی در باب شهرهای جدید
شهرهای جدید و طرح ریزی نوین
روند شهرهای جدید
نتیجه گیری
فصل دوم:
شهرهای جدید مستقل
شهرهای جدید اقماری
شهرهای جدید پیوسته
شهرهای موازی
واحد توسعه
شهرهای جدید سرریز پذیر
پایتخت های جدید
شهرک های جدید صنعتی
فصل سوم:
کشورهای اروپایی
کشورهای اسکاندیناوی
کشورهای آمریکایی
کشورهای سوسیالیستی
کشورهای آسیایی
کشورهای آفریقایی
نتیجه گیری
فصل چهارم:
تحولات شهر و شهرنشینی در ایران
انباشتگی جمعیت در شهرهای بزرگ
تحولات برنامه ریزی طرح های شهری و ناحیه ای در ایران
سابقه ایجاد شهرهای جدید در ایران
دلایل ایجاد شهرهای جدید پس از انقلاب
اهداف عمده شهرهای جدید پس از انقلاب
نتیجه گیری
فصل پنجم:
برنامه ریزی شهرهای جدید
کلیات مراحل برنامه ریزی
مطالعات آمایش سرزمین
طرح ریزی کالبدی
مطالعات ناحیه شهری
مطالعات مکان یابی
مطالعات محدوده راهبردی
مطالعات طرح توسعه و عمران
مطالعات طرح آماده سازی
مطالعات و تهیه طرح تفصیلی
شرکت عمران شهر جدید
چهارچوب مکان یابی شهرهای جدید
شاخص های فیزیکی
شاخص های اجتماعی-اقتصادی
شاخصهای محیط زیست
شاخصهای سیاسی
شاخصهای تهیه نقشه مبنا
فصل ششم:
الکوی طبقه بندی شهرهای جدید در ایران
شهرهای جدید تهران
شهر جدید پردیس
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 80 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 45 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه................................................................................. 12
2-2- مبانی نظری...................................................................... 12
2-2-1- تاریخچه حسابرسی................................................................... 13
2-2-2-تقاضا برای خدمات حسابرسی................................................. 16
2-2-3-تئوری حسابرسی....................................................................... 19
2-2-4-مفروضات بنیادی حسابرسی.......................................................... 20
2-3- تعریف قدرت............................................................................. 22
2-3-1-گستردگی قدرت....................................................................... 23
2-3-2- مبانی قدرت.......................................................................... 23
2-3-3- کاربردهای قدرت...................................................................... 24
2-4- سرپرست................................................................................ 29
2-4-1-قدرت سرپرست................................................................... 30
2-5- بررسی عملکرد............................................................................ 31
2-5-1- بررسی عملکرد از طریق چهار مرحله متمایز زیر انجام می پذیرد.... 33
2-5-2-توصیه های کاربردی برای مدیران منابع انسانی به منظور بررسی عملکرد اثربخش کارکنان
2-6- تیم حسابرسی............................................................................. 40
2-7) پیشینه تحقیق............................................................................ 46
2-7-1) تحقیقات داخلی.............................................................................. 46
2-7-2) تحقیقات خارجی..................................................................... 47
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 119 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 46 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه. 13
2-2 انواع سرمایه سازمانی.. 14
2-2-1- سرمایه فیزیکی.. 16
2-2-2- سرمایه ساختاری.. 17
2-2-3- سرمایه انسانی.. 18
2-3- حسابداری منابع انسانی.. 20
2-3-1- تعریف حسابداری منابع انسانی.. 20
2-3-2- تاریخچه حسابداری منابع انسانی.. 22
2-3-3- حسابداری منابع انسانی چیست؟. 28
2-3-4- اندازه گیری های غیر پولی منابع انسانی.. 29
2-3-5- روش های گزارشگری منابع انسانی.. 39
2-3-6- مشکلات حسابداری دارایی های انسانی.. 40
2-3-7- اهداف حسابداری منابع انسانی.. 41
2-3-8 - روش های حسابداری اندازه گیری منابع انسانی.. 42
2-4- پیشینه تحقیق.. 46
2-4-1- تحقیقات خارجی.. 46
2-4-2- تحقیقات داخلی.. 49
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 144 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 70 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- ادبیات تحقیق. 10
2-2- مالکیت نهادی و مباحث مرتبط با آن. 11
2-2-1- حاکمیت شرکتی. 11
2-2-2- تعریف اصطلاحی از نظام راهبری شرکتی. 13
2-3- اهمیت نظام راهبری شرکتی. 15
2-4- مبانی نظری حاکمیت شرکتی. 17
2-4-1- نظریه نمایندگی. 18
2-4-2- نظریه نمایندگی در نظام راهبری شرکتی. 19
2-4-3- مالکیت پراکنده و حاکمیت شرکتی. 21
2-4-4- ساز و کارهای مختلف برای رفع مشکل مشترک بین سرمایهگذاران. 24
2-5- تاریخچه حاکمیت شرکتی در ایران. 26
2-5-1- حاکمیت شرکتی در قوانین ایران. 26
2-5-2- مالکیت نهادی و حاکمیت شرکتی. 27
2-5-3- دلائل حضور سهامداران نهادی در حاکمیت شرکتی. 30
2-5-4- نقش نظارتی سرمایه گذاران نهادی. 31
2-5-5- سرمایهگذاران نهادی و افشای اطلاعات.. 32
2-5-6- مالکیت نهادی و انواع آن. 33
2-6- درماندگی و مفاهیم مرتبط با آن. 34
2-6-1- تعریف ورشکستگی (درماندگی) 35
2-3-2- مباحث حقوقی مرتبط با ورشکستگی. 38
2-3-2-1- منشأء تاریخی قانون ورشکستگی. 38
2-6-1-1- ورشکستگی و قوانین مرتبط با آن در ایران. 39
2-3-2-3- بررسی قانون ورشکستگی در برخی کشورها 45
2-6-1-2- سیاستهای قانون ورشکستگی. 46
2-6-1-3- تئوری های ورشکستگی. 49
2-6-1-4- تئوری جدید ورشکستگی. 51
2-6-1-5- دلایل ورشکستگی. 53
2-6-1-5-1- دلایل ورشکستگی از دیدگاه نیوتن. 54
2-6-1-5-2- دلایل ورشکستگی از دیدگاه جونا آیابئی. 57
2-6-1-5-3- مدل دی کین. 60
2-6-1-5-4- مدل اسپرینگیت.. 60
2-6-1-5-5- مدل اوهلسون. 61
2-6-1-5-6- مدل تافلر. 61
2-6-1-5-7- مدل زمیجوسکی. 62
2-6-1-5-8- مدل فالمر. 62
2-6-1-5-9- مدل سی اسکوار 63
2-6-1-5-10- مدل گرایس... 63
2-6-1-5-11- مدل زاوگین. 64
2-6-1-5-12- مدل فیلوسوفو. 66
2-7- پیشینه تحقیق. 67
2-7-1- پژوهش های خارجی. 67
2-7-2- پژوهش های داخلی. 71
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 107 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 37 |
بصورت فایل ورد همراه با منابع |
|
|
مقدمه |
14 |
|
تقسیم سود |
17 |
|
اهمیت تقسیم سود |
17 |
|
اهداف سیاست تقسیم سود |
18 |
|
اشکال مختلف پرداخت سود سهام |
19 |
|
سود سهام نقدی |
19 |
|
سود غیر نقدی سهام |
19 |
|
سود سهمی یا سهام جایزه |
20 |
|
سود تصفیه |
20 |
|
سیاست تقسیم سود |
20 |
|
تقسیم سود ثابت و معین بین سهامداران |
21 |
|
سیاست پرداخت منظم همراه با مبلغ اضافی |
21 |
|
تقسیم درصد ثابتی از سود (سیاست تقسیم سود متغیر) |
22 |
|
توجیه ثبات سود سهام |
22 |
|
عوامل مؤثر بر سیاست تقسیم سود |
23 |
|
وضعیت نقدینگی شرکت |
23 |
|
ثبات در سودآوری شرکت |
23 |
|
محدودیت قانونی |
24 |
|
تأثیر آثار مالیاتی تقسیم سود |
24 |
|
محدودیت های قراردادی |
25 |
|
تئوری های مرتبط با سیاست تقسیم سود |
25 |
|
تفاوت سود تقسیمی در بین کشورها |
29 |
|
تفاوت در مراحل رشد |
30 |
|
تفاوت در نرخ مالیاتی |
30 |
|
تفاوت در کنترل شرکت |
30 |
|
سود تقسیمی جهت کاهش تضاد منافع |
30 |
|
بازارهای مالی |
31 |
|
تعاریف رکود و رونق بازار |
31 |
|
پریشانی مالی |
31 |
|
قابلیت نقدشوندگی ضعیف(پریشانی) |
33 |
|
نکول |
33 |
|
مراحل پریشانی مالی |
33 |
|
ارتباط سیاست تقسیم سود و بازده در دوره رکود و رونق بازار |
35 |
|
پیشینه پژوهش |
36 |
|
تحقیقات انجام شده در سایر کشورها |
36 |
|
تحقیقات انجام شده در ایران |
41 |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 227 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 75 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه. 28
2-2- مبانی نظری فناوری اطلاعات... 28
2-2-1- تعریف فناوری اطلاعات... 28
2-2-2- انواع فناوری اطلاعات به کار رفته در بانک ها 31
2-2-3- اثرات به کارگیری فناوری اطلاعات در بانک ها 33
2-2-4- اثرات فناوری اطلاعات در بهره وری سازمان ها 34
2-3- مبانی نظری بانکداری الکترونیک... 37
2-3-1- تعریف بانکداری الکترونیک... 37
2-3-2- بانکداری الکترونیکی و خدمات الکترونیکی.. 39
2-3-3- تاریخچه بانکداری الکترونیکی.. 41
2-3-4- سیر تحولات بانکداری الکترونیک... 42
2-3-5- سطوح بانکداری الکترونیک... 45
2-3-6- بانکداری الکترونیکی در ایران. 52
2-3-7- مقایسه بانکداری الکترونیک و بانکداری سنتی.. 53
2-3-8- مشکلات و محدودیت های بانکداری سنتی.. 55
2-3-9- مزایا و منافع حاصل از به کارگیری بانکداری الکترونیکی.. 58
2-3-10- معایب بانکداری الکترونیک... 63
2-3-11- ذینفعان بانکداری الکترونیکی.. 65
2-3-12-تاثیر توسعه بانکداری الکترونیکی.. 66
2-4- مبانی نظری عملکرد بانک ها 67
2-4-1- تعریف سپرده های بانکی.. 67
2-4-1-1- انواع سپرده های بانکی.. 67
2-4-2- تعریف تسهیلات پرداختی بانک ها 68
2-4-2-1- انواع تسهیلات پرداختی بانک ها 69
2-4-3- تعریف سود و زیان بانک ها 69
2-4-3-1- نحوه محاسبه سود و زیان. 69
2-5- پیشینه پژوهش... 70
2-5-1- پژوهش های خارجی.. 70
2-5-1-1- فناوری اطلاعات و کارکردهای آن. 70
2-5-1-2- بانکداری الکترونیک... 74
2-5-2- پژوهش های داخلی.. 79
2-5-2-1- فناوری اطلاعات و کارکردهای آن. 80
2-5-2-2- بانکداری الکترونیک... 83
2-6- مقایسه تحقیق حاضر با سایر تحقیقات انجام شده 88
2-6-1-مقایسه با تحقیقات خارجی.. 88
2-6-2- مقایسه با تحقیقات داخلی.. 89
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 217 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 46 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه 15
2-2 بهره وری 15
2-2-1 بهره وری و تعاریف آن. 15
2-2-2 اهمیت بهره وری.. 18
2-2-3 سطوح بهره وری.. 19
2-2-4 چرخه مدیریت بهبود بهره وری.. 22
2-2-5 روشهای مختلف محاسبه ی بهره وری.. 23
2-2-6 شاخصهای بهره وری کلی عوامل تولید. 26
2-2-7 مدل بهره وری.. 27
2-2-8 تفاوت بهره وری با تولید. 27
2-3 تقسیم سود. 28
2-3-1 سیاستهای تقسیم سود. 28
2-3-1-1 سیاست تقسیم سود منظم. 30
2-3-1-2 سیاست تقسیم سود نامنظم. 37
2-3-1-3 سیاست تقسیم سود باقیمانده 38
2-3-2 اهداف سیاست تقسیم سود. 40
2-3-3 سیاست تقسیم سود سهام و تأمین مالی داخلی.. 42
2-3-4 روشهای تقسیم سود. 42
2-3-4-1 تقسیم سود نقدی.. 42
2-3-4-2 تقسیم مبلغ ثابت و معینی بین سهامداران. 42
2-3-5 محدودیتها و عوامل کنترل کننده مؤثر بر سیاست تقسیم سود. 45
2-4 پیشینه تحقیق.. 45
2-4-1 پژوهشهای داخلی.. 45
2-4-2 پژوهشهای خارجی.. 51
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 219 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 57 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه.......................................................................... 9
2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول............................................ 10
2-2-1- ساختار بازار.............................................................. 10
2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت.......................................... 10
2-2-2-1- بازار رقابت کامل........................................................ 10
2-2-2-2- بازار انحصار کامل........................................................ 11
2-2-2-3- بازار انحصار چند جانبه................................................... 12
2-2-2-4- رقابت کورنو........................................................ 13
2-2-2-5- رقابت برتراند.................................................. 13
2-2-2-6- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی............................... 14
2-2-2-7- وضعیت رهبر و پیرو........................................ 14
2-2-2-8- وضعیت جنگ قیمت................................... 14
2-2-3- بازار رقابت انحصاری.............................................. 14
2-2-4- تمرکز بازار....................................... 15
2-2-5- قدرت بازار................................................... 16
2-2-6- شاخصهای قدرت بازار................................................ 17
2-2-6-1- شاخص لرنر............................................... 17
2-2-6-2-شاخص هر فیندال- هیرشمن....................................... 17
2-2-6-3- کیو توبین............................................................ 18
2-2-6-4- شاخص بون...................................................... 19
2-2-7- جایگاه رقابتی محصول................................................... 20
2-2-7-1- استراتژی و خط مشی تعیین جایگاه........................... 22
2-2-7-2- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول................ 22
2-3- تبلیغات................................................ 23
2-3-1- مفاهیم و تعاریف تبلیغات........................................ 24
2-3-2- تبلیغات و بازاریابی............................................ 26
2-3-3- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات....................... 27
2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار........................................... 29
2-3-5- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری.................. 33
2-3-6- تبلیغ اینترنتی...................................... 37
2-3-6-1- روش های تبلیغ اینترنتی............................................. 38
2-3-7- نگرش نسبت به تبلیغات......................................... 39
2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات...................................... 39
2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوری..................................... 40
2-3-9-1- شدت تبلیغات و فروش.................................... 41
2-3-10- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات......................... 41
2-3-10-1- سلسه مراتب تأثیرات......................................... 42
2-3-10-2-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات.. 42
2-4- ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری............................. 43
2-5- مروری بر پژوهشهای پیشین................................. 48
2-5-1- پژوهش های خارجی............................................. 48
2-5-2-پژوهشهای داخلی........................................ 50