دسته بندی | فایل های گرافیکی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 1596 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 13 |
طرح جابر با موضوع انواع خرما و خواص آن
کار ما به صورت تخصصی و تقسیم بندی شده است و بسیار کامل می باشد با خرید محصولات مشابه و ارزان تر پول خود را هدر ندهید.
فرمت فایل ها : word , jpg
تعداد فایل ها متنی : 9 تا
تعداد تصاویر و پوسترها : 10 تا
تعداد صفحات : 13
مناسب برای دانش آموزان کلاس سوم تا ششم
تضمین بهترین کیفیت و ضمانت بازگشت وجه
محتوای محصول :
نمیتوان از اهمیت تحقیق و پژوهش و مشارکت دانش آموزان در امور علمی در کلاس غافل شد. بر همگان روشن است که دانش آموزانی که در فعالیت های کلاسی فعال و در حال مشارکت با سایرین هستند، در آینده نیز افرادی پژوهشگر و قابل اعتماد برای جامعه خواهند بود. مشارکت دانش آموزان در امور کلاسی و مباحث آموزشی و درسی در دوره ابتدایی می تواند سنگ بنای محکمی برای علاقه مندی و رغبت آنان در این امور در مقاطع بالاتر باشد. خوشبختانه در سالهای اخیر در آموزش و پرورش کشور ما توجه بسیار زیادی به این موضوع شده است. طرح ها و پروژه های مختلفی برای کمک به این امر اختصاص داده شده است.یکی از این طرح ها طرح جابر یا طرح جابربن حیان است. طرح جابربن حیان در مقطع ابتدایی در رابطه با ایجاد روحیه پژوهش محور در دانش آموزان به وجود آمده و سعی دارد بیشترین تاثیر را بر روی ایجاد روحیه مشارکت پذیری در دانش آموزان ایفا نماید.
کلمات کلیدی : دانلود طرح جابر , رایگان طرح جابر پایه , طرح جابربن حیان , طرح جابر , طرح جابر پایه ششم , طرح جابر پایه پنجم , طرح جابر پایه چهارم , طرح جابر پایه سوم , طرح جابر پایه دوم , طرح جابر پایه اول , طرح جابر با موضوع , دانلود رایگان طرح جابر پایه
دسته بندی | فایل های گرافیکی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 692 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 13 |
طرح جابر با موضوع انواع ریشه ها و کاربرد آن ها
کار ما به صورت تخصصی و تقسیم بندی شده است و بسیار کامل می باشد با خرید محصولات مشابه و ارزان تر پول خود را هدر ندهید.
فرمت فایل ها : word , jpg
تعداد فایل ها متنی : 9 تا
تعداد تصاویر و پوسترها : 10 تا
تعداد صفحات : 13
مناسب برای دانش آموزان کلاس اول تا چهارم
تضمین بهترین کیفیت و ضمانت بازگشت وجه
محتوای محصول :
نمیتوان از اهمیت تحقیق و پژوهش و مشارکت دانش آموزان در امور علمی در کلاس غافل شد. بر همگان روشن است که دانش آموزانی که در فعالیت های کلاسی فعال و در حال مشارکت با سایرین هستند، در آینده نیز افرادی پژوهشگر و قابل اعتماد برای جامعه خواهند بود. مشارکت دانش آموزان در امور کلاسی و مباحث آموزشی و درسی در دوره ابتدایی می تواند سنگ بنای محکمی برای علاقه مندی و رغبت آنان در این امور در مقاطع بالاتر باشد. خوشبختانه در سالهای اخیر در آموزش و پرورش کشور ما توجه بسیار زیادی به این موضوع شده است. طرح ها و پروژه های مختلفی برای کمک به این امر اختصاص داده شده است.یکی از این طرح ها طرح جابر یا طرح جابربن حیان است. طرح جابربن حیان در مقطع ابتدایی در رابطه با ایجاد روحیه پژوهش محور در دانش آموزان به وجود آمده و سعی دارد بیشترین تاثیر را بر روی ایجاد روحیه مشارکت پذیری در دانش آموزان ایفا نماید.
کلمات کلیدی : دانلود طرح جابر , رایگان طرح جابر پایه , طرح جابربن حیان , طرح جابر , طرح جابر پایه ششم , طرح جابر پایه پنجم , طرح جابر پایه چهارم , طرح جابر پایه سوم , طرح جابر پایه دوم , طرح جابر پایه اول , طرح جابر با موضوع , دانلود رایگان طرح جابر پایه
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 46 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 107 |
بخشی از متن:
منابع داخلی و مزیت رقابتی:
منابع و تواناییهایی که میتواند منجر به مزیت رقابتی شود، در هر کار و فعالیتی متفاوت است و حتی میتواند در حول زمان متغیر باشد.
بطور کلی منابع و تواناییهای داخلی سازمان به چهار دسته کلی تقسیم میشوند که عباتند از :
منابع مالی، فیزیکی، انسانی و سازمانی، در اصل توانائیها و منابع جزء عوامل قوت سازمانی شمرده میشوند که میتواند به مزیت رقابتی تبدیل شوند در صورتی که سه شرط زیر تحقق یابد:
1- منابع و تواناییها با ارزش باشند.
اینها اجازه میدهند که شرکت از فرصتهایش بهرهبرداری کند و با تهدیدها را خنثی کند. برای مثال شرکت سونی توانسته است که توانایی طراحی، ساخت وفروش وسایل الکترونیکی خود را توسعه دهد. این توانایی برای سهامداران خارجی مثل فروشندگان با ارزش است.
2- منابع و تواناییها منحصربه فرد باشند.
اگر یک سازمان، تنها سازمانی باشد که از یک توانایی برخوردار است در این صورت آن توانایی منبع مزیت رقابتی برای آن سازمان میباشد، ولی اگر سازمانهای متعددی یک منبع و یا توانایی مشخص را دارا باشند، در این صورت آن سازمانها، مشابهت در رقابت دارند و هیچ کدام مزیتی بر دیگری ندارد.
3- منابع و تواناییها به سختی قابل تقلید باشند.
شرکتهای رقیب با تقلید از یک منبع و یا توانایی موجب زیان شرکت پیشتاز میشوند. اگر در ایجاد سودآوری مزیت شرکت ماندگار باشد سود با ارزشتر خواهد بود. پس میتوان گفت که شرکتی میتواند از مزیت رقابتی بلندمدت استفاده کند که شرکتهای رقیب نتوانند از آن تقلید نمایند.
برای مثال مک دونالد، چندین سال است که رقبایش را بخاطر موقعیت بهتر منابع فیزیکی) و عملکرد با کیفیت بالای سیستم که محصول مناسب را با قیمت پایین تحویل میدهد. ( یک منبع سازمانی )، از صحنه بیرون کرده است.
فایل دانلودی بدون منابع می باشد.
دسته بندی | بیمه |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 21 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 36 |
بخشی از متن:
نقش پس اندازی بیمه
به طور کلی رشد اقتصادی به افزایش کمی و مداوم تولید یا درامد سرانه کشور اطلاق
می شود.چهار عامل 1- جمعیت 2- منابع طبیعی 3-سرمایه 4- تکنولوژی ، نقش اساسی در فراگرد
رشد دارند که از میان سرمایه یا منابع حالی نقش بسیار مهمی ایفا می کند.
فراهم کردن سرمایه گذاری نیاز دارد و سرمایه گذاری نیز از محل پس انداز انجام می گیرد. پس انداز
عنصر اساسی شکل گیری سرمایه گذاریهای اقتصادی و سرمایه گذاریهای اقتصادی نیز نیروی
محرکة رشد اقتصادی است و بدین ترتیب افزایش پس انداز از اکمان رشد بیشتر اقتصادی را فراهم
می نماید. از یک سو، سرمایه گذاریهای جدید به کارگیری منابع انسان و غیر انسانی را در جهت
افزایش تولیدات امکانپذیر می کنند و بدین طرق دستیابی به هدف اشتغال کامل عوامل تولید را
ممکن می سازند. افزایش تولید و عرضه کل باعث جلوگیری از رشد بی رویة فقیها می شود و
مهاری برای تورم خواهد بود به این ترتیب هدف ثبات فقیها نیز قابل حصول می شود. از دیگر سو،
افزایش پس انداز کی بخش بزرگی از آن متعلق به افراد ثروتمند جامعه است با شرط وجود فضایی
سلام برای رقابت سرمایه گذاری از طریق ایجاد اشغال و فرصتهای پیشرفت برای افراد کم درآمد
جامعه و نیز از طریق کاهش نرخ تقدم به توزیع متناسب در آمدها و ثروتها کمک می کند. بدین ترتیب
رشد و توشعه اقتصادی که منشأ آن پس اندازهای مالی بوده است، رفاه اجتماعی را به دنبال
خواهد داشت و این هدف اساسی دولتها را تأمین می کند. خدمات بیه هم از حیث جمع اوری وجوه
پس انداز و هم از لحاظ هدایت این پس اندازها به کانالهای صحیح سرمایه گذاری ممکن است به
توسعه و رفاه اقتصادی کمک کنند بدون وجود عملکرد مناسب در هر دو بخش یاد شده صنعت بیمه
نقش حیات بخش خویش در جهت ایجاد رفاه اقتصادی را ایفا نخواهد کرد.در اینجا باید به این نکته
اشاره کرد که بیمه های زندگی ( بیمه هایی که برای آینده طراحی می شوند) بیشتر نقش پس
اندازی دارند. این نوع بیمه بدلیل اینکه در مورد حوادث، بیماریها آینده فرزندان و ..... پیش بینی های
لازم را به عمل می آورد موجب رفاه است و امید به زندگی را در جوامع مختلف افزایش میدهد. و اثر
مثبت و زندگی اجتماعی مردم دارد.
فایل دانلودی بدون منابع می باشد.
دسته بندی | اقتصاد |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 52 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 77 |
بخشی از متن:
مقدمه:
نظر به اینکه در اثر اعمال سیاستهای تورم آور یا ضد تورمی دولتها و سایر عوامل اقتصادی- اجتماعی، ارزش پول در سراسر جهان در حال نوسان است و بویژه این نوسانات در سالهای اخیر چشمگیر و قابل ملاحظه و عمدتاً در جهت کاهش ارزش و قدرت خرید پول رایج بوده است لذا ایجاب می کند که مسأله توجه به ارزشهای جاری در نشان دادن وضعیت دارایی و بدهی و ذخائر و اندوخته های مؤسسات و نیز تا حدودی نتایج عملکرد آنها به طور جدی مورد شناسایی و توجه قرار گیرد. ضرورت این امر از آنجا ناشی می گردد که صورتهای مالی مؤسسات، که نشان دهنده چنان موارد و اقلام است، عموماً بر اساس بهای تمام شده و در هر حال ارزشهای زمان انجام و وقوع معالات مالی یا به عبارت دیگر ارزشهای تاریخی تنظیم می گردند و لذا منعکس کننده ارزشهای جاری در تاریخ ترازنامه نمی باشند، حال آنکه در بسیاری موارد احتمال اینکه اختلاف بین ارزشهای تاریخی در رابطه با وضع مالی مؤسسه قابل توجه و دارای اهمیت نسبی باشد زیاد بوده و در نتیجه سبب می گردد بررسی صورتهای مالی، که مبتنی بر ارزشهای تاریخی تنظیم شده است، معیار کاملاً درست و منصفانه ای برای قضاوت وضعیت مالی مؤسسه بدست ندهد.[1]
بیانیه شماره 29 کمیته استاندارهای بین المللی بیان می دارد:« در شرایط اقتصادی تورمی گزارشکری مالی بدون تعدیل قیمت تمام شده اقلام مندرج درصورتهای مالی بی فایده بوده و وضعیت مالی و نتایج عملکرد را به درستی نشان نمی دهد لذا در سالهای اخیر روش حساباری مالی و گزارشهای حسابداری به خاطر نواقص موجود مورد استفاده قرار گرفته و بیشترین انتقادات در این زمینه بوده است که گزارش مالی عملکرد مالی، ماهیت واقعی منابع، تعهدات، معاملات و سایر اتفاقات موجود در فعالیتهای شرکتها را به طور صحیح منعکس نمی سازد و این امر نشأت گرفته از این است که پول همواره قدرت خرید خود را از دست می دهد و این کاهش ارزش یا قدرت خرید پول در شرایط تورمی به میزانی است که مقایسه اقلام مربوط به فعل و انفعالات مالی، و سایر رویدادهایی که در مقاطع زمانی مختلف اتفاق افتاده اند حتی طی یک دوره مالی گمراه کننده می گردد.
قیمتها به طور کلی در نتیجه تغییرات و تحولات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی تغییر می یابند عوامل بخصوصی نظیر تغییرات در عرضه و تقاضا یا تغییرات تکنولوژیک ممکن است سبب تغییرات قیمت کالاهای خاصی گردند از طرف دیگر عوامل عمومی دیگر نیز امکان دارد موجب تغییرات در سطح قیمت کلیه کالاها گردیده و در نتیجه موجبات ایجاد تغییراتی در قدرت خرید پول را فراهم آورده و یا با اصطلاح جاده را برای خودنمایی تورم هموار سازند.»
فرانک وستون[2] اظهار می دارد: زمانی که تورم قیمتهای تاریخی را تحت تأثیر قرار می دهد یک شرکت چگونه می تواند در دراز مدت داراییهای خود را ارزیابی نموده و یا اطلاعات دقیقی در مورد ارزش واقعی و تعهدات شرکت به سهامداران یا سرمایه گذاران یا به طور کلی به استفاده کنندگان صورتهای مالی ارادئه دهد و چگونه قادر خواهد بود بدون نظر گرفتن تورم سود واقعی را توجیه نماید زیرا گزارشهای مالی که ارزشهای واقعی در آن منظور نشده باشد واقعیات اقتصادی را دگرگون نموده و سودی را که نشان می دهد سرابی بیش نخواهد بود.
[1] - پرویز جواهری-نظری بر اصول متداول حسابداری( تهران، انتشارات فروردین) ص 217
[2] -FRANK T. WESTON
فایل بدون منابع می باشد.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2523 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 38 |
عنوان: پاورپوینت سیستم کسب و کار الکترونیکی
فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 38 اسلاید
دسته: مدیریت
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان "سیستم کسب و کار الکترونیکی"بوده و در 38 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشتهمدیریتمورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
کسب وکار الکترونیکی
تجارت الکترونیکی
کاربردهای میان کارکردی سازمان
فرآیند توسعه محصول جدید در یک شرکت تولیدی (فرایندوظیفه ای کسب و کار)
معماری کربردهای سازمان
برنامه ریزی منابع سازمان
مدیریت ارتباط با مشتری چیست
اجزای کاربردی اصلی یک سیستم CRM
سه مرحله مدیریت ارتباط با مشتری
شکست های مدیریت ارتباط با مشتری
برنامه ریزی منابع سازمان چیست ؟ (ERP)
اجزای کاربردی یک سیستمERP
مزایا و چالشهای برنامه ریزی منابع سازمان
هزینه های برنامه ریزی منابع سازمانی
دلایل شکست برنامه ریزی منابع سازمان
مدیریت زنجیره تأمین چیست ؟ SCM
نقش SCM
یکپارچه سازی برنامه های سازمان
تبادل الکترونیکی داده ها (EDI)
چرخه پردازش مبادله
سیستمهای همکاری سازمان
ابزارهای همکاری سازمان (ECS)
سیستم های کارکردی کسب و کار
سیستم های بازاریابی
سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی
سه کاربرد بازاریابی
بازاریابی متعامل
بازاریابی هدفمند
اتوماسیون نیروی فروش
سیستمهای تولید و ساخت
تولید یکپارچه رایانه ای
سیسستمهای منابع انسانی
سیستمهای حسابداری
سیستمهای مدیریت مالی
سیستم های با اهمیت مدیریت مالی
سیستم های پردازش مبادلات
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | اقتصاد |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 30 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 23 |
بخشی از متن:
در رساله حاضر سعی بر آن است تا ضمن معرفی متغیرهای مورد استفاده در مدلهای اقتصاد سنجی و تعریف انواع مدلهای اقتصاد سنجی ، از طریق برآورد مدلها ( الگوها )اقتصاد سنجی و تفسیر ضرایب متغیرها به بررسی عوامل موثر بر خالص حسابجاری تر از پرداختهای خارجی کشور بویژه بدلیل کاهش ارزش پول ( افزایش نرخ ارز) بپردازیم . در خصوص برآورد الگوهای اقتصاد سنجی ضمن بررسی و بهره گیری از تئوریهای مربوط به عوامل موثر بر خالص حساب جاری تر از پرداختها در همه کشورها و همچنین تحقیقات انجام شده سعی شده از متغیرهای دیگری که طی دوره مورد بررسی منحصراً خاص کشور ایران بوده و تراز پرداختهای آنرا تحت تاثیر قرار داده استفاده شود . در برآورد الگوهای اقتصاد سنجی از اطلاعات متغیرها طی دوره مورد بررسی یعنی سالهای ( 1378- 1358 ) و بسته نرم افزاری Eviews و روش حداقل مربعات معمولی ( O.L.S ) استفاده شده است . هر دو نوع الگوهای نهایی اقتصاد سنجی این رساله بصورت لگاریتمی خطی برآورد شده اند . البته در این راه با یک مشکل اساس روبرو بودیم و آن منفی بودن خالص های بجاری تر از پرداختها در تمام سالهای مورد بررسی ( 78 – 1358 ) بود . برای رفع این مشکل اعداد مربوط به خالص حساب جاری تر از پرداختها را در یک علامت منفی ضرب کردیم تا همه اعداد مثبت گرد شده و دارای لگاریتم شوند . به همین دلیل در تفسیر ضرایب متغیرها باید بصورت معکوس عمل می نمائیم . یعنی ضرایب منفی را بصورت مثبت تفسیر کنیم و بر عکس یعنی ضرایب مثبت را با علامت منفی تفسیر نمائیم .
فایل بدون منابع می باشد.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 310 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 81 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- زمینه 15
2-2- روند تحولات و تاریخچه تدریس و یادگیری مدارس هوشمند در ایران. 18
2-3- تاریخچه تدریس و یادگیری مدارس هوشمند در جهان. 19
2-4- مفاهیم و تفاوت مدرسه هوشمند با سایر. 21
2-4-1- مفهوم مدرسه هوشمند. 21
2-4-2- مفهوم مدرسه هوشمند از دیدگاه دیوید پرکینز. 21
2-4-3- تفاوت مدرسه هوشمند با مدرسه مجازی. 22
2-4-4- تفاوت مدارس سنتی و هوشمند. 23
2-5- کاربرد فنآوری اطلاعات در آموزش و پرورش.. 23
2-5-1- کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس انفرادی. 24
2-5-2- کاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری اکتشافی. 25
2-5-3- کاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات در تبادل ارتباط. 25
2-5-4- کاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات در ارزشیابی هدفهای آموزشی. 25
2-5-5- کاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان ابزار مدیریت.. 26
2-6- آموزش، یادگیری و فنآوری اطلاعات و ارتباطات.. 26
2-7- نقشهای فنآوری اطلاعات در مدارس.. 27
2-8- پایههای نظری فنآوری آموزشی. 28
2-8-1- سقراط (469-399 پیش از میلاد) 28
2-8-2- ونت (1920-1832) 29
2-8-3- ابینگهاوس (1909-1850) 29
2-8-4- لوین (1947- 1890) 29
2-8-5- ویگوتسکی (1934-1896) 30
2-8-6-گانیه (2002-1916) 30
2-8-7-مریل (1937) 30
2-9-ضرورت استفاده از وسایل تکنولوژی آموزشی در کلاس.. 31
2-10- اهداف کلی آموزش در ایران. 31
2-10-1- ارتباط اهداف کلی با نقش مدارس هوشمند. 32
2-11- ارکان مدارس هوشمند. 33
2-12- اصول مدارس هوشمند. 33
2-13- اهداف مدارس هوشمند. 34
2-14- معرفی پروژه شبکه تایگر. 35
2-14-1- اجرا و پیاده سازی. 35
2-15- مدل اولیه مدارس هوشمند ایران. 37
2-15-1- مدل مفهومی مدرسه هوشمند. 37
2-15-2- عناصر مدل مفهومی مدرسه هوشمند. 38
2-15-2-1- محیط یاددهی و یادگیری مبتنی بر محتوای چند رسانهای. 38
2-15-2-2- زیر ساخت توسعه یافته فن آوری اطلاعات.. 39
2-15-2-3- مدیریت مدرسه توسط سیستمهای یکپارچه رایانهای. 40
2-15-2-4- برخورداری از معلمان آموزش دیده در حوزه فن آوری اطلاعات.. 41
2-15-2-5- ارتباط یکپارچه رایانهای با مدارس دیگر. 41
2-15-3- مدل اجرایی مدرسه هوشمند. 42
2-15-3-1- لایه فرآیندهای کسب و کار 43
2-15-3-1-1- آموزش، تدوین و مدیریت منابع آموزشی. 43
2-15-3-1-2- مدیریت امور دانش آموز 44
2-15-3-1-3- مدیریت مدرسه 45
2-15-3-1-4- مدیریت فن آوری. 46
2-15-3-2- لایه خدمات و سیستمهای کاربردی. 46
2-15-3-2-1- آموزش، تدوین و مدیریت منابع آموزشی. 47
2-15-3-2-2- مدیریت امور دانش آموزی. 48
2-15-3-2-3- مدیریت مدرسه 49
2-15-3-2-4-مدیریت فن آوری. 50
2-15-3-3- لایه فنی. 50
2-16- مدلهای مختلف فضاهای یادگیری. 51
2-16-1- مدلهای یادگیری شبکهای. 51
2-16-2- یادگیری در کلاسهای آینده 51
2-16-3-یادگیری ساختار دانش و توانایی حل مشکل. 52
2-16-4- یادگیری مبتنی بر جامعه 52
2-17- نه قدم اصلی شخصی سازی یادگیری. 53
2-18- مفهوم یادگیری. 53
2-19- محورهای اساسی یادگیری. 55
2-20- اهمیت یادگیری. 55
2-21- شرایط یادگیری. 56
2-22- تقسیم بندی سبکها 57
2-22-1- سبکهای شناختی. 57
2-22-2- سبکهای عاطفی. 57
2-22-3- سبکهای فیزیولوژیکی. 57
2-22-1-1- سبک های شناختی و انواع آن : 58
2-22-1-2- دستهبندی سبکهای شناختی بر اساس نظر کلب.. 59
2-23- نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری. 60
2-24- عناصر رویداد یادگیری. 62
2-25- تعریف مفاهیم سبکهای یادگیری. 63
2-26- نظریههایی در سبک های یادگیری. 64
2-26-1- سبک یادگیری دان و دان. 64
2-26-2- سبکهای یادگیری ورمونت.. 65
2-26-3- رویکردهای یادگیری بیگز. 66
2-26-4- سبک های یادگیری فلدر و سولمان 67
2-26-5- سبکهای یادگیری کلب و فرای. 68
2-26-5-1- نظریه یادگیری تجربهای 68
2-27- تاثیر سبکهای دانش آموزان در ارتباط با معلم. 76
2-28- سبکهای مختلف یادگیری در فرآیند آموزش.. 76
2-29- تحقیقات انجام شده در داخل کشور 77
2-30- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 84
2-31- جمع بندی. 91
2-32-چهارچوب نظری پژوهش... 94
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 102 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 42 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه
بخش اول : اعتیاد اینترنتی
گونه شناسی اعتیاد اینترنتی و شاخصه های آن
استفاده مرضی ویژه از اینترنت
استفاده مرضی کلّی (فراگیر) از اینترنت
اعتیاد به سایبرسکس
اعتیاد از نوع روابط سایبر
اعتیاد به خرید ،تجارت و مزایده
اعتیاد به جستجو و ذخیره بیش از اندازه اطلاعات
اعتیاد به کامپیوتر
بخش دوم : هوش هیجانی
تاریخچه هوش هیجانی
هوش چیست؟
هوشبهر و موفّقیّت
هیجان
پیشینه مطالعه هوش غیرشناختی
تعریف و پیشینه هوش هیجانی
الگوهای هوش هیجانی
الگوی سالوی - مایر
ارزیابی و ابراز هیجان
تنظیم هیجان در خود و دیگران
استفاده از هیجان
الگوی گلمن
خودآگاهی
خودنظم دهی
انگیزه
همدلی
مهارت اجتماعی
الگوی بار - ان
مهارت درون فردی
مهارت میان فردی
سازگاری
کنترل استرس
خلق عمومی
هوش هیجانی از دیدگاه اسلام
کاربرد هوش هیجانی
آموزش
مدیریت منابع انسانی
سیاست
بازاریابی
پویایی خانواده
بخش سوم : پیشینه پژوهش
پیشینه تجربی پژوهش
پیشینه خارج از کشور
پیشینه داخل کشور
جمع بندی و ارائه چارچوب نظری تحقیق
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 87 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 29 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
٢-١-مفهوم هوش ........................................................ ١١
٢-٢-معنویت ........................................................ 12
٢-٣-انواع هوش ........................................................ 13
٢-4-مفهوم هوش معنوی .............................................١5
٢-5- اندازه گیری هوش معنوی ................................. 18
٢-6- مولفه های هوش معنوی ........................ 19
٢-7- مولفه های هوش معنوی در اسلام .......................... 22
٢-8-ابعاد هوش معنوی .............................................. 23
٢-9-رشد هوش معنوی ........................................... 24
٢-10-کاربرد هوش معنوی ...................................... 25
٢-11-مدل های هوش معنوی ................................... 26
٢-12-مفهوم کیفیت ..................................... 29
٢-13-مفهوم مراقبت در پرستاری ............................... 30
٢-14-مفهوم کیفیت مراقبت پرستاری و ابعاد آن .............. 30
٢-15-مروری بر مطالعات انجام شده ................ 31
٢-16-مدل مفهومی تحقیق ................. 38