فروشگاه نوین داک

فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت
فروشگاه نوین داک

فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

نقشه های استراتژی در مدیریت استراتژیک

استراتژی راهی است که رسیدن به هدف را تضمین نموده و جهت‌گیری سازمانی را برای بکارگیری توانمندی سازمانی و بهره‌گیری از فرصتها فراهم می‌سازد
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pptx
حجم فایل 495 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
نقشه های استراتژی در مدیریت استراتژیک

فروشنده فایل

کد کاربری 23094

مدیریت استراتژیک عبارت است از :
{مدیریت، هدایت و کنترل سازمان به‌نحوی که بتواند واکنش مناسب و سریع در برابرتغییرات محیط درونی و برونی سازمان نشان داده و درشرایط ایده‌آل تغییردهنده محیط درونی و یا برونی باشد
{مدیریت استراتژیک: از 1)تدوین ، 2)اجراء و 3)ارزشیابی استراتژیها تشکیل شده است

ازمهمترین خصوصیات کارتهای امتیازی متوازن ایجاد روابط علت و معلولی در مناظر چهارگانه ارزیابی است که این موضوع از طریق ایجاد نقشه های استراتژی ممکن است.

یک نقشه استراتژی نحوه تبدیل و انتقال داراییهای نامشهود سازمان را به نتایج با ارزش موردنظر مشتری و سهامداران مالی نشان می دهد. البته ارزش پدیده ای غیرمستقیم است و داراییهای نامشهود مانند دانش و کارکنان به ندرت دارای تاثیر مستقیم برنتایج مالی نظیر درآمد و سود هستند.


هوش مصنوعی و شبکه های عصبی مصنوعی

ساده ترین راه برای کاهش حافظه مورد نیاز A* استفاده از عمیق کننده تکرار در زمینه جست و جوی اکتشافی است
دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 6173 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 97
هوش مصنوعی و شبکه های عصبی مصنوعی

فروشنده فایل

کد کاربری 23094

روشی برای محاسبه است که بر پایه اتصال به هم پیوسته چندین واحد پردازشی ساخته میشود.
شبکه از تعداد دلخواهی سلول یا گره یا واحد یا نرون تشکیل میشود که مجموعه ورودی را به خروجی ربط میدهند.
هوش
مصنوعی به هوشی که یک ماشین از خود نشان
میدهد و یا به دانشی در کامپیوترکه سعی در
ایجاد آن دارد گفته می شود. جان مک کارتی "پدر علم و دانش ماشینهای
هوشمند" ، واژه هوش مصنوعی را در سال 1956 به کار برد . تحقیقات و جستجوهای
انجام شده برای رسیدن به ساخت چنین ماشینهائی مرتبط با بسیاری از علوم دیگر مانند
رایانه ، روان شناسی ، فلسفه ، عصب شناسی ، علوم ادراکی ، تئوری کنترل ، احتمالات
، بهینه سازی و منطق می باشد .
هنوز
تعریف دقیقی برای هوش مصنوعی ارائه نشده است که مورد قبول همه ی دانشمندان صاحب
نظر در این زمینه باشد و این خود به علت آن است که اساس این موضوع یعنی هوش مورد
جنجال و اختلاف است و تعریف جامعی درباره آن وجود ندارد.

روشی برای محاسبه است که بر پایه اتصال به هم پیوسته چندین واحد پردازشی ساخته میشود.شبکه از تعداد دلخواهی سلول یا گره یا واحد یا نرون تشکیل میشود که مجموعه ورودی را به خروجی ربط میدهند.هوشمصنوعی به هوشی که یک ماشین از خود نشانمیدهد و یا به دانشی در کامپیوترکه سعی درایجاد آن دارد گفته می شود. جان مک کارتی "پدر علم و دانش ماشینهایهوشمند" ، واژه هوش مصنوعی را در سال 1956 به کار برد . تحقیقات و جستجوهایانجام شده برای رسیدن به ساخت چنین ماشینهائی مرتبط با بسیاری از علوم دیگر مانندرایانه ، روان شناسی ، فلسفه ، عصب شناسی ، علوم ادراکی ، تئوری کنترل ، احتمالات، بهینه سازی و منطق می باشد .هنوزتعریف دقیقی برای هوش مصنوعی ارائه نشده است که مورد قبول همه ی دانشمندان صاحبنظر در این زمینه باشد و این خود به علت آن است که اساس این موضوع یعنی هوش موردجنجال و اختلاف است و تعریف جامعی درباره آن وجود ندارد.


معماری ارگانیک و مفهوم آن

بینش معماری ارگانیک ریشه در فلسفه رمانتیک دارد
دسته بندی معماری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 15445 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 97
معماری ارگانیک و مفهوم آن

فروشنده فایل

کد کاربری 23094

نگرش معماری ارگانیک که دردوره جعبه های ساختمانی بلند مدرن،مثل هوایی تازه برای نفس کشیدن ومفری برای تحرک و آرامش بوده و نگاه رایت- یک معمار و شخص انقلابی، وابسته به طبیعت، با گرایشات آرمان گرایانه به آزادی فردی و اجتماعی - به عنوان نمونه کامل و بارز نگاه ارگانیک به زندگی و معماری، حتی امروز موضوعی کهنه و تمام شده محسوب نمی شود، بلکه - شاید تحت عناوینی دیگر- جدی تر شده و اهمیت بیشتری یافته است.
معماری برای تمام امور انسانی، اصلی بنیادی و اساسی است و از همان آغاز تمدن ایجاد شده است چرا که بدون آن امکان بوجود آمدن تمدن یا فرهنگی وجود نداشت. معماری امری اجتناب ناپذیر وبی پایان و نیاز ابتدایی است . دامنه ی معماری از بدوی ترین شکل سکونت در غارها تا پیچیده ترین نوع ساختمانها را در بر می گیرد.
به عقیده ی بن فارمر معماری هنری است که نمی تواند خود را از شرایط بافت پیرامون جدا نگه دارد شرایطی که نا گزیر باید به آن توجه کند هر مکانی ویژگی خاص خود را دارد و پاسخ منحصر به فرد را می طلبد .
یکی از کنجکاو ترین و دور از دسترس ترین پدیده های نیمه ی قرن نوزدهم ،نیاز گسترده و مصرانه در تقاضای یک معماری جدید بود که در حدود سال۱۸۹۰ به اوج خود رسید
زمانیکه گستره ی تجاری فولاد و بتن مصلح توصعه ی قابل ملاحظه ای یافت. نیاز به پاسخ گویی به خواسته ها ی جدید از جمله نیاز به ساختمان های صنعتی ، راه آهن ، مرکز خرید، زندان ها ، بانک ها ، کار خانه جات، خانه های شهری ، خانه های کارگری…که ناشی از صنعتی شدن بودعمدتا خطوط و فرمها تناسباتی منتهی شد که در الفبای معماری ما جایی نداشته بود .

نگرش معماری ارگانیک که دردوره جعبه های ساختمانی بلند مدرن،مثل هوایی تازه برای نفس کشیدن ومفری برای تحرک و آرامش بوده و نگاه رایت- یک معمار و شخص انقلابی، وابسته به طبیعت، با گرایشات آرمان گرایانه به آزادی فردی و اجتماعی - به عنوان نمونه کامل و بارز نگاه ارگانیک به زندگی و معماری، حتی امروز موضوعی کهنه و تمام شده محسوب نمی شود، بلکه - شاید تحت عناوینی دیگر- جدی تر شده و اهمیت بیشتری یافته است. معماری برای تمام امور انسانی، اصلی بنیادی و اساسی است و از همان آغاز تمدن ایجاد شده است چرا که بدون آن امکان بوجود آمدن تمدن یا فرهنگی وجود نداشت. معماری امری اجتناب ناپذیر وبی پایان و نیاز ابتدایی است . دامنه ی معماری از بدوی ترین شکل سکونت در غارها تا پیچیده ترین نوع ساختمانها را در بر می گیرد.به عقیده ی بن فارمر معماری هنری است که نمی تواند خود را از شرایط بافت پیرامون جدا نگه دارد شرایطی که نا گزیر باید به آن توجه کند هر مکانی ویژگی خاص خود را دارد و پاسخ منحصر به فرد را می طلبد .یکی از کنجکاو ترین و دور از دسترس ترین پدیده های نیمه ی قرن نوزدهم ،نیاز گسترده و مصرانه در تقاضای یک معماری جدید بود که در حدود سال۱۸۹۰ به اوج خود رسید زمانیکه گستره ی تجاری فولاد و بتن مصلح توصعه ی قابل ملاحظه ای یافت. نیاز به پاسخ گویی به خواسته ها ی جدید از جمله نیاز به ساختمان های صنعتی ، راه آهن ، مرکز خرید، زندان ها ، بانک ها ، کار خانه جات، خانه های شهری ، خانه های کارگری…که ناشی از صنعتی شدن بودعمدتا خطوط و فرمها تناسباتی منتهی شد که در الفبای معماری ما جایی نداشته بود .


پاورپوینت کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک تالیف دکتر علیرضا علی احمدی و همکاران

دانلود پاورپوینت کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک تألیف دکتر علیرضا علی احمدی، مهدی فتح اله و ایرج تاج الدین، در قالب ppt و در 420 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول تاریخچه و سیرتحول برنامه ریزی، فصل دوم استراتژی و انواع آن، فصل سوم پارادایمها ومکاتب شکل گیری استراتژی و برنامه ریزی استراتژیک، فصل چهارم دیدگاهها و رویکردهای حاکم بر شکل گیری استر
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 5236 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 420
پاورپوینت کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک تالیف دکتر علیرضا علی احمدی و همکاران

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود پاورپوینت کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک تألیف دکتر علیرضا علی احمدی و همکاران، در قالب ppt و در 420 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: تاریخچه و سیر تحول برنامه ریزی

سیر تکامل برنامه ریزی

دوره محصول گرایی

دوره بازار گرایی

دوره فرا صنعتی

گرایشهای برنامه ریزی

تشریح گرایشهای برنامه ریزی

سیرتکامل دیدگاههای برنامه ریزی

برنامه ریزی عملیاتی

برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت

تفاوتهای برنامه ریزی استراتژیک با برنامه ریزی بلندمدت

برنامه ریزی غلتان

برنامه ریزی SBUها

برنامه‌ریزی استراتژیک سطح کسب و کار

مدیریت استراتژیک(برنامه ریزی ، اجرا ، کنترل )

بصیرت و تفکر استراتژیک

عناصر تفکر استراتژیک

مدیریت تغییر

مدیریت دانش

سازمان استراتژیست/ سازمان یادگیرنده

قواعد حاکم بر سازمانهای یادگیرنده

برنامه ریزی مبتنی بر ارزشها

شکل گیری استراتژی در سازمانهای مجازی

بومی سازی دستاوردهای مدیریت استراتژیک

فصل دوم: استراتژی و انواع آن

تعاریف استراتژی

چگونگی شکل گیری استراتژی

استراتژی مدبرانه

استراتژیهای اضطراری

مروری بر انواع استراتژیها

مروری بر انواع استراتژیها

استراتژی های کلان

استراتژی‌های ملی

استراتژی‌های عمومی

استراتژی‌های اصلی

استراتژی‌های فرعی

استراتژی‌های وظیفه‌ای

استراتژی های خاص

استراتژیهای چهارگانه شرکتهای ژاپنی

سایر استراتژیها

فصل سوم: پارادایمها و مکاتب شکل گیری استراتژی و برنامه ریزی استراتژیک

مفهوم پارادایم

پارادایم های شکل گیری استراتژی و مدیریت استراتژیک

مکاتب مدیریت استراتژیک

معرفی انواع مکاتب مدیریت استراتژیک مبتنی برپارادایم تجویزی (پیش تدبیری)

معرفی انواع مکاتب مدیریت استراتژیک مبتنی بر پارادایم توصیفی (تجربی -انطباقی )

معرفی مکتب پارادایم تلفیقی

مکتب مجازیگری (سازمانهای مجازی )

فصل چهارم: دیدگاهها و رویکردهای حاکم بر شکل گیری استراتژی و تدوین برنامه

رویکرد فرآیند پایه‌ برنامه ریزی استراتژیک

رویکرد مبتنی بر منابع

رویکرد برنامه ریزی بر مبنای ارزش افزوده

رویکرد برنامه ریزی بر مبنای ارزشهای مدیریتی

رویکرد برنامه ریزی مبتنی برهدف

رویکرد مبتنی بر سناریوپردازی

رویکرد خودسازماندهی

رویکرد افزون گرایی منطقی

رویکرد مبتنی بر قواعد ساده

رویکرد نوآوری و قاعده شکنی

رویکرد مذاکرات استراتژیک

رویکرد استفاده از منابع دیگران

فصل پنجم: مروری برفرایندهای برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک

معرفی اجزاء فرآیندهای مدیریت استراتژیک

مدلهای فرآیندی برنامه‌ریزی ومدیریت استراتژیک (پارادایم تجویزی)

مدلهای فرآیندی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک (پارادایم توصیفی )

فصل ششم: فرایندهای عمومی برنامه ریزی استراتژیک (پارادیم پیش تدبیری)

فرایند عمومی جمع آوری اطلاعات تا تجزیه وتحلیل وتدوین برنامه استراتژیک در نگرش پیش تدبیری

تدوین ارکان جهت ساز(ماموریت, آرمان, چشم انداز محتمل ارزش)

مدل تجزیه وتحلیل سؤالات بحرانی

مدل برنامه‌ریزی دیاگرام اهم

روش تحلیل شکاف

ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE)

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

ماتریس بررسی مقایسه‌ای رقابت (CPM)

ماتریس داخلی و خارجی (IEM)

مدل تحلیل SWOT و پیشنهاد راهبردهای خرد و کلان

ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

مدل فریمن یا ذینفعان

فصل هفتم: تکنیکهای فرموله کردن استراتژی و تشخیص ماهیت استراتژی اصلی

مدلهای تعیین ماهیت استراتژی اصلی با تاکید بر مدلهای پورت فولیو

مدل چرخه عمر سازمانها و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک

کلیات فرآیند مدلسازی و تشکیل ماتریس پورت فولیو

(ترکیب سبد سرمایه‌گذاری)

ماتریس گروه مشاوره بوستون یا ماتریس رشد/ سهم بازار (BCG)

مدل جنرال الکتریک (GE)

مدل تجزیه و تحلیل هوفر (ماتریس ارزیابی بازار / کالا)

ماتریس قدمت- قدرت یا روش ADL

مدل ماتریس تعیین جهت سیاست‌گذاریها (DPM (

مدل ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک (SPACE)

فصل هشتم: مدلهای ترکیبی برنامه ریزی استراتژیک

مدل ترکیبی فیلیپس

مدل کارت امتیازی موزون(BSC)

روش برنامه‌ریزی بهبودعلمکرد ((PIP

فصل نهم: طراحی استراتژیها در سطح کلان

مدل مزیت رقابتی ملتها

مدل نه عاملی چو برای رقابت پذیری بین‌المللی

مدل رقابت صنعتی پورتر

فصل دهم: تکنیکهای تدوین استراتژیهای وظیفه ای

مدل پنج C و پنج P

مدل تجزیه و تحلیل پایمز (PIMS)) (Profit Impact of Marketing Strategie

و ارزیابی استراتژیهای وظیفه بازاریابی

مدل ارزش- مشتری( مدل بالاترین سطح ارزش ذهنی (HPV)) High Perceived Value (

با پرداخت کمترین سطح هزینه‌ها (LDC) (Low Delivered Cost))

مدل ماتریس محصول / بازار

ماتریس رشد آنسوف

مدل ماتریس استراتژیهای مالی

فصل یازدهم: خطوط راهنمایی شکل گیری استراتژی (پارادایم توصیفی )

شکل گیری استراتژی در پارادایم توصیفی

رویه تدوین استراتژی اثربخش با پارادایم توصیفی

اصول شکل‌گیری استراتژیهای انقلابی

فصل دوازدهم: پاره ای از روشهای ایده پردازی و نوآوری برای خلق استراتژی

سکون زدایی (Breaking See)

تفکر جانبی (Lateral Thinking)

نقشه‌برداری از ذهن) (Mind Mapping

تصویرسازی ) Imagine ring (

تجدید ارتباط واژه‌ها ) Morphological and Forced Connection (

تصویر پرمعنی ) (Rich Picture

ساختن گلوله برفی ) (Snow Balling

طوفان فکری ) (Brain Storming

گروه‌های حل مسئله Problem Solving Circle (Or Quality Control Circle)

نظام پیشنهادات ) (Suggestions System

نقشه‌برداری جریان ارزش ) (Value Mapping

توضیحات:

کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک تألیف دکتر علیرضا علی احمدی، مهدی فتح اله و ایرج تاج الدین، از جمله منابع مهم درسهای مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کل این کتاب می باشد که مشتمل بر 12 فصل و در حجم 420 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است..

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


پاورپوینت تحلیل گری مالی مبتنی بر ارزش (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)

دانلود پاورپوینت با موضوع تحلیل گری مالی مبتنی بر ارزش ( ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)، در قالب pptx و در 100 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تعاریف تحلیل‌گری مالی، منابع تحلیل‌گری مالی، اهداف تحلیل‌گری مالی، روش‌های تحلیل‌گری مالی، سایر روش‌های تحلیل‌گری مالی، موارد اساسی درتجزیه تحلیل صورت های مالی، بررسی صورت‌های مالی، انواع نسبت‌های م
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1822 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
پاورپوینت تحلیل گری مالی مبتنی بر ارزش (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود پاورپوینت با موضوع تحلیل گری مالی مبتنی بر ارزش ( ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)، در قالب pptx و در 100 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

تعاریف تحلیل‌گری مالی

منابع تحلیل‌گری مالی

اهداف تحلیل‌گری مالی

روش‌های تحلیل‌گری مالی

سایر روش‌های تحلیل‌گری مالی

موارد اساسی درتجزیه تحلیل صورت های مالی

بررسی صورت‌های مالی

انواع نسبت‌های مالی

نسبت های نقدینگی

نسبت جاری

نسبت سریع

نسبت نقدی

دوره وصول مطالبات

دوره پرداخت بدهی ها

دوره نگهداری کالا (موجودی ها )

نسبت سرمایه در گردش

تجزیه و تحلیل فعالیت

نسبتهای فعالیت

نسبت گردش مجموع دارائی ها

نسبت گردش دارایی جاری

نسبت گردش موجودی کالا

گردش حساب های دریافتنی

نسبت گردش داراییها

نسبت گردش داراییهای ثابت

نسبتهای اهرمی

نسبت بدهی ها

نسبت های سود آوری

نسبت سود ناخالص به فروش

نسبت سود عملیاتی به فروش

بازده مجموع داراییها

بازده حقوق صاحبان سهام

تجزیه و تحلیل صورت گردش وجوه نقد و ارتباط آن با سایر صورتهای مالی

تجزیه و تحلیل صورت گردش وجوه نقد و ارتباط آن با سایر صورتهای مالی

صورت های مالی و اطلاعات حسابداری

استراتژی مدیریت وجه نقد

نگرش های مختلف راجع به اندازه گیری نقدیندگی

توانایی نسبت های گردش وجوه نقد

نسبت گردش وجوه نقد عملیاتی

نسبت پوشش گردش وجوه

نسبت پوشش بدهی جاری نقدی

نسبت مخارج سرمایه ای

نسبت کل بدهی (وجوه نقد به کل بدهی)و نسبت کل وجوه نقد آزاد

نسبت کفایت گردش وجوه نقد و نسبت پوشش نقدی بهره

نسبت پوشش نقدی بهره (ادامه)و نسبت پوشش نقدی بدهی

نسبت پوشش نقدی سود سهام

نسبت های مخارج سرمایه ای

نسبت های بازده جریان های نقدی

تحلیل گری مالی مبتنی بر صورت ارزش افزوده

اهداف و کاربرد ارزش افزوده

محاسبه ارزش افزوده

تبیین مالیات بر ارزش افزوده

مزایا و ضرورت اجرای مالیات بر ارزش افزوده

تعریف مالیات بر ارزش افزوده

انواع مالیات

تـــــعریف مــــــــؤدی

تاریخچه مالیات بر ارزش افزوده

شیوه اجرایی (محاسبه) مالیات بر ارزش افزوده

صورت ارزش افزوده (VAS)

مفاهیم ارزش افزوده

روش های محاسبه ارزش افزوده

دیدگاه های تحلیل گری مالی

تحلیل‌گری مالی تحلیل مبتنی بر ارزش افزوده

تحلیل گری مالی ، نقاط قوت و ضعف

منابع و ماخذ

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینی با موضوع " تحلیل گری مالی مبتنی بر ارزش " می باشد که در حجم 100 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


پاورپوینت پارادایمها و مکاتب شکل گیری استراتژی و برنامه ریزی استراتژیک

دانلود پاورپوینت با موضوع پارادایمها و مکاتب شکل گیری استراتژی و برنامه ریزی استراتژیک، در قالب ppt و در 65 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مفهوم پارادایم، پارادایم های شکل گیری استراتژی و مدیریت استراتژیک، مکاتب مدیریت استراتژیک، معرفی انواع مکاتب مدیریت استراتژیک مبتنی برپارادایم تجویزی (پیش تدبیری)، معرفی انواع مکاتب مدیریت استراتژیک مبتنی بر پارادا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1065 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
پاورپوینت پارادایمها و مکاتب شکل گیری استراتژی و برنامه ریزی استراتژیک

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود پاورپوینت با موضوع پارادایمها و مکاتب شکل گیری استراتژی و برنامه ریزی استراتژیک، در قالب ppt و در 65 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مفهوم پارادایم

پارادایم های شکل گیری استراتژی و مدیریت استراتژیک

مکاتب مدیریت استراتژیک

معرفی انواع مکاتب مدیریت استراتژیک مبتنی برپارادایم تجویزی (پیش تدبیری)

معرفی انواع مکاتب مدیریت استراتژیک مبتنی بر پارادایم توصیفی (تجربی -انطباقی )

معرفی مکتب پارادایم تلفیقی

مکتب مجازیگری (سازمانهای مجازی )

قسمتی از متن:

پارادایم توصیفی (تجربی- انطباقی) روشن ساختن حیطه استراتژی است.

بر این اساس، استراتژی در چارچوب این پارادایم در قالب برنامه، خط مشی، الگو، موقعیت یا نگرش که تحت عنوان 5P میتزبرگ معروف هستند تعریف می‌شود. ( Plan, Policy, Patern, Position & Perspective)

بر خلاف نگرش پارادایم پیش‌تدبیری که طراحی ساختار سازمانی را به دنبال تعیین استراتژی و متناسب با استراتژی توصیه می‌کند، پارادایم تجربی- انطباقی، استراتژی را بیشتر از ساختار سازمانی قابل تغییر می‌داند و بر این عقیده است که تغییر و تحول مکرر ساختار سازمانی یک مؤسسه، نسبت به استراتژی کمتر به امکان نزدیک‌تر است.

در چارچوب نگرش این پارادایم که نام دیگر آن مکتب تعیین کننده است، عوامل و شرایط را حاکم بر تصمیم‌ها می‌داند و در راستای این نگرش استراتژی همانقدر که بر عواملی نظیر ساختار سازمانی، تکنولوژی و ساختار منابع انسانی تأثیر می‌گذارد، از آنها نیز تأثیر می‌گیرد.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینی با موضوع " پارادایمها و مکاتب شکل گیری استراتژی و برنامه ریزی استراتژیک " می باشد که در حجم 65 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی و درس مدیریت استراتژیک پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


چهار مرحله تست شده کسب درآمد از اینترنت در منزل

پکیج کسب درآمد از اینترنت در منزل شامل 4 مرحله تست شده می باشد که هر مرحله شامل زیرمجموعه ای با توضیحات و مثال واضح می باشد مراحل تست شده مرحله اول معرفی راه های کسب درآمد مرحله دوممعرفی همکاری در فروش محصولات فیزیکی مرحله سوم معرفی همکاری در فروش فایل (سل یو) مرحله چهارم معرفی کسب درآمد از اینستاگرام
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 890 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
چهار مرحله تست شده  کسب درآمد از اینترنت در منزل

فروشنده فایل

کد کاربری 16967

پکیج کسب درآمد از اینترنت در منزل شامل 4 مرحله تست شده می باشد. که هر مرحله شامل زیرمجموعه ای با توضیحات و مثال واضح می باشد.
مراحل تست شده.
مرحله اول: معرفی راه های کسب درآمد
مرحله دوم:معرفی همکاری در فروش محصولات فیزیکی
مرحله سوم: معرفی همکاری در فروش فایل
مرحله چهارم: معرفی کسب درآمد از اینستاگرام

این پکیج ارزشمند را به زبان خیلی ساده نوشتم تا کلیه دوستان

بتوانند براحتی از این پکیج عالی استفاده کنند .

دانشجویان , دانش آموزان و حتی خانم های محترم خانه داربا مطالعه

دقیق این پکیج ارزشمند براحتی می توانندصاحب کسب درآمدهای

خیلی عالی بشوند و برای خودشان منبع درآمد مناسب و مستقل بسازند.

درحال حاضر هزاران دانشجو و دانش آموز وخانم های خانه دار از همین

روش مشغول بهترین کسب درآمد هستند .

در این مقاله ابتدا سعی شده است چندین روش کسب درآمد به طور خلاصه

بیان شود و سپس به طور دقیق و واضح مثال های هرکدام روش زده شود.

پکیج کسب درآمد از اینترنت در منزل شامل 4 مرحله تست شده می باشد.

که هر مرحله شامل زیرمجموعه ای با توضیحات و مثال واضح می باشد.

مراحل تست شده:

مرحله اول: معرفی راه های کسب درآمد

مرحله دوم:معرفی همکاری در فروش محصولات فیزیکی

مرحله سوم: معرفی همکاری در فروش فایل (سل یو)

مرحله چهارم: معرفی کسب درآمد از اینستاگرام


به طور خلاصه:

چگونگی ایجاد استارتاپ

چگونگی ایجاد اپلیکیشن

چگونگی ایجاد فروشگاه مجازی

چگونگی فریلنسر شدن

چگونگی کسب درآمد از اینستاگرام (6 روش تست شده)

چگونگی کسب درآمد از وبلاگ و سایت

چگونگی کسب درآمد از حافظه موقت خودتان

چگونگی همکاری در فروش محصولات فیزیکی

(پوشاک - زیورآلات - لوازم خانگی و ...)

و ده ها مورد دیگر که همه این ها توضیحات کلی در پکیج است و

با خرید این محصول می توانید بخشی از مشکلات اقتصادی خود

را برطرف کنید.

این محصول را می توانید با قیمت مناسب دریافت کنید و این

پول ظرف چند روز استفاده از آموزش های درون پکیج به جیب

شما بازخواهد گشت.

پس از پرداخت وجه لینک دانلود برای شما آزاد می شود. و به ایمیل

شما هم ارسال خواهد شد.


پاورپوینت حسابداری اوراق مشارکت

دانلود پاورپوینت با موضوع حسابداری اوراق مشارکت، در قالب pptx و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل علت پیدایش اوراق قرضه و مشارکت، تاریخچه اوراق قرضه و مشارکت در ایران، تعریف و موارد قانونی اوراق مشارکت، هدف از انتشار اوراق مشارکت، مشخصات یک ورقه قرضه، مشخصات اوراق مشارکت، انواع اوراق قرضه، انواع اوراق مشارکت، اوراق مشارکت دولت، اوراق مشارکت شرکتها و
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 171 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
پاورپوینت حسابداری اوراق مشارکت

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود پاورپوینت با موضوع حسابداری اوراق مشارکت، در قالب pptx و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


علت پیدایش اوراق قرضه و مشارکت

تاریخچه اوراق قرضه و مشارکت در ایران

تعریف و موارد قانونی اوراق مشارکت

هدف از انتشار اوراق مشارکت

مشخصات یک ورقه قرضه

مشخصات اوراق مشارکت

انواع اوراق قرضه

انواع اوراق مشارکت
اوراق مشارکت دولت، اوراق مشارکت شرکتها و سایر موسسات و اوراق مشارکت بانک مرکزی

تعیین قیمت اوراق قرضه (ارزش بازار اوراق قرضه)

سود مشارکت

حالات انتشار اوراق قرضه

روشهای ثبت انتشار اوراق قرضه

استهلاک (انقضای صرف یاکسر اوراق قرضه)و تعیین بهره

مخارج انتشار اوراق

عوامل موثر در انتشار اوراق مشارکت

مراحل عملی انتشار اوراق مشارکت
حسابهای موجود در حسابداری اوراق مشارکت

حسابداری معاملات و عملیات مالی طرح

گزارشها و صورتهای مالی طرح

نحوه ارائه اوراق مشارکت در ترازنامه

ارائه طرح موضوع اوراق مشارکت در ترازنامه ناشر

نارسایی های اوراق مشارکت درایران

نتیجه گیری

منابع

قسمتی از متن:

یکی از ابزارهای مالی که در اکثر کشورهای جهان برای تامین کسر بودجه و اجرای فعالیتها و برنامه های عمرانی استفاده میشود استقراض عمومی از طریق اوراق قرضه دولتی است.

اغلب شرکتهای بزرگ نمیتوانند استقراض های میلیاردی خود را فقط از طریق یک وام دهنده تامین کنند. زیرا هیچ اعتبار دهنده ای تمایل ندارد که چنین ریسک بزرگی را متقبل شود و در واقع حاضر نیستند که چنین مبلغ بالایی را فقط در یک شرکت سرمایه گذاری نمایند. به همین دلیل بانکها و اعتبار دهنگان مبلغ وام را کوچک میکنند و تعداد وام گیرندگان را افزایش میدهند و بدین ترتیب ریسک خود را متنوع کرده و کاهش می دهند.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " حسابداری اوراق مشارکت " می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


تحقیق انتشار و حسابداری اوراق مشارکت

دانلود تحقیق با موضوع انتشار و حسابداری اوراق مشارکت، در قالب word و در 70 صفحه، قابل ویرایش، شامل انتشار اوراق، انتخاب طرح و تهیه گزارش توجیهی، ارزیابی سود آوری طرح، اهم نکاتی که در زمینه ی تحلیل مالی باید در گزارش توجیهی طرح آورده شود، تصویب طرح برای صدور اوراق مشارکت، قرارداد عاملیت، تعهدات بانک، تعهدات ناشر، انتشار اوراق، نمونه ای از اوراق مشا
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 927 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70
تحقیق انتشار و حسابداری اوراق مشارکت

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود تحقیق با موضوع انتشار و حسابداری اوراق مشارکت، در قالب word و در 70 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

انتشار اوراق

انتخاب طرح و تهیه گزارش توجیهی

ارزیابی سود آوری طرح

اهم نکاتی که در زمینه ی تحلیل مالی باید در گزارش توجیهی طرح آورده شود

تصویب طرح برای صدور اوراق مشارکت

قرارداد عاملیت

تعهدات بانک

تعهدات ناشر

نمونه ای از اوراق مشارکت در ایران

حسابداری ناشران اوراق مشارکت

تفاوت اوراق مشارکت و اوراق قرضه

انواع ناشران

شخصیت حسابداری مفروض طرح

گزارش ها و صورت های مالی طرح

گزارش های مالی میان دوره ای طرح

صورتهای مالی طرح

دوره مالی طرح

آورده ناشر

آورده دارندگان اوراق مشارکت

دارایی طرح

بدهی طرح

درآمد طرح

مخارج طرح

هزینه های طرح

مخارج قبل از صدور و انتشار اوراق مشارکت

مخارج صدور و انتشار اوراق

دریافت وجوه حاصل از فروش اوراق

تخصیص دارایی ناشر به طرح

تخصیص دارایی غیر پولی مورد نیاز طرح از طرف ناشر

تخصیص دارایی عملیاتی مورد نیاز برای اجرای طرح

انجام مخارج طرح

ضوابط شناخت مخارج

مبانی اندازه گیری مخارج

حسابداری مخارج

انجام مخارج از منابع طرح

انجام مخارج از منابع ناشر

برداشت ناشر از وجوه اوراق

بازیافت مخارج

استهلاک دارایی های عملیاتی

تخصیص سهم هزینه های طرح از هزینه های عمومی ناشر

سود علی الحساب اوراق مشارکت

حسابداری درآمدهای طرح

درآمدهای جانبی طرح

فروش دارایی های عملیاتی طرح

انتقال دارایی های عملیاتی به ناشر

فروش بخشی از طرح

انتقال بخشی از طرح به ناشر

کمکهای نقدی و غیر نقدی

تهیه و ارائه گزارش های مالی میان دوره ای

تهیه و ارائه صورتهای مالی

انجام اصلاحات لازم در حسابها

ارزیابی طرح در دست اجرا، موجودیها و داراییهای عملیاتی

تهیه صورت سود و زیان طرح

بستن حساب های طرح

محاسبه و تسهیم سود طرح

تهیه صورت تقسیم سود

ارائه حسابهای اوراق مشارکت در صورتهای مالی ناشر

نحوه ارائه اوراق مشارکت در ترازنامه

نحوه ارائه طرح موضوع اوراق مشارکت در ترازنامه

حسابداری و گزارشگری مالی خرید اوراق مشارکت

خرید اوراق مشارکت

استرداد و فروش مجدد اوراق مشارکت خریداری

محاسبه و ثبت سود موجودی اوراق مشارکت

سود قطعی و سایر مزایای اوراق مشارکت

توضیحات:

این فایل شامل تحقیق بسیار جامع و کامل با موضوع " انتشار و حسابداری اوراق مشارکت " می باشد که در حجم 70 صفحه، همراه با توضیحات کامل و مثالهای کاملاً تشریحی تهیه شده است که می تواند به عنوان کار تحقیق رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرد.

تحقیق تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده است.


پاورپوینت بررسی مفهومی مدیریت سود

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی مفهومی مدیریت سود، در قالب pptx و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مفهوم مدیریت سود، شیوه های مدیریت سود، کشف مدیریت سود، مدیریت سود و وجوه نقد حاصل از عملیات، ارتباط ارزشی سود و نظریه های مدیریت سود، پربسامدترین نظریه های مدیریت سود، رویکرد هزینه ی قراردادها، رویکرد تصمیم گیری، رویکرد سیاسی – قانونی، نظریه ی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 674 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
پاورپوینت بررسی مفهومی مدیریت سود

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی مفهومی مدیریت سود، در قالب pptx و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

مفهوم مدیریت سود

شیوه های مدیریت سود

کشف مدیریت سود

مدیریت سود و وجوه نقد حاصل از عملیات

ارتباط ارزشی سود و نظریه های مدیریت سود

پربسامدترین نظریه های مدیریت سود

رویکرد هزینه ی قراردادها

رویکرد تصمیم گیری

رویکرد سیاسی – قانونی

نظریه ی چشم داشت

نظریه ی کارگزاری

نظریه ی حساب شویی

نظریه ی پذیرایی

هموار سازی سود به عنوان یکی از راههای مدیریت سود

قسمتی از متن:

مدیریت سود شکلی از دستکاری سود است که احتمال دارد قابلیت اتکای سودها را کاهش دهد.هر چه سودها قابلیت اتکای کمتری داشته باشند، حاوی اطلاعات مفید کمتری نیز هستند. از سوی دیگر، زمانیکه مدیریت سود فرصت طلبانه با استفاده از سیستمهای نظارتی کنترل شود، سودهای حسابداری قابل اتکاتر بوده و حاوی اطلاعات مفیدتری هستند. در این خصوص حاکمیت شرکتی ظرفیت مدیران برای مدیریت سود را کاهش میدهد و توانایی بهبود قابلیت اتکای سودهای حسابداری را دارد و بنابراین قابلیت اطلاع رسانی مفید سودهای حسابداری را بهبود می بخشد.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی مفهومی مدیریت سود" می باشد که در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.