فروشگاه نوین داک

فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت
فروشگاه نوین داک

فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

بازاریابی برنامه‌ریزی بازاریابی بازاریابی و مزیت بازاریابی درونی برنامه‌ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 12
فرمت فایل ppt
حجم فایل 985 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

فروشنده فایل

کد کاربری 12271
کاربر

هدف از بررسی، تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته ‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران است، با شناسایی عوامل مهم عناصر آمیخته بازاریابی و متغیرهای مهم تاثیرگذار برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتها، نقاط ضعف و قوت وضع موجود شناسایی شوند. همچنین با شناخت فرصتها و تهدیدات محیطی زمینه را در جهت ارائه پیشنهادات مناسب در جهت بهبود وضع موجود و در نتیجه دستیابی به ظرفیت بهینه برای ارتقاء عملکرد این شرکتها آماده نمود.

مقدمه

ورود به هزاره جدید، تغییرات با شتاب زیادی در حال رخ دادن است امروز شباهتی به دیروز ندارد و فردا از امروز متفاوت خواهد بود.
شرکت‌های موفق در میادین مختلف مجبور خواهند بودبه سه امر مسلم گسترش جهانی سازی، پیشرفت‌های حیرت‌انگیز فناوری بروز بی‌نظمی در اقتصاد و تجارت به وسیله فشارهای محیطی توجه کنند.
در دهه‌های اخیر از برنامه‌ریزی و طراحی الگوهای بازاریابی به منظور سازماندهی مسائل موجود در شبکه پیچیده عوامل تأثیر گذار در محیط‌های رقابتی که انسان را قادر می‌سازد تا درباره آنها به شیوه‌ای ساده فکر کرده و تصمیم‌های موثری اتخاذ کنند، استفاده شده است
افزایش رقابت در مقیاس جهانی منجر به افزایش تعداد شرکت‌هایی شد که در جستجوی فرصت‌هایی در بازارهای داخلی و بین‌المللی بودند تا به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کرده، از موقعیت و بقای بازار خویش حفظ و حراست کند.

به موازات توسعه و تکامل تفکر بازاریابی ، ایجاد هماهنگی و تعامل سازنده میان عوامل و متغیرهای مختلف در بازاریابی برای کسب رضایت مشتری و سودآوری شرکت‌ها، مورد توجه قرار گرفت.

در نگرش بازاریابی نوین که تولید برای پشتیبانی از بازاریابی وجود دارد تا بازاریابی برای کمک به تولید و اینکه بازاریابی فقط فروش محصول و خدمات، ترفیع و آمیخته بازاریابی نیست، به مفهوم بازاریابی توجه شده است.

بازاریابی شیوه عمل و جهت‌گیری سازمانی است که مشتری در مرکز جریان تصمیم‌گیری آن قرار دارد. لازم به ذکر است که تغییر بازاریابی بین‌الملل به بازاریابی جهانی یکپارچه و منسجم و همچنین ظهور یک جهان بدون مرزهای تجاری، روابط خریدار و فروشنده، نوع بیان و گفتمان بین آنها، نیاز مشتریان، ارزش مشتری با محوری بودن. مشتری گرایی و گسترش ارتباطات و تعاملات ارزش محور به جای روشها و رویکردهای سنتی از جمله ابعاد مهم و مورد نظر در مطالعات بازاریابی می‌باشند.

فایل پاورپوینت 28 اسلاید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد