فروشگاه نوین داک

فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت
فروشگاه نوین داک

فروشگاه نوین داک

فروش تحقیق ، پروژه ، مقاله ، پاورپوینت

پاورپوینت اجرای ساختمان ها با مصالح بنایی به طور کامل و جامع در 146 اسلاید کاربردی

در این پروژه پاورپوینت اجرای ساختمان ها با مصالح بنایی به طور کامل و جامع در 146 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است 1 ملاتها 2 نسبت های اختلاط پیشنهادی 3 انواع ملاتها 4 اندودها 5 لایه های اندود 6 ماله ها 7 کرسی چینی 8 شکل کرسی چینی 9 پیوندهای آجری 10 اصطلاحات پیوند آجر
دسته بندی عمران
بازدید ها 11
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2563 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 146
پاورپوینت اجرای ساختمان ها با مصالح بنایی به طور کامل و جامع در 146 اسلاید کاربردی

فروشنده فایل

کد کاربری 19318
کاربر

در این پروژه پاورپوینت اجرای ساختمان ها با مصالح بنایی به طور کامل و جامع در 146 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است:

1- ملاتها

2- نسبت های اختلاط پیشنهادی

3- انواع ملاتها

4- اندودها

5- لایه های اندود

6- ماله ها

7- کرسی چینی

8- شکل کرسی چینی

9- پیوندهای آجری

10- اصطلاحات پیوند آجرچینی

11- همپوشانی استاندارد

12- پیوندهای سازه ای

13- آجرهای نبش یا سوک

14- آجرهای رج بند

15- طرحهای دیگر

16- آجرچینی

17- اختلاط ملات

18- زنجاب کردن آجر

19- کاربرد درست کمچه

20- طریقه صحیح آجر چینی

21- استفاده از ریسمان بنایی

22- دیوارهای سنگی

23- نعل درگاه ها

24- طاق ها یا قوسهای آجری

25- انواع سقفها

26- اتصال سقف به دیوار

27- دیوارهای آجری مسلح((RBM

28- انواع مصالح فلزی در دیوار آجری مسلح

29- اتصال دیوارها به یکدیگر

30- هشته گیر مخفی

31- دیوارهای دو جداره

32- ملاحظات ایمنی دیوارهای دو جداره

33- مهارهای فلزی دیوار دو جداره

34- کلاف های افقی و قائم

35- ضوابط بازشوها

36- نماسازی

37- بندکشی

38- دودکش ها

39- مجاری دودکش ها

40- درزها

41- انواع درز بندها

42- پیاده کردن نقشه ها

43- مرمت و نگهداری

اجرای ساختمان ها با مصالح بنایی


پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الکترونیکی

پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الکترونیکی ورد پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الکترونیکی نگرش دانشجویان به یادگیری الکترونیکی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 12
فرمت فایل docx
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الکترونیکی

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

پرسشنامه نگرش دانشجویان به یادگیری الکترونیکی

این پرسشنامه دارای ۱۵ سوال بوده و هدف آن بررسی نگرش دانشجویان به یادگیری الکترونیکی از ابعاد مختلف (یادگیری الکترونیکی به عنوان محیط یادگیری مستقل، یادگیری الکترونیکی به عنوان یک محیط یادگیری مؤثر، یادگیری الکترونیکی به عنوان محیط آموزش چند رسانه ای، یادگیری الکترونیکی به عنوان محیط آموزش مبتنی بر هدایت آموزش دهندگان) است.

نوع فایل: زیپ(word)

تعداد صفحات: 2

تفسیر و نمره گذاری: دارد

پایایی و روایی: دارد

منبع: دارد


دانلود پرسشنامه رغبت میشل گوکلن به صورت ورد

دانلود پرسشنامه رغبت میشل گوکلن به صورت ورد دانلود پرسشنامه رغبت میشل گوکلن پرسشنامه رغبت میشل گوکلن
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 12
فرمت فایل docx
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
دانلود پرسشنامه رغبت میشل گوکلن به صورت ورد

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

دانلود پرسشنامه رغبت میشل گوکلن

شامل 6 صفحه

فرمت فایل :docx

قسمتهایی از متن :

در هر سطر این پرسش نامه، چهار فعالیت برای شما پیشنهاد می شود. فعالیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در خانه مربوط به آن علامت * بگذارید. در انتخاب فعالیت ها، استعداد یا تحصیلات لازم را برای انجام دادن آن ها را در نظر نگیرید، تنها ذوق شخصی خود را در نظر بگیرید. اگر هیچ فعالیتی مورد علاقه شما قرار نگرفت، سعی کنید در بین آن ها فعالیتی را انتخاب کنید که بیش از سه فعالیت دیگر مورد علاقه شماست. زیاد فکر نکنید، اولین پاسخی را که به ذهنتان می رسد، انتخاب کنید.

دارای 20 ستون...

تفسیر نتایج

اگر بیشترین انتخاب های آزمودنی در ستون I باشد، می توان گفت که رغبتهای اول بیشتر در جهت فعالیت های درون گرایی است، * * - فعالیت هایی که به صبر و حوصله زیاد، دقت و تفکر نیاز دارند. او در اجتماعاتی که از تعداد زیادی از افراد تشکیل می شود، اجتماعاتی که در آنها باید پیچ و خم های زیادی انجام داد تا مورد قبول واقع شود، احساس راحتمی نمیکند. او دوست دارد در آرامش و در حالت خودمانی کار کند.

مشاغل مناسب: تحقیق علمی، حسابداری

سرگرمی ها: مطالعه، کارهایی که به پشتکار نیاز دارند، کارهای ظریف، تعمیر وسایل دقیق، ملاقاتهای منظم و از قبل تعیین شده با دوستانصمیمی و نادر.

- اگر بیشترین انتخاب های آزمودنی در ستون II باشد، رغبت های او در جهت فعالیت هایی است که به صرف نیرو نیاز دارند، فعالیت هایی که در آنها ذوق ریسک کردن، سرعت تصمیم گیری و صرف نیروی بدنی نقشی بنیادی دارند. او با کارهای دفتری سازگاری کمتری دارد، زیرا مجبور است به مدت طولانی بدون تحریک زیاد در یک جا بماند و در بین کارهای ظریف محاصره شود. سیاست کار او نیست زیرا دوست دارد روراست و رک گو باشد نه این که شیوه دید خود را دایما عوض کند. او دوست دارد به میل خود، در خارج از خانه، در هوای آزاد، حتی اگر همراه با ناراحتی باشد کار کند.

مشاغل مناسب: مسافرتهای اکتشافی، هنرهای نظامی، سازماندهی کارخانه هایی که به نیروی بدنی زیاد نیاز دارند نه نیروی تیزبینی و دقت.

سرگرمی ها: ورزش، رانندگی اتومبیل، مسافرت به کشورهای دوردست، بیرون رفتنهای بدون برنامه، فعالیت در فضای آزاد.

- اگر بیشترین انتخاب های آزمودنی در ستون III باشد، رغبت های او در جهت فعالیت هایی است که خود را به دیگران تحمیل کند، یعنی فعالیت هایی که در آنها تشخص و قدرت اهمیت دارند. کارهای ظریف و دقیق برای او مناسب نیست. او در جامعه به جستجو می پردازد و نیاز دارد که نیروی بالقوه خود را آزاد سازد. ام تنها زمانی احساس راحتی می کند که نقش یک فرد مسلط را بازی کند.

مشاغل مناسب: کارهای تجاری، سیاسی یا نظامی برای برداشتن قدرت، کارهای نمایشی برای کسب شهرت.

سرگرمی ها: نمایش، رفتن به مهمانیها و جشنها، خوش گذرانی.

- اگر بیشترین انتخاب های آزمودنی در ستون VI باشد، رغبت های او در جهت فعالیت های روابط اجتماعی است؛ یعنی فعالیت هایی که در آنها تماس اجتماعی و ارتباط بین افراد نقش تعیین کننده دارند. تنهایی برای او دشوار و خسته کننده است. او دوست دارد مسائلی را حل کند که به تعداد زیادی از اشخاص مربوط می شوند و این افراد در مقابل او به صف می ایستند. او نسبت به قرارهایی که برایش تحمیل می شوند خوش قول نیست.

مشاغل مناسب: ادبیات (نویسندگی، شاعری)، کار در مشاغل سیاسی و فعالیت های اجتماعی.

سردرگرمی ها: دور هم جمع شدن های دوستانه و ساده، با خانواده دور هم جمع شدن و تلویزیون نگاه کردن، گردش در دامنه کوه ها و ییلاقها.

رغبت های مرکب

همه انسانها رغبت های ساده و واحد ندارند. ممکن است تعدادی از مردم به طور همزمان به تعداد زیادی از فعالیت ها گرایش داشته باشند. در این صورت، بیشترین پاسخ های آنها در دو ستون جدول تحلیل نتایج قرار خواهد گرفت.

در این گونه موارد، برای درک رغبتهای فرد و شیوه او، باید دو ستون و تفسیرهای مربوط به آنها را با هم در نظر گرفت. ممکن است حتی سه ستون نیز پاسخ های تقریبا مساوی داشته باشند. حال ببینیم این حالتهای پیچیده را چگونه باید تفسیر کرد.

بیشترین انتخابهای آزمودنی در ستون های I و II است.

تمایل آزمودنی برای فعالیت های آرام و دقیق یا تمایل او برای تصمیم گیری های سریع و راه حل هایی که به نیرو نیاز دارند در هم می آمیزد. فقدان کشش او برای تماسهای اجتماعی یا رک گویی او همراه می شود و این امر او در روابط خود با دیگران کمی تند جلوه می دهد. اما این تندی ظاهری، در کل، مقدار زیادی از خوبی و درستکاری او را که برای دوستان و آشنایان بسیار با ارزش است، پنهان نگه می دارد.

مشاغلی که او ترجیح می دهد عبارتند از مشاغلی که به دقت و عمل نیاز دارند، خصوصا مشاغل درمانی و فنی. سرگرمی های او آنهایی است که در مورد ستون های I و II گفته شد.

بیشترین انتخاب آزمودنی در ستون های II و III است.

ذوق ریسک کردن و سرعت تصمیم گیری آزمودنی با ذوق تشخص و قدرت طلبی او ترکیب می شود. این امر می تواند ویژگی های خاص ریاست و سازمان دهی را برای او فراهم آورد.

مشاغلی که او ترجیح می دهد عبارتند از: راه اندازی، سازمان دهی، مدیریت کارخانه، پستهایی در نیروی دریایی یا ارتش. سرگرمی های او آنهاایی است که در مورد ستون ها I و III گفته شد.

بیشترین انتخاب های فرد در ستون های III و VI است.

کشش آزمودنی ها برای تشخص و کسب قدرت با ذوق او برای تماس های اجتماعی ترکیب می شود. او مخصوصا با مردم راحت است. او دوست دارد به اجتماعات دسته ها و جوامع و گروه ها ملحق می ود و در مجالس شرکت جوید.او می تواند برای جمع سخنرانی کند، در حرکت های گروهی شرکت جوید و هدایت آنها را بر عهده گیرد.

مشاغلی مورد علاقه او عبارتند از: حقوق و علوم سیاسی، پستهای بالا در کارهای آموزشی و اداری، تالیف، وکالت، سخنرانی و سیاست. سرگرمی های او آنهاایی است که در مورد ستون ها IV و III گفته شد.

بیشترین انتخاب های آزمودنی در ستون های I وIII، I و IV، II و IV یا در سه ستون مختلف است.

این مورد که خیلی کم اتفاق می افتد، به شخصیتهای پیچیده تعلق دارد، شخصیتهایی که رغبتهای آنها به طور یکسان در جهت فعالیت های درون گرایانه (انتخابها در اولین ستون) و برون گرایانه (انتخابها در آخرین ستون) هدایت می شود. به علت تمایلات متضاد، این رغبتها می توانند از نوسانات زیادی پیروی کنند. ممکن است آزمودنی به مدت طولانی بین آرزوهای متضاد خود تردید داشته باشد. ممکن است بدون دوراندیشی و به طور خیلی ساده وارد یک شغل بشود، اما پس از مدت کوتاهی حتی اگر استعداد خوبی برای آن داشته باشد، اما احساس ناراحتی و شکست کند.

همراه با منبع


پرسشنامه آزمون رشد اجتماعی وایلند به صورت ورد

پرسشنامه آزمون رشد اجتماعی وایلند ورد پرسشنامه آزمون رشد اجتماعی وایلند word پرسشنامه آزمون رشد اجتماعی وایلند پرسشنامه وایلند ورد پرسشنامه وایلند
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 11
فرمت فایل docx
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
پرسشنامه آزمون رشد اجتماعی وایلند به صورت ورد

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

پرسشنامه آزمون رشد اجتماعی وایلند به صورت ورد

شامل 11 صفحه

فرمت فایل docx

این پرسشنامه با هدف آزمون رشد اجتماعی وایلند طراحی شده است.

توضیحات و قسمتهای مهم از متن :

جدول توضیح علامتهای اختصاری..

پرسشنامه رشد اجتماعی..

از زمان تولد تا یک سالگی...

از سن 1 تا 2 سالگی...

از سن 2 تا 3 سالگی...

از سن 3 تا 4 سالگی...

از سن 4 تا 5 سالگی...

از سن 5 تا 6 سالگی...

از سن 6 تا 7 سالگی...

از سن 7 تا 8 سالگی...

از سن 8 تا 9 سالگی...

از سن 9 تا 10 سالگی...

از سن 10 تا 11 سالگی...

از سن 11 تا 12 سالگی...

از سن 12 تا 15 سالگی...

از سن 15 تا 18 سالگی...

از سن 18 تا 20 سالگی...

از سن 20 تا 25 سالگی...

از سن 25 سال به بالا...

پاسخنامه

روش نمره گذاری و تفسیر

برای اجرای این مقیاس، والدین، پرستار، خواهر و برادر و یا به طور کلی هر فردی که کودک را به خوبی بشناسد، می توانند پاسخ دهند. آزمونگر می تواند این آزمون را با مشاهده خود نیز، تکمیل نماید.

برای شروع کار می توان به دو صورت عمل کرد:

1- از سوالات اول، یعنی سوالات مربوط به ابتدای تولد، شروع کنیم (این کار برای کودکان عقب مانده ذهنی، بهتر است).

2- اگر کودکی عقب مانده ذهنی نباشد و یا سطح عقب ماندگی او خفیف باشد و به ویژه، اگر سن او نیز بالا باشد، می توانیم از دو یا سه سال عقب تر از سن او عمل کنیم.

برای اجرای این آزمون از یک مرحله قبل از سن تقویمی آزمودنی شروع به اجرای آزمون می نماییم . بدین ترتیب که اگر آزمودنی به تمام سوالات سن مربوطه پاسخ صحیح داد، به مرحله بعد رفته و اگر آزمودنی حتی به یک مورد از سوالات سن مربوطه پاسخ اشتباه بدهد، مجددا به یک مرحله قبل بر می گردیم. بدین ترتیب ادامه می دهیم تا جایی که آزمودنی به تمام سوالات یک مرحله (یا یک سن)، پاسخ اشتباه دهد.

روش نمره گذاری این پرسشنامه بدین شکل است که هر ماده، یک نمره دارد و برای نمره گذاری نیز از چند علامت استفاده می شود.

  • علامت (+): از یان علامت در مواردی استفاده می شود که آزمودنی بتواند با موفقیت کامل، آن کار را انجام دهد (به این علامت، نمره یک تعلق می گیرد.)
  • از علامت (NO+)، در مواردی استفاده می شود که آزمودنی توان انجام دادن آن را داشته باشد و علی رغم آنکه شواهد نشان می دهد که او توانایی انجام دادن کار را دارد؛ ولی والدین اجازه نداده اند و یامحدودیت های محیطی، اجتماعی و خانوادگی، مانع از انجام دادن این عمل می شود (به این علامت نمره یک تعلق می گیرد).
  • علامت (MO- به مواردی اطلاق می شود که فرد توان انجام دادن آن را نداشته . اگر فرصتی هم داده شود، باز هم وی توانایی انجام دادن کار را نخواهد داشت (به این علامت، نمره صفر تعلق می گیرد).
  • علامت (F+ به این معنی است که آزمودنی به علت خاصی، در حال حاضر توانایی انجام دادن کار را ندارد، ولی می دانیم که اگر این معذوریت برطرف شود، دوباره می تواند آن کار را انجام دهد (صرفا وضعیت کنونی فرد ملاک تشخیص نیست، در ضمن، به این علامت، نمره صفر تعلق می گیرد).
  • علامت (F مربوط به معذوریت هایی است که غیرقابل برگشت هستند (مثل قطع عضو)، زیرا موجب می شود که فرد عملکردش محدود شود. به عبارت دیگر، ناتوانی او موجب محدودیت عملکرد او در حوزه ای خاص می شود که به آن معلولیت می گویند (به این علامت، نمره صفر تعلق می گیرد).
  • علامت (±): این علامت در مواردی به کار گرفته می شود که آزمودنی گاه کار را انجام دهد و گاهی انجام نمی دهد. به عبارت دیگر، هنوز کار را خوب یاد نگرفته است و مهارت لازم برای انجام دادن این کار را کسب نکرده است (به این علامت، نمره صفر تعلق می گیرد).
  • از علامت (-)، در مواردی استفاده می شود که آزمودنی کار را انجام نمی دهد و اگر هم تحت فشار قرار بگیرد، آن کار را خیلی بد انجام می دهد (به این علامت، نمره صفر تعلق می گیرد).
  • علامت (E نشان می دهد که آزمودنی اصلا به مرحله ای نرسیده است که بتواند کار را انجام دهد (به این علامت، نمره صفر تعلق می گیرد).

توجه:

  • اگر NO+ بین دو علامت + قرار گیرد، یعنی (+ NO+ +)، نمره فرد یک می شود.
  • اگر NO+ بین دو علامت - قرار گیرد، یعنی (- NO+ -)، نمره فرد صفر می شود.
  • اگر NO+ بین دو علامت + و - قرار گیرد، یعنی (+ NO+ -)، نمره فرد نیم می شود.

روش محاسبه رشد اجتماعی بدین صورت است که نمرات کسب شده را بر طبق روش نمره گذاری فوق با یکدیگر جمع کرده و سپس تمام نمره های سال های قبل را (از جایی که آزمودنی به تمام سوالات یک مرحله پاسخ صحیح داده باشد) به نمرات جدید اضافه می کنیم تا نمره خام به دست آید. سپس به جدول نرم (هنجار) که در پایین آمده است، رجوع می کنیم تا سن اجتماعی (SA) بدست آید. سپس سن اجتماعی را بر سن تقویمی (CA) تقسیم می کنیم و در نهایت نیز در 100 ضرب می نماییم.

روش تفسیر آزمون بدین صورت است:

اگر فرد در این آزمون نمره پایین بیاورد (زیر میانگین)، نشان دهنده تاخیر رسش اجتماعی در فرآیند رشد است که می تواند ناشی از عوامل زیر باشد:

1- احتمال وقوع ناتوانی هوشی

2- کمبود آموزش های پیش دبستانی

3- فقر فرهنگی - اجتماعی

4- مشکلات یادگیری در مهارت های اجتماعی

جدول تبدیل نمره کل مقیاس به سن اجتماعی...

پایایی (اعتبار) و روایی

مقیاس وایلند روی 620 نفر مشتمل بر مرد و زن (در هر یک از گروه های سنی از تولد تا 30 سالگی)، هنجاریابی شده است. لازم به ذکر است که در این نمونه، تعداد افراد در هر یک از گروه های سنی بسیار کم بوده است و اکثر افراد مورد بررسی نیز از طبقه متوسط جامعه بوده اند، از این رو نمی توان چنین نمونه ای را معرف کل جامعه تلقی کرد. ضریب پایایی و بازآزمایی 620 نفر، 92/0 گزارش شده است، با این توضیح که فاصله بازآزمایی از یک روز تا 9 بوده است.


دانلود پاورپوینت لجستیک معکوس

اسلاید لجستیک معکوس چیست ؟
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 10
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2403 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
دانلود پاورپوینت لجستیک معکوس

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

اشاره به محتوای پاورپوینت لجستیک معکوس

دارای 39 اسلاید

فرمت فایل pptx

قسمتهای مهم اسلاید :

•مقدمه ای بر زنجیره تامین حلقه بسته

•مدل های کاری CLSC

•CLSC مربوط به فناوری پیشرفته

•CLSC مربوط به کالاهای مصرفی

•تعمیر و گارانتی

•بازار ثانویه

تاریخچه

›دهه های 1960 و 1970

›هزینه های سرویس و پشتیبانی بیش از 150 درصد هزینه های تملک اولیه محصول است.

›عامل عمده این هزینه دور انداختن قطعات و زیر مونتاژهایی است که خراب شده یا بی استفاده مانده اند.

›بیش ترین توجه به موضوع RL (Reverse Logistic) در زمینه هایی همچون رایانه، اتوماسیون اداری و پشتیبانی لجستیک سیستم های نظامی بوده است.

›گرایش به تولید ماژولار به منظور دور انداختن قطعه به جای کل محصول

دلایل افزایش توجه به لجستیک معکوس...

طیف جدید محصولات ایجاد شده در انتهای زنجیره تامین

و...

همراه با نمودارها و جداول


دانلود پاورپوینت تیپ شخصیتی مدیرتان را بشناسید

دانلود پاورپوینت تیپ شخصیتی مدیرتان را بشناسید اسلاید درباره تیپ شخصی مدیرتان چگونه تیپ شخصی مدیرتان را بشناسید اسلاید مدیر شما چگونه شخصیتی است؟
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 10
فرمت فایل zip
حجم فایل 112 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
دانلود پاورپوینت تیپ شخصیتی مدیرتان را بشناسید

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

توضیحات و فسمتی از متن :

دارای 11 اسلاید

فرمت فایل : pptx

خیلی از ما، حداقل در مقطعی از زندگی، کارمند کس دیگری هستیم بنابراین لازم است خوب بدانیم چه چیزی او را ناراحت می کند و از کوره در می برد یا چطور می توانید روی او تاثیر خوبی بگذارید. تا به حال چقدر به شخصیت مدیرتان توجه کرده اید؟ چطور عمل می کند؟ به نظرتان چه کارهایی او را جوشی می کند یا به مذاقش خوش می آید؟ اگر مدیرتان آدم سخت گیری است، شما هم خیلی راحت عصبانی می شوید. تشخیص عواملی که باعث موفقیت و قوی شدن روابط کاری می شود مهارتی است که باید در محل کار حتماً به کار گرفته شود. یکی از راه های موفقیت در این کار شناسایی تیپ شخصیتی مدیر است

همراه با مثال ها و...

متخصصان روابط شغلی آدم ها را در محیط کار به چهار تیپ شخصیتی متفاوت تقسیم می کنند؛....

و...


خلاصه تئوری اثباتی حسابداری اثر واتز و زیمرمن ترجمه دکتر علی پارسائیان (بجز فصل 5و6)

دانلود خلاصه کتاب تئوری اثباتی حسابداری واتز و زیمرمن زبان فارسی نسخه پی دی اف تایپ شده با کیفیت بالا 73 صفحه
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 12
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2831 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73
خلاصه تئوری اثباتی حسابداری اثر واتز و زیمرمن ترجمه دکتر علی پارسائیان (بجز فصل 5و6)

فروشنده فایل

کد کاربری 20803
کاربر

بخشی از فایل:

اما این که پیامدهای نقدی سود، چه هستند، در ابتدا گمان می شد که تنها پیامد اقتصادیِ واقعیِ سود، مالیات است؛ اما پس از آزمون های فرضیه ی بی اثری در برابر فرضیه ی مکانیکی، و به نتیجه نرسیدن این مسیر تحقیقاتی، و پس از آن مطرح شدن تئوری قراردادها، پیامدهای اقتصادیِ دیگری، برخاسته از هزینه ی قراردادها و هزینه های فرایند سیاسی، نیز برای سود حسابداری، شناسایی شد. طبیعی است که اگر سود حسابداری، پیامد واقعی اقتصادی داشته باشد، مشخصاً یعنی اگر بر جریان های نقدی شرکت اثر داشته باشد، طبعاً واکنش قیمت سهم را هم در پی خواهد داشت، زیرا قیمت، طبق باور حامیان کارایی بازار، برآوردی از ارزش اقتصادی شرکت است؛ پس قیمت باید به سود هم واکنش نشان دهد و سود باید محتوای اطلاعاتی داشته باشد. از یک منظر دیگر، شاید وجود محتوای اطلاعاتی برای سود حسابداری، چیز خوبی نباشد، . محتوای اطلاعاتی، نباید ناشی از انحصار برخی اطلاعات در سیستم حسابداری شرکت باشد. از شروط کاراییِ آرمانی، وجود منابع اطلاعاتی متعدد است. در بازار کارا، روشهای حسابداری اگر هم بر ارزش شرکت اثر داشته باشند، این اثر نباید انباشته شده و در پایان دوره، در هنگام انتشار گزارشهای مالی، بر قیمت اثر بگذارد، بلکه اطلاعات مربوط به روشهای حسابداری و اثرشان بر ارزش شرکت، باید به تدریج به بازار، نشت کند و در زمانهای نامعلوم و به صورت نامحسوس، بر قیمت سهم اثر بگذارد. این باعث می شود
که در زمان اعلام سود، خبر جدیدی در آن نباشد.


خلاصه کامل کتاب نظریه های حسابداری (جلد اول) تالیف دکتر علی ثقفی

کتاب نظریه های حسابداری دکتر علی ثقفی یکی از منابع فارسی درس تئوری حسابداری در دوره کارشناسی ارشد کتاب نظریه های حسابداری دکتر علی ثقفی است خلاصه PDF این کتاب را به شما دانش پژوهان حسابداری پیشنهاد می کنم
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 8
فرمت فایل pdf
حجم فایل 635 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
خلاصه کامل کتاب نظریه های حسابداری (جلد اول)  تالیف دکتر علی ثقفی

فروشنده فایل

کد کاربری 20803
کاربر

حسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود. زیرا از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم را دربارهٔ واحدهای اقتصادی در اختیار اشخاص ذی‌نفع و ذی‌علاقه و ذی‌حق قرار می‌دهد. این اشخاص شامل مدیران، صاحبان سرمایه، اعتبار دهندگان، سازمان‌های مالی و اقتصادی دولت و از این قبیل هستند. از منظری دیگر از حسابداری با نام سیستم اطلاعاتی حسابداری Accounting Information System یاد می‌شود که برای پردازش اطلاعات مربوط به رویدادهای مالی مؤثر بر سازمان‌ها و واحدهای تجاری و گزارش اثرات این‌گونه رویدادها به تصمیم‌گیرندگان، طراحی شده‌است. طبق «بیانیه اساسی تئوری حسابداری»: حسابداری عبارت است از فرایند شناسایی، اندازه‌گیری و ثبت و گزارشگری اطلاعات اقتصادی برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه به وسیله استفاده‌کنندگان آن اطلاعات. بیانیه در تشریح این تعریف آورده‌است بر اساس دیدگاهی جامع، «اطلاعات حسابداری» را می‌توان «اطلاعات اقتصادی» تلقی کرد.


خلاصه کامل کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تالیف دکتر سیدحسین سجادی و هاشم علی صوفی

خلاصه کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تالیف دکتر سجادی شامل نکات مهم و مفید کتاب با فرمت pdf در ۷۸ صفحه در اختیار شما دانشجویان رشته های مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی عزیز قرار گرفته شده است
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 13
فرمت فایل pdf
حجم فایل 6325 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 78
خلاصه کامل کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تالیف دکتر سیدحسین سجادی و هاشم علی صوفی

فروشنده فایل

کد کاربری 20803
کاربر

دانلود خلاصه کامل کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تالیف دکتر سیدحسین سجادی و هاشم علی صوفی

شامل:

هزینه یابی بر مبنای فعالیت
ارزیابی متوازن
هزینه یابی بر مبنای فعالیت
مدیریت بر مبنای فعالیت
کاربرد مدیریت بر مبنای فعالیت در موسسات خدماتی
مدیریت کیفیت جامع
هزینه یابی کیفیت
تئوری محدودیت
مهندسی دوباره
مدیریت هزینه های ظرفیت
هدف گذاری از طریق تحلیل ارزش
بهبود مستمر


دانلود پاورپوینت مهریه در اسلام

مهریه به مالی گفته می شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح به زوجه خود می پردازد یا مکلف بر پرداخت می شود
دسته بندی معارف اسلامی
بازدید ها 10
فرمت فایل ppt
حجم فایل 48 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
دانلود پاورپوینت مهریه در اسلام

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
تعریف مهریه:
مهریه به مالی گفته می شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح به زوجه خود می پردازد یا مکلف بر پرداخت می شود .
1- مفهوم شناسی مهر: مهر که به آن صداق هم می گویند عطیه و پیشکشی است که مرد در قبال ازدواج به زن خود می دهد و پرداخت آن باید با رضایت و صداقت و صفا همراه باشد. قرآن کریم نیز مردان را امر می فرماید را امر می فرماید که صداق زنان خود را با رغبت و رضایت بپردازند( نساء : 4) آنجا که آنچه مرد می دهد نشانه راستی علاقه و رضایت مرد است به آن صداق هم می گویند و نکته دیگر در تعریف مهر اینکه، برخی آن را هدیه خداوند به زنان نیز می دانند.
مهر در لغت به معنای کابین یا دست پیمان است و آن مالی است که زن بواسطه ازدواج مالک آن می گردد.
قرآن کریم تصریح می کند که مهر نحله و عطیه است.

فلسفه مهریه در اسلام:

1- ابراز محبت و افزایش علقه همسری

2- ارزشمندی زن برای مرد

3- پشتوانه اقتصادی مناسب برای زنان

4- سبب استحکام روابط خانوادگی

فلسفه ی اصلی مهر ابراز محبت و افزایش علاقه همسری است وجود مهر سبب می شود که مرد زن را ارزشمندتر بداند و به شخصیت حقیقی او در اسلام پی ببرد زن نیز احساس نکند که به طور رایگان و بدون هیچ قید و شرطی در اختیار مرد قرار گرفته است.
•در روایتی آمده است که این سنان برای امام رضا (ع) نامه نوشت و پرسید اینکه مهر را مرد باید به زن بپردازد چیست؟ امام در جواب فرمود: چون زن به خاطر اشتغال به خانه داری و تربیت فرزندد ، قهراً از کسب و تجارت محروم است مهر می تواند پشتوانه اقتصادی مناسبی برای او باشد مرد حقی به مال زن ندارد زن شوهردار از نظر اسلام در معاملات و روابط حقوقی خود تحت قیومیت شوهر نیست و در انجام معاملات خود استقلال آزادی کامل دارد.

استحباب کم بودن مهر:
در اسلام سفارش شده است که باید مهر زنان به گونه ای باشد که مرد بتواند با آسودگی خاطر و رضایت قلبی آن را بپردازد و هیچ گونه فشار مالی یا روحی بر مرد وارد نشود. امام صادق ( ع) درباره زیاد نبودن مهریه می فرمایند:
از برکت زن کم بودن مهریه اش و از بد یمنی او زیادی مهرش است.


سوال: آیا می توان مهریه را نوعی وثیقه مالی برای زن و وسیله اطمینان فکری او در برابر خطرارت احتمالی و مشکلاتی که مرد برایش فراهم می آورد بدانیم؟

1- در نظر گرفتن مهر زن، مطابق توان مالی و رضایت قلبی مرد

2- رد نظریه افزایش مهریه به عنوان وثیقه مالی و وسیله اطمینان فکری او در اسلام

مهر زیاد

1- مهریه زیاد نشانه بد یمنی زنان

2- افزایش مهریه سبب ایجاد کینه و دشمنی

3- نفی تاثیر مهریه های سنگین در کاهش آمار طلاق

4- نفی افزایش مهریه به سبب شناخت نداشتن از داماد

5- نفی مهریه زیاد به عنوان پایگاه اجتماعی زنان


فایل پاورپوینت 18 اسلاید